zoomit

تمیزی خانه خود را به جاروبرقی چندکاره LG CordZero A9 بسپارید

تمیزی خانه خود را به جاروبرقی چندکاره LG CordZero A9 بسپارید

دیگر شرکت‌های تولیدکننده خیلی تمایلی ندارند که جاروبرقی‌هایی با آن اندازه و سیم و لوله‌های اضافی تولید کنند؛ چون این امر راحتی و آسایش کاربران را از بین می‌برد. به‌همین‌دلیل، امروزه برخی از جاروبرقی‌ها مثل یک تانک گرد کوچک، با سرعت زیاد و قدرت مکش بالا در سراسر خانه حرکت می‌کنند و هرچه زباله و کثیفی هست را به صورت خودکار تمیز می‌کنند.

با اینکه این جاروبرقی‌های رباتیک کوچک هوشمند هستند، ظرفیت کیسه‌ی آن‌ها بسیار محدود است و به‌اندازه‌ی یک جاروبرقی بزرگ نمی‌توانند کارایی داشته باشند. اینجا است که وجود یک جاروبرقی بدون سیم، سبک و راحت که علاوه‌بر قدرت مکش بالا، محفظه‌ی حجیمی هم داشته باشد به خوبی احساس می‌شود. در میان محصولات مختلفی که در بازار وجود دارد، باید به جدیدترین محصول ال­جی CordZero A9 LG اشاره کنیم که با قدرت مکش فوق‌العاده عالی ۲۰۰ واتی خود نیاز کاربران را به خوبی برآورده می‌کند.

CordZero A9 LG همان‌طورکه از نامش مشخص است، طراحی بدون سیم و یک دسته‌ی بلند همه‌کاره و بسیار خوش‌ساخت با یک محفظه زباله بسیار جالب و هوشمند دارد. این جارو شارژی یک پایه‌ی شارژر دارد که وقتی شما دسته‌ی همه‌کاره را بعد از جاروکشیدن روی این پایه قرار می‌دهید، تمامی زباله‌های موجود در دسته توسط پایه‌ی شارژر مکیده می‌شود و درون کیسه‌ی زباله‌ی متصل به آن ریخته می‌شود. پس از اینکه تمام ذرات کثیف درون دسته به کیسه‌ی زباله منتقل شد، فرایند شارژ دستگاه آغاز می‌شود تا برای جاروکشی بعدی آماده‌ی خدمت باشد.

این بدین‌معنی است که فردی که خانه را جارو می‌کشد دیگر لازم نیست درگیر تمیزکردن کیسه‌ی جارو شارژی باشد. چون ال‌جی برای راحتی هرچه بیشتر مشتری‌های خود، خالی‌کردن کیسه را اتوماتیک کرده و همه‌چیز در راحت‌ترین حالت ممکن انجام می‌شود. جاروبرقی شارژی LG CordZero A9 به‌لطف موتور اینورتر­ هوشمند ال‌جی که با سرعت بسیار زیاد می‌چرخد، مکش بسیار قدرتمندی دارد و می‌تواند تمامی ذرات کثیف را با هر انداز‌ه‌ای از زمین بلند کند و در لوله‌ی خود بکشد. این تکنولوژی بادوام و طراحی بدون برس این جارو شارژی باعث افزایش قدرت مکش دستگاه و کاهش استهلاک مکانیکی شده است.

شما با استفاده از سه حالت معمولی (Normal) و قوی (Power) و توربو (Turbo) می‌توانید از این وسیله‌ی خانگی خود برای تمیزکردن هرچه راحت‌تر و سریع‌تر خانه کمک بگیرید. همچنین، قابلیت تنظیم قدرت مکش نیز دراختیار شما قرار داده شده تا تمامی نیازهای تمیزکاری‌تان به بهترین شکل برآورده شود. هنگامی که جاروبرقی را روشن می‌کنید، به‌طور خودکار روی Normal تنظیم می‌شود. این گزینه‌ای عالی برای تمیز‌کردن روزانه است. اگر به مکش بیشتری نیاز دارید، دکمه کنترل را یک بار دیگر فشار دهید تا حالت Power فعال شود. حالت Turbo برای تمیز‌کردن عمیق‌تر و از‌بین‌بردن کثیفی‌های سرسخت و کرک‌های حیوانات خانگی یا خانه­‌تکانی عالی است.

یکی دیگر از جذابیت‌های این محصول ال‌جی، کاهش زمان تمیزکاری در‌مقایسه‌با جاربرقی‌های معمولی است. بدین‌صورت که شما می‌توانید هم‌زمان کف خانه را جاروکشی و بخارشویی کنید. درنتیجه‌ی این امر، مدت زمانی که برای کشیدن جارو و پس از آن استفاده از بخارشوی صرف می‌کنید، به نصف کاهش پیدا می‌کند. آب موردنیاز حالت بخارشوی LG CordZero A9 از مخزن متصل به پد بخارشوی تأمین می‌شود. برای پر‌کردن این مخزن فقط کافی است یک دکمه را فشار دهید تا اتصال مخزن از دستگاه جدا شود. سپس آن را پر از آب کنید و دوباره به دستگاه وصل کنید. به همین سادگی، جاروی شما آماده‌ی بخارشویی می‌شود و هم‌زمان با زدودن زباله‌ها، زمین را تمیز و شفاف می‌کند.

ازآنجاکه LG CordZero A9 هیچ سیم و کابلی ندارد، یک باتری لیتیوم‌‌یونی برای آن در نظر گرفته شده است که تا ۶۰ دقیقه در حالت استفاده Normal شارژ دارد. البته اگر در حالت Power از این جارو شارژی استفاده کنید، عمر باتری آن به ۲۰ دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد. درون این جارو ۵ فیلتر جداگانه وجود دارد که این سیستم فیلتراسیون می‌تواند تا ۹۹/۹۹ درصد از ریزگردها و عناصر ریز تا ۰/۵ میکرونی را جذب و پاک‌سازی کند که اندازه‌ای حدود ۱۰۰ برابر ظریف‌­تر از یک تار موی انسان دارد.

ازآنجاکه ال‌جی همیشه با نوآوری‌­هایش در پی افزایش سهولت زندگی روزمره کاربران خود است، در این جارو شارژی نیز از تکنولوژی LG ThinQ استفاده کرده است؛ یعنی با اپلیکیشن مربوطه می‌توانید تنظیمات و کنترل‌های لازم در این جارو شارژی را مشاهده و اعمال کنید. به‌طور مثال، LG ThinQ به شما نشان می‌دهد که باتری چقدر شارژ دارد یا چه زمانی باید فیلترهای آن را تعویض کنید یا اگر مشکلی برای CordZero پیش آمده باشد آن را به شما نمایش خواهد داد.

LG CordZero A9 چندین ویژگی طراحی هوشمند دارد که استفاده از آن را آسان می‌کند. سر تمیز‌کننده آن فوق‌العاده انعطاف‌پذیر است؛ بنابراین، می‌توانید به‌راحتی زیر و اطراف مبلمان را تمیز کنید. همچنین، دسته آن به چهار طول مختلف قابل‌تنظیم است تا اعضای خانواده به‌راحتی بتوانند زمانی که نوبت به تمیز‌کردن خانه می‌رسد، مطابق میل خود داوطلب شوند!

شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت راهکار‌های تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی یکی از رهبران جهانی در زمینه لوازم خانگی، راهکارهای خانه هوشمند، سیستم‌های تهویه مطبوع و محصولات آینده‌نگرانه با قابلیت‌های نسل جدید هوش مصنوعی است. این شرکت با فناوری‌های پیشرو در صنعت، در حال ایجاد راهکارهای جامعی است و به ایجاد زندگی بهتر و سالم‌تر برای مصرف‌کنندگان با طراحی و توسعه متفکرانه لوازم آشپزخانه، وسایل زندگی و محصولات راهکارهای تهویه مطبوع و تصفیه هوا متعهد است. مجموعه این محصولات باعث راحتی بیشتر، عملکرد عالی، کارآیی مؤثر و مزایای سلامتی جذابی است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ال‌جی، به www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

روابط‌عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا