گردهمایی مدیران ارشد کسبوکارها در قالب بیزینس سامیت 2025 برگزار شد

گردهمایی مدیران ارشد کسبوکارها در قالب بیزینس سامیت 2025 برگزار شد
—————- رپورتاژ آگهی —————–
رویداد بیزینس سامیت ۲۰۲۵ چهارشنبه هفدهم اردیبهشت با حضور مدیران ارشد کسبوکارها و فعالان اقتصادی در تهران برگزار شد.
مطابق این گزارش، نخستین همایش بیزینس سامیت روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴ با حضور گسترده بیش از هزار تن از کارآفرینان، مدیران ارشد، فعالان اقتصادی و اصحاب رسانه در محل هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.
این رویداد با تمرکز بر توسعه تعاملات حرفهای، انتقال تجربیات و ارائه راهکارهای کاربردی برای عبور کسبوکارها از چالشهای اقتصادی کنونی کشور، تلاش داشت صحنهای برای هماندیشی و شبکهسازی میان رهبران تجاری ایران فراهم آورد.
در این رویداد که با هدایت آرش سروری برگزار شد، ۱۳ تن از مدیران و بنیانگذاران برجسته کسبوکارهای موفق ایرانی در قالب ارائههایی ۲۰ دقیقهای، با محوریت موضوعاتی چون مدیریت بحران، ایجاد مزیت رقابتی و راهکارهای موفقیت در بازار پرتلاطم ایران، به اشتراک تجربیات و تحلیلهای راهبردی خود پرداختند.
پشوتن پورپزشک، یکی از سخنرانان بیزینس سامیت، به دشواریهای مسیر کسب مجوزها، مشکلات ناشی از فیلترینگ، کندی زیرساختهای اینترنتی و اختلال در سرویسهای بینالمللی مانند گوگل اشاره کردند که تقریباً تمامی کسبوکارهای آنلاین را تحت تأثیر قرار داده است.
در ادامه، مدیر روابط عمومی دیجیکالا در خصوص نقش حیاتی روابط عمومی در رشد و توسعه کسبوکارهای آنلاین سخن گفت.
وی بیان کرد که نحوه عملکرد واحدهای روابط عمومی معمولاً بر اساس اهداف و قدرت برند هر کسبوکار تعیین میشود.
بابک عقیلینسب، مدیرعامل پستکس هم با بازگویی مسیر راهاندازی این استارتاپ، بر این نکته تاکید کرد که موفقیت در کسبوکار الزاما نیازمند جذب سرمایههای کلان نیست؛ بلکه بهرهگیری هوشمندانه از ابزارهای رایگان، بهکارگیری روشهای تبلیغاتی کمهزینه و پایبندی به شفافیت مالی، از جمله مولفههای اساسی برای دستیابی به رشد پایدار و مستمر در اکوسیستم استارتاپی کشور است.
در ادامه بیزینس سامیت ۲۰۲۵ ، ژینوس روشندل، مدیرعامل دیجیکالا بیزینس، با اشاره به ظرفیت عظیم 20 تریلیون دلاری بازار B2B در سطح جهانی، این بخش را بازاری سه برابر بزرگتر از B2C توصیف کرد که با وجود پتانسیل بالا، هنوز در ایران بهدرستی شناخته و بهرهبرداری نشده است.
او پلتفرم فروش سازمانی دیجیکالا بیزینس را نمونهای موفق در این عرصه دانست و بر اهمیت پاسخگویی سریع، دقیق و متناسب با نیازهای مشتریان سازمانی بهعنوان عاملی تعیینکننده در موفقیت این مدل کسبوکار تاکید کرد.
شاهین رفیعپور(بنیانگذار زرپاد) با طرح مساله پایداری کسبوکار و اهمیت تابآوری ذهنی، ایمان ابریشمچی(بنیانگذار تیم کوچ) با ایده «پرسشی را تغییر بده تا زندگیات تغییر کند»، مهدی امیرپور(مدیر روابط عمومی دیجیکالا) با موضوع «نقش روابط عمومی در کسبوکارهای کوچک و بزرگ»، علی حاجیمحمدی(بنیانگذار ژاکت و همیار آکادمی) با موضوع «نقش هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ»، سروش صحت(بازیگر و نویسنده) با موضوع «داستانسرایی و ساختن برند شخصی» و محمد شکوهی یکتا(مدیر ارشد اسبق مایکروسافت و اپل) با موضوع «سبک جدید زندگی در کنار هوش مصنوعی» از جمله دیگر سخنرانان این رویداد بودند.