zoomit

چت‌بات بینگ، کاربران را به سایت‌های حاوی بدافزار هدایت می‌کند

چت‌بات بینگ، کاربران را به سایت‌های حاوی بدافزار هدایت می‌کند

از زمانی‌ که مایکروسافت چت‌بات هوش مصنوعی بینگ را منتشر کرد، این ابزار به‌دلایل مختلف به سرتیتر رسانه‌های فناوری جهان تبدیل شده است؛ البته اخبار مربوط به آن همیشه مثبت نبوده‌اند. طبق گزارشی جدید هوش مصنوعی مایکروسافت با دردسر جدیدی مواجه شده زیرا کاربران را به وب‌سایت‌های حاوی بدافزار هدایت می‌کند و باعث آلوده‌شدن کامپیوتر آن‌ها می‌شود.

شرکت آنتی‌ویروس MalwareBytes با انتشار پستی وبلاگی، توضیحاتی درمورد تمایل چت‌بات بینگ به هدایت افراد به سایت‌های بدافزاری منتشر کرده است. این شرکت می‌گوید هوش مصنوعی مایکروسافت تبلیغاتی را نمایش می‌دهد که کاربران را به کلیک روی وب‌سایت‌های مخرب ترغیب می‌کند.

هنگام استفاده از چت‌بات بینگ می‌توان درخواست کرد تا اطلاعات وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها و موارد دیگر را هم پیدا کند. مایکروسافت تقریباً از زمانی‌که هوش مصنوعی خود را به‌طور عمومی ارائه داد، تبلیغاتی را در قالب لینک به سایت‌های مختلف، در چت‌ها به کاربران نشان می‌دهد؛ درست مثل تبلیغات متنی که گوگل بین نتایج جستجو به‌نمایش درمی‌آورد.

سازندگان بدافزارها می‌توانند با خرید آگهی تبلیغاتی در چت‌بات بینگ، وب‌سایتی حاوی بدافزار را به کاربران نمایش دهند و اگر افراد مراقب نباشند در دام چنین سایت‌هایی خواهند افتاد.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا