سخت‌افزار

۵ دلیل برای خرید پاوربانک ردمی ۲۰۰۰۰ شیائومی

۵ دلیل برای خرید پاوربانک ردمی ۲۰۰۰۰ شیائومی

—————- رپرتاژ آگهی —————–

این مطلب یک بررسی سریع از پاوربانک شیائومی مدل ردمی ۲۰۰۰۰ است. پاوربانکی که نظرات مثبت زیادی را دریافت کرده است و به عقیده خیلی از خریداران، یکی از بهترین نمونه ها در رنج قیمتی خود می باشد، اگر مایل به مشاهده سایر پاوربانک های شیائومی هستید، به مطلب بهترین پاوربانک شیائومی مراجعه کنید.

Redmi یکی از برندهای شیائومی است که بازارهای نوظهوری مانند هند، پاکستان، ایران، خاورمیانه و آفریقا را هدف قرار داده است.
پاوربانک redmi 20000mah مدل PB200LZM از شارژ سریع دوگانه ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند و آن را برای مواقعی که از برق دور می‌شوید یک دستگاه ضروری است.
برخلاف سایر پاوربانک‌ها، این پاوربانک، این امکان را به شما می‌دهد تا دو دستگاه را همزمان شارژ کنید و هنگامی که ذخیره پاوربانک به اتمام می‌رسد، می‌توانید پاوربانک را از طریق میکرو USB یا پورت USB نوع C شارژ کنید.
در ادامه به ۵ دلیل قانع کننده برای خرید این پاوربانک می‌پردازیم، برای مطالعه بیشتر در زمینه سایر محصولات دیجیتال می توانید به دسته بندی بهترین محصولات دیجیتال از سایت خریدیار مراجعه کنید.
 

۱- طراحی زیبا و قابل حمل

اصلی ترین مشخصه یک پاوربانک خوب، قابل حمل بودن آن است، یک پاوربانک اگر حمل و نقل سختی داشته باشد و خوبی در کیف جای نگیرد، کاربرد زیادی نخواهد داشت.
این پاوربانک ردمی شیائومی علی رغم ظرفیت مناسبت، به دلیل طراحی کتابی شکل، قابلیت حمل و نقل بالایی دارد و به خوبی در انوع کیف و حتی جیب شلوار و لباس به خوبی قرار می‌گیرد.
از سوی دیگر بدنه سفید و با کیفیت پاور بانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ردمی شیائومی از جنس پلاستیک ABS ساخته شده که در مقابل افزایش دما و شوک‌های فیزیکی، مقاومت قابل قبولی دارد.
 

۳- ظرفیت قابل قبول

همانطور که گفته شد، ظرفیت این پاوربانک شیائومی ۲۰هزار میلی آمپر است، اما در تمامی پاوربانک ها ظرفیت اسمی با ظرفیت واقعی متفاوت است و ظرفیت واقعی پاوربانک عددی به مراتب کمتر از ظرفیت اسمی آن است.
ظرفیت واقعی این پاوربانک چیزی حدود ۱۲هزار میلی آمپر است که عدد قابل قبولی محسوب می شود. برای درک بهتر می‌توان گفت، این پاوربانک می‌تواند گوشی ردمی نوت ۷ را ۳.۵ بار،، گوشی شیائومی می ۹ را ۴.۵ بار و آیفون ایکس اس را ۴.۷ بار می‌تواند شارژ کند.
 

تصویر شارژ همراه شیائومی

 

۳- فناوری شارژ سریع ۱۸ وات

یکی از مزیت‌های این پاوربانک شیائومی، مجهز بودن آن به فناوری شارژ سریع است. احتمالا می‌دانید که خیلی از گوشی ها مجهز به فناوری شارژ سریع هستند و با شارژ فست شارژ خیلی سریعتر شارژ می‌شوند.
این پاوربانک شیائومی هم مجهز به قابلیت فست شارژ روی هر دو پورت خود می باشد و با کمک این قابلیت گوشی ها در مدت زمان خیلی کمتری شارژ می‌شوند.
 

۴- کیفیت ساخت بالا

این پاوربانک شیک با استفاده از مواد با کیفیت بالا ساخته شده و در رنگ مشکی کلاسیک عرضه می شود. بافت لبه ضد لغزش باعث ایجاد حس عالی در دست می شود و از لغزش های تصادفی جلوگیری می کند.
 کافی است دکمه پاور را دوبار فشار دهید تا وارد حالت شارژ کم مصرف ۲ ساعته شوید. پاوربانک ردمی شیائومی ویژگی‌های حفاظتی چندگانه را برای اطمینان از ایمنی ارائه می‌کند، مانند محافظت در برابر شارژ بیش از حد، حفاظت در دمای بالا، حفاظت از اتصال کوتاه.
 

۵- باتری لیتیوم پلیمری

در مقایسه‌ی دو پاور بانک با ابعاد مشابه و ظرفیت اسمی یکسان، پاور بانک پلیمری وزن کمتری دارد و سبک‌تر است. حتی طول عمر این دو نوع باتری هم متفاوت است. باتری‌های لیتیوم پلیمری انرژی خروجی کمتری نسبت به لیتیوم یونی دارند و نسبت به باتری‌های یونی ماندگارتر هستند.
 

۶- ارزش خرید بالا

این پاوربانک شیائومی در عین داشتن قیمت مناسب، هم ظرفیت مناسبی دارد و هم از برند معتبری می باشد و از سوی دیگر رضایت از خرید بالایی دارد.
همه این موارد در کنار داشتن طراحی مناسب و همه پسند موجب شده که این محصول یکی از پرفروش های بازار باشد. اگر شما به یک پاوربانک ارزان، با حجم و ظرفیت بالا احتیاج دارید که در مواقع ضروری از آن استفاده کنید میتوانید از این پاوربانک Redmi 20000 خریداری کنید.
 

برخی از ویژگی های برجسته این پاوربانک شیائومی:

   – ظرفیت: ۲۰هزار میلی آمپر
   – طراحی کتابی و زیبا
   – مجهز به فناوری شارژ سریع
   – جنس بدنه: پلاستیک ABS
   – نوع باتری: لیتیوم پلیمری
   – سازگاری: مناسب برای انواع گوشی‌ها و تبلت‌ها و دستگاه‌های پخش موزیک
   – تعداد پورت خروجی: دو عدد پورت USB-A
   – قابلیت شارژ دو دستگاه به صورت همزمان
   – شارژ ایمن (MultiProtect)
   – دارای بدنه ای مقاوم در برابر ضربه
 

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا