zoomit

سرعت دانلود و آپلود گلکسی S24 از آیفون ۱۵ بیشتر است

سرعت دانلود و آپلود گلکسی S24 از آیفون ۱۵ بیشتر است

بررسی سرعت دانلود و آپلود ۵G خانواده‌ی گلکسی S24 سامسونگ نشان می‌دهد که این گوشی عملکرد بهتری درمقایسه‌با نسل‌های قبلی خود و سری آیفون ۱۵ دارد.

گوشی‌های سری S24 از پردازنده‌های اگزینوس ۲۴۰۰ یا اسنپدراگون ۸ نسل ۳ (بسته به مدل و کشور) استفاده می‌کنند که درمقایسه‌با نسل قبل مودم‌های ۵G سریع‌تری دارند و سرعت دانلود و آپلود بیشتر و تأخیر کمتری فراهم می‌کنند. سری گلکسی S24 در بیشتر کشورهای جهان سریع‌تر از سری آیفون ۱۵ در میانگین سرعت دانلود و آپلود ۵G است.

سرعت اینترنت گلکسی اس ۲۴ در مقایسه با آیفون ۱۵ در آمریکا

Ookla، مالک وب‌سایت معروف اسپیدتست، سریع‌ترین گوشی‌های ۵G جهان را بررسی کرده است. این شرکت تمام نتایج آزمون سرعت در پلتفرم اسپید‌تست را مقایسه کرده و متوجه شده است که بهترین گوشی سامسونگ در ۱۵ کشور و منطقه‌ی جهان، از خانواده‌ی آیفون ۱۵ سریع‌تر است.

سرعت اینترنت گلکسی اس ۲۴ در مقایسه با آیفون ۱۵ در قطر

در فرانسه، هنگ‌کنگ، هند، مکزیک، نیجریه، قطر، اسپانیا، تایلند، فیلیپین، امارات متحده‌ی عربی، انگلستان و ایالات متحده، گلکسی اس ۲۴ میانگین سرعت دانلود و آپلود سریع‌تری از آیفون ۱۵ داشت. آیفون ۱۵ سرعت ۵G بیشتری را در اندونزی و ژاپن و کره‌‌جنوبی ثبت کرد.

گلکسی S24 در آزمون‌های تأخیر نیز بهتر از خانواده‌ی آیفون ۱۵ و حتی آیفون ۱۵ پرو مکس عمل کرد. این آزمون‌ها از اول فوریه تا ۲۴ مارس ۲۰۲۴ (۱۲ بهمن ۱۴۰۲ تا ۵ فروردین ۱۴۰۳) انجام شدند.

اوکلا می‌گوید: «باید توجه کرد که معیارهای عملکرد دستگاه‌ها از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. عواملی مانند سرمایه‌گذاری‌ دولت و اپراتورهای موبایل در زیرساخت ۵G و تخصیص‌ پهنای باند فرکانسی و میزان پوشش شبکه‌های ۵G همگی در این تغییرات مشارکت می‌کنند.»

میانگین سرعت دانلود سری گلکسی S24 از ۵۵ مگابیت‌برثانیه تا ۹۷۱ مگابیت‌برثانیه بسته به مدل و کشورهای مختلف متغیر بوده است. قطر بیشترین سرعت دانلود و آپلود ۵G را به‌ترتیب با اعداد ۹۷۱٫۴۹ و ۶۶٫۵۲ مگابیت‌برثانیه را دارد و کمترین مقدار مربوط به کشور اندونزی با سرعت دانلود ۵۵٫۶۱ مگابیت‌برثانیه است.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا