zoomit

بهترین برنامه های ویرایش PDF برای iOS

بهترین برنامه های ویرایش PDF برای iOS

امروزه با‌‌‌‌توجه‌‌‌‌‌به دیجیتالی‌شدن بسیاری از کارها، کاربران به برنامه‌هایی برای ویرایش و امضای اسناد پی‌‌‌‌دی‌‌‌‌اف نیاز دارند. پیش‌‌‌‌از‌‌‌این در newslan فهرستی جامعی از بهترین برنامه‌های ویرایش فایل‌های PDF برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک و لینوکس به شما معرفی کرده‌ایم. در این مقاله، قصد داریم شما را با بهترین برنامه‌های ویرایش فایل‌های پی‌‌‌‌دی‌‌‌‌اف روی دستگاه‌های مبتنی‌بر سیستم‌عامل موبایلی iOS آشنا کنیم تا بتوانید هنگام حرکت و فقط با گوشی آیفون یا آیپد خود، این نوع اسناد را ویرایش کنید.

معیارهای انتخاب بهترین برنامه‌های ویرایش PDF برای iOS

برای انتخاب بهترین برنامه‌های ویرایش فایل‌های پی‌‌‌‌دی‌‌‌‌اف، باید به‌طورمکرر با آن‌ها کار کنید و عملکردهای مختلف را بیازمایید. برای انجام این‌ کار، مسلماً باید زمان زیادی صرف کنید؛ به‌همین‌دلیل، ما بهترین ابزارها را برای رفع همه‌ی نیازهای شما هنگام کار با اسناد PDF معرفی می‌کنیم. معیار انتخاب ما برای قرار‌دادن اپلیکیشن‌ها به فهرست بهترین برنامه‌های ویرایش پی‌‌‌‌‌دی‌‌‌‌‌‌اف iOS، رابط کاربری و سرعت و ابزارهای ویرایش و مدیریت فایل است.

PDF Expert

برنامه ویرایش پی دی اف PDF Expert برای iOS

PDF Expert ابزاری برای مشاهده‌ و ویرایش و امضای آسان فایل‌های PDF است. این برنامه قابلیت‌های جذابی برای حاشیه‌نویسی فایل‌های پی‌دی‌اف روی مک و آیفون و آیپد و مشاهده و بارگیری سریع فایل‌های PDF ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن درواقع یکی از بهترین گزینه‌ها برای مرور فایل‌های سنگین پی‌‌‌‌دی‌‌‌‌اف در iOS است.

با PDF Expert می‌توانید از حالت پیمایش پیوسته و نمای تک‌صفحه‌ای برای مرور فایل‌های پی‌‌‌‌دی‌‌‌‌اف استفاده کنید. در حالت اول، می‌توان کل سند پی‌‌‌‌دی‌‌‌‌اف را به بالا یا پایین پیمایس کرد و در حالت دوم، برای جابه‌جایی بین صفحات باید به‌سمت چپ یا راست اسکرول کرد. علاوه‌براین، می‌توانید از نمای دوصفحه‌ای استفاده کنید؛ قابلیتی که برای مرور سریع‌تر فایل‌ها بسیار کاربری است.

ابزار حاشیه‌نویسی PDF Expert به‌شما اجازه می‌دهد متن را به شکل یا رنگ دلخواه برجسته کنید یا زیر آن‌ خط بکشید. این برنامه امکان اضافه‌کردن برچسب‌های زیبا در دسته‌بندی‌های مختلف مثل آموزش و حیوانات و تقویم را نیز ارائه می‌دهد. اضافه‌کردن آیتم‌هایی مثل پیوند و عکس و شکل از دیگر ویژگی‌های PDF Expert است. همچنین، می‌توانید به‌منظور دسترسی آسان‌تر ابزارهای ویرایشی خود را به ابزارهای دلخواه اضافه کنید.

PDF Expert یکی از بهترین برنامه‌های ویرایشگر فایل PDF است که ابزارهایی برای مدیریت این نوع اسناد ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با این اپلیکیشن فایل‌ها را به نوار کناری انتقال دهید یا برچسب اضافه کنید یا آن‌ها را به‌عنوان فهرست و براساس تاریخ و حجم فایل و نام مرتب‌ کنید. علاوه‌براین، بخشی برای دسترسی به فایل‌هایی که اخیراً آن‌ها را مشاهده کرده‌اید، دردسترس است.

شما می‌توانید فایل‌های پی‌‌‌‌دی‌‌‌‌اف ذخیره‌شده روی سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری مثل وان‌درایو، گوگل درایو، باکس، آی‌کلاد درایو و دراپ‌باکس را به‌طور‌مستقیم روی این برنامه مشاهده و درصورت نیاز آن‌ها را ویرایش کنید. امکان همگام‌سازی فایل‌ها یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این برنامه‌ است که با استفاده از آن می‌توانید نسخه‌ی به‌روز و ویرایش‌شده‌ی پی‌‌‌‌‌‌دی‌‌‌‌اف‌های خود را روی سایر دستگاه‌ها مشاهده کنید.

پیوند‌دادن به بخش متن مدنظر یا حتی وب‌سایت روی فایل‌های پی‌‌‌‌دی‌‌‌‌اف کار آسانی نیست؛ اما PDF Expert ابزار بسیار قدرتمندی برای انجام این‌ کار دراختیارتان قرار می‌دهد. حتی می‌توانید تصاویر را به متن یا سایت مدنظر خود لینک کنید. قابلیت Redact نیز به شما کمک می‌کند اطلاعات حساس مرتبط با فایل‌های PDF را پاک یا پنهان کنید. این برنامه رابط کاربری بسیار ساده و قدرتمندی دارد و از حالت تیره نیز پشتیبانی می‌کند تا هنگام شب و در محیط‌های تاریک، راحت‌تر با آن کار کنید.

PDF Expert روی آیپد تجربه‌ی کاربری بهتری ارائه می‌دهد و ابزارهای آن باعث می‌شود شبیه نرم‌افزار ویرایش متن به‌نظر برسد. نکته‌ی مهم دیگر این است که برنامه‌ی یادشده از قلم اپل نیز پشتیبانی می‌کند.

دانلود از اپ‌‌استور | قیمت: رایگان (هزینه‌ی اشتراک از ۹٫۹ دلار)

PDFelement

برنامه ویرایش پی دی اف PDFelement برای iOS

PDFelement از بهترین ویرایشگرهای PDF برای iOS محسوب می‌شود که قابلیت‌های جذابی مثل اسکن فایل را دراختیار کاربر قرار می‌دهد. این برنامه‌ ابزاری همه‌کاره برای ویرایش فایل‌های PDF روی آیفون و آیپد است و ابزارهایی برای خواندن و ویرایش و حاشیه‌نویسی فایل‌های پی‌‌‌‌دی‌‌‌‌اف ارائه می‌دهد که می‌تواند بهره‌وری شما را هنگام حرکت و دسترسی‌نداشتن به لپ‌تاپ و کامپیوتر افزایش دهد. برنامه‌ی مذکور ظاهر بسیار زیبا و ساده‌ای دارد که آن را به یکی از اپلیکیشن‌های ویرایشگر کاربرپسند PDF روی iOS تبدیل کرده است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • با روش‌های تبدیل PDF به پاورپوینت و پاورپوینت به PDF آشنا شوید

PDFelement مثل PDF Expert از سرعت بسیار سریعی برخوردار است و فایل‌های پی‌‌‌‌دی‌‌‌‌اف را به‌سرعت و روان بارگذاری می‌کند. البته با‌‌توجه‌‌به نوع ویرایشی که روی فایل‌های خود انحام می‌دهید، امکان دارد برخی از این عملیات‌ها کمی زمان‌بر باشند.

امکان نشانه‌گذاری و حاشیه‌نویسی روی اسناد PDF یکی دیگر از قابلیت‌های این برنامه است. شما می‌توانید یک کادر متنی، پیام متنی، برچسب و طراحی‌های دستی خود را به فایل‌های مدنظرتان اضافه کنید و پس از اضافه‌کردن متن، ابعاد و سبک و رنگ آن را به‌دلخواه خود تغییر دهید.

برنامه‌ی ویرایش پی‌‌‌‌دی‌‌‌‌اف PDFelement به شما اجازه می‌دهد تصاویر مدنظرتان را به اسناد اضافه کنید. امکان ویرایش کامل پاراگراف‌ها یا خطوط مدنظر نیز دردسترس شما است و می‌توانید از ابزارهای آن برای جابه‌جایی و بُرش و کپی متن استفاده کنید. علاوه‌براین، می‌توانید فرم‌های موجود در اسناد PDF را پر و امضای الکترونیکی خود را به آن اضافه کنید.

PDFelement ابزارهایی برای مدیریت فایل‌های PDF ارائه می‌دهد تا بتوانید اسناد خود را در پوشه‌های سفارشی سازمان‌دهی کنید. همچنین، می‌توانید ازطریق نشانه‌گذاری فایل‌های پی‌‌‌‌دی‌‌‌‌اف آن‌ها را با روشی ساده‌تر پیمایش کنید. این برنامه از سرویس‌های ابری مثل گوگل درایو، وان‌درایو، دراپ‌باکس و انتقال بی‌سیم وای‌فای پشتیبانی می‌کند. البته باید توجه کنید این اپلیکیشن فقط از ویرایش فایل‌های PDF استاندارد پشتیبانی می‌کند و نمی‌توان اسناد اسکن‌شده را با آن تغییر داد.

دانلود از اپ‌استور | قیمت: رایگان (هزینه‌ی اشتراک ۴٫۹۹ برای هر ماه)

pdfFiller

برنامه ویرایش پی دی اف pdfFilter برای iOS

pdfFiller ویرایش و امضا و حاشیه‌نویسی آسان فایل‌های پی‌‌‌‌دی‌‌‌‌اف روی آیفون و آیپد را ممکن می‌سازد. این برنامه مجموعه‌‌نرم‌افزاری همه‌کاره و مبتنی‌بر ابر است که قابلیت‌های آن تقریباً همه‌ی نیازهای شما را همگام کار با اسناد پی‌‌‌‌دی‌‌‌‌اف برطرف می‌کند و امکان ساخت PDF جدید از ابتدا یا با استفاده از فایل‌های موجود را دردسترس شما قرار می‌دهد.

امکانات بسیار زیادی برای ویرایش اسناد PDF در این ابزار گنجانده شده است که از کار با آن‌ها لذت خواهید برد. pdfFiller رابط بسیار کاربرپسندی میز دارد و البته برخی از قابلیت‌های آن فقط ازطریق میزکار تحت‌وب دردسترس است.

شاید بتوان به‌جرئت گفت هیچ اپلیکیشن دیگری در‌زمینه‌ی ویرایش PDF امکاناتی به گستردگی pdfFilter برای حاشیه‌نویسی ارائه نمی‌دهد. این برنامه امکان اضافه‌کردن جعبه‌های متنی، شکل، تصویر، ویدیو، یادداشت‌، برجسته‌سازی، امضا و… را دردسترس کاربران قرار می‌دهد. این ابزارها همگی در نوار بالایی برنامه قرار دارند؛ بنابراین، می‌توانید به‌راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

pdfFiller به‌عنوان ابزاری برای امضای الکترونیکی اسناد PDF نیز استفاده می‌شود. هنگام دعوت از دیگران برای امضای فایل پی‌‌‌‌دی‌‌‌‌اف، می‌توانید سلسله‌مراتب مدنظر خود را روی آن اعمال و با تعیین فیلد‌ها، اسنادی را از دیگران درخواست کنید. حتی می‌توانید از نمایه‌ی فیسبوک یا لینکدین امضاکننده برای احرازهویت وی استفاده کنید.

در pdfFiller، برای دعوت دیگران به ویرایش یا امضای PDF، می‌توانید به‌سادگی این کار را با ارسال دعوت‌نامه‌ی ایمیلی یا با ساخت کد QR انجام دهید. این برنامه به‌طور یکپارچه با نرم‌افزارهای CRM ازجمله Salesforce و Xero نیز همگام‌سازی می‌شود. شما می‌توانید به اسناد آفیس ۳۶۵، صفحات گسترده‌ی گوگل Sheets، گوگل داکز، جیمیل و سرویس‌های ابری ازجمله باکس و دراپ‌باکس و گوگل‌درایو دسترسی داشته باشید.

دانلود از اپ‌استور | قیمت: رایگان (هزینه‌ی اشتراک از ۸ دلار به بالا)

Foxit

برنامه ویرایش پی دی اف foxit برای iOS

Foxit یکی از بهترین گزینه‌ها برای ویرایش PDF روی آیفون و آیپد محسوب می‌شود که امکانات زیادی دراختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه نیز رابط کاربری بسیار ساده و زیبایی دارد و کار با آن آسان است. علاوه‌براین، هیچ تبلیغات مزاحمی در آن نمایش داده نمی‌شود؛ بنابراین، می‌توانید روی کار خود کاملاً تمرکز کنید.

برنامه‌ی Foxit امکاناتی مثل درج فایل‌های صوتی و ویدئویی و لینک به فایل‌های PDF را به کاربران ارائه می‌دهد. علاوه‌براین، می‌توانید متن و عکس‌های مدنظرتان را اضافه و درصورت نیاز از ابزارهای موجود برای چرخاندن، حذف، برش و… استفاده و صفحات را دوباره سازمان‌دهی کنید. علاوه‌براین برای دسترسی سریع‌تر، می‌توانید از مجموعه‌ابزارهای سفارشی این برنامه بهره ببرید.

اشتراک‌گذاری فایل‌ها با Foxit بسیار ساده و سریع است. همچنین، می‌توانید چندین فایل را در دسکتاپ و دستگاه‌های مجهز به iOS خود ازطریق شبکه‌ی وای‌فای به‌اشتراک بگذارید و فایل‌های PDF را از سرویس‌های ابری مثل گوگل‌درایو و دراپ‌باکس دریافت و آن‌ها را ویرایش کنید. از دیگر ویژگی‌های جذاب این برنامه می‌توان به قابلیت پرکردن فرم‌های موجود در اسناد پی‌‌‌‌دی‌‌‌‌اف اشاره کرد. اگر نسخه‌ی پولی این برنامه‌ را بخرید، حتی می‌توانید امضاهای دست‌نویس را به فایل‌های پی‌‌‌‌دی‌‌‌‌اف اضافه یا برای این نوع اسناد، رمزعبور تعیین کنید.

دانلود از اپ‌استور | قیمت: رایگان (هزینه‌ی اشتراک از ۱۰٫۹۹ دلار به بالا)

Xodo

برنامه ویرایش پی دی اف Xodo برای iOS

Xodo برنامه‌ای رایگان برای ویرایش و مطالعه و امضای فایل‌های پی‌‌‌‌دی‌‌‌‌اف در آیفون و آیپد است. اگرچه این ابزار به‌ پای برنامه‌های قبلی نمی‌رسد، همچنان یکی از بهترین برنامه‌های کاملاً رایگان برای خواندن و ویرایش فایل‌های PDF در آیفون و آیپد است. این اپلیکیشن رابط کاربرپسندی دارد و همه‌ی قابلیت‌های استاندارد برای ویرایش و حاشیه‌نویسی اسناد پی‌‌‌‌دی‌‌‌‌اف را به‌ شما ارائه می‌دهد.

اپلیکیشن Xodo به شما اجازه می‌دهد فایل‌های ذخیره‌شده در حافظه‌ی گوشی و تبلت یا فایل‌های موجود در سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری مثل وان‌درایو و گوگل‌درایو و دراپ‌باکس را ویرایش کنید. همچنین، می‌توانید به‌سادگی فایل‌های PDF مدنظر خود را امضا کنید و متنی روی آن‌ها بنویسید. از دیگر ویژگی‌های این برنامه می‌توان به امکان خط‌کشیدن زیر متن‌های مدنظر و برجسته‌کردن متن و حاشیه‌نویسی اشاره کرد.

برنامه‌ی Xodo امکان کار با فایل‌های دیگر ازجمله پاورپوینت و ورد و اکسل را نیز فراهم می‌کند و می‌توانید این نوع اسناد را به فایل‌های پی‌‌‌‌دی‌‌‌‌اف تبدیل کنید. قابلیت جذاب دیگر این ابزار، امکان اسکن اسناد فیزیکی و تبدیل آن‌ها به فایل‌های PDF است.

دانلود از اپ‌استور | قیمت: رایگان

OfficeSuite

برنامه OfficeSuite برای ویرایش PDF در iOS

OfficeSuite یکی از محبوب‌ترین و نام‌آشناترین ابزارها برای کار با اسناد دیجیتالی روی موبایل و تبلت است. این برنامه همه‌ی نیازهای شما را برای کار با فایل‌های آفیس مایکروسافت و PDF برطرف می‌کند. شما می‌توانید با این اپلیکیشن، فایل‌های پی‌‌‌‌دی‌‌‌‌اف را مشاهده کنید و با دوربین خود از اسناد فیزیکی عکس بگیرید و آن‌ها را به فایل‌ها PDF تبدیل کنید. این ابزار امکان تبدیل‌کردن سایر فایل‌های مجموعه‌ی آفیس به پی‌‌‌‌دی‌‌‌‌اف را نیز ارائه می‌دهد.

از دیگر قابلیت‌های OfficeSuite می‌توان به امکان حاشیه‌نویسی و امضا و پرکردن فرم‌های PDF اشاره کرد. رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده است که کار‌کردن با آن را راحت و لذت‌بخش می‌کند. شما می‌توانید در این برنامه به مجموعه‌ای از ابزارهای کار با فایل‌های اداری ازجمله ورد و اکسل در کنار ابزارهای استاندارد ویرایش PDF به‌طور یک‌جا دسترسی داشته باشید. OfficeSuite از ۶۸ زبان پشتیبانی می‌کند که آن را به گزینه‌ای ایدئال برای کار با فایل‌های پی‌‌‌‌دی‌‌‌‌اف در سرتاسر جهان تبدیل کرده است.

دانلود از اپ‌استور | قیمت: رایگان

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا