شبكه اجتماعی

قابلیت جدید اینستاگرام برای کنترل زمان استفاده از این اپلیکیشن

آدام موسری به عنوان مدیر اینستاگرام در هفته جاری از قابلیت‌های امنیتی جدیدی رونمایی کرد که استفاده از این شبکه اجتماعی را برای والدین و نوجوانان آنها راحت‌تر می‌کند.
 
به گزارش نیوزلن و به نقل  metro، یکی از این ویژگی‌ها Take A Break نام دارد که پس از گذشت زمان خاصی از اسکرول کردن این شبکه اجتماعی توسط کاربران، از آنها می‌خواهد که اندکی به خود استراحت بدهند. این کمپانی بر این باور است که این قابلیت قدرت تصمیم گیری افراد در رابطه با نحوه صرف زمانشان را پر رنگ‌تر می‌کند.
  
به این ترتیب پس از این که کاربر قابلیت Take A Break را روشن کند، این نرم‌افزار پس از گذشت مدت زمان مشخصی از شما می‌خواهد که به خود استراحت داده و همچنین هشدارهایی را برای فاصله گرفتن از این شبکه اجتماعی در آینده برای خود تنظیم کنید.

 

 
همانطور که از پیش برنامه ریزی شده بود، قابلیت Take A Break برای کاربران آمریکایی، انگلیسی، ایرلندی، کانادایی، استرالیایی و نیوزلندی عرضه می‌شود.

با این حال استفاده از این ویژگی اختیاری است و کاربران در صورت نیاز می‌توانند از آن استفاده کنند. موسری در این رابطه اظهار داشته است که:« ما مسئولیم که مطمئن شویم افراد، به خصوص جوان‌ها احساس کنند که از جانب اینستاگرام پشتیبانی می‌شوند.»
 
اینستاگرام مدعی شده است که بر اساس نتایج اولیه تست این قابلیت زمانی که نوجوان‌ها برای کاهش زمان استفاده از این شبکه اجتماعی یادآور تنظیم می‌کنند در ۹۰ درصد مواقع به آن پایبند می‌مانند. با این حال این نتایج هنوز کارایی نهایی این قابلیت و پایبندی افراد به هشدارهای Take a break را مشخص نکرده اند.
 

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا