zoomit

این تبلت احتمالاً گزینه‌ای جذاب برای ایرانی‌ها خواهد بود

این تبلت احتمالاً گزینه‌ای جذاب برای ایرانی‌ها خواهد بود

از هفته‌ها قبل اعلام شده که وان پلاس روی تبلت اقتصادی جدیدی به نام OnePlus Pad Go کار می‌کند. در فاصله‌ی اندک به رونمایی وان پلاس پد گو، مشخصات مقدماتی و رندر این تبلت منتشر شده است.

شعبه‌ی هند وان پلاس رندری از پد گو در شبکه‌ی اجتماعی ایکس منتشر کرده است که این تبلت را از نمای جلو و پشت به‌تصویر می‌کشد. در نگاه اول، وان پلاس پد گو شباهت زیادی به اولین تبلت وانپلاس دارد، اما در پنل پشتی از طراحی دورنگ استفاده می‌کند.

تبلت جدید وان پلاس در وهله‌ی اول روی استفاده در حالت افقی تمرکز دارد. اگر تبلت را افقی در دست بگیرید، دکمه‌ی پاور در لبه‌ی سمت چپ و دکمه‌های شدت صدا در لبه‌ی بالا قرار می‌گیرند. در لبه‌ی پایینی تبلت وان پلاس پد گو شاهد اسپیکر و درگاه USB-C خواهیم بود.

وان پلاس پد گو احتمالاً ۶ اکتبر (۱۴ مهر) رونمایی می‌شود. فعلاً به قیمت تبلت موردبحث اشاره نشده است. قطعاً قیمت تبلت وان پلاس پد گو کمتر از قیمت اولین تبلت این شرکت خواهد بود.

تبلت جدید وان پلاس از نمایشگر ۲.۴K با نسبت تصویر ۷:۵ بهره می‌گیرد و احتمالاً بدنه‌ی پلاستیکی خواهد داشت. ممکن است این تبلت از توان شارژ ۶۷ وات پشتیبانی کند.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا