مديريت ICT

پاسخ مخابرات به گلایه کاربران درباره عدم انتقال خطوط تلفن ثابت

پاسخ مخابرات به گلایه کاربران درباره عدم انتقال خطوط تلفن ثابت

انتقال خط تلفن ثابت از یک مرکز مخابراتی به مراکز دیگر، طبق توضیحات مخابرات ایران، به صورت عادی در حال انجام بوده و نیازی به خریداری خط جدید وجود ندارد؛ بر این اساس، معاون خدمات تجاری و مشتریان مخابرات ایران، موضوع عدم انتقال خط تلفن ثابت از یک مرکز مخابراتی به مرکز دیگر را کذب دانسته و تاکید کرده است که نقل و انتقال خطوط تلفن ثابت مانند گذشته صورت گرفته و مشکلی ندارد، جز در مواردی که محدودیت احتمالی شبکه ای و زیر ساختی وجود داشته باشد.

به گزارش نیوزلن از ایسنا، به گفته داوود زارعیان برای تمام مشترکینی که درخواست نقل و انتقال خطوط تلفن ثابت دارند، با مراجعه به مراکز تلفنی مورد نظر و تکمیل فرم مربوطه بررسی‌های فنی انجام می شود و درصورتی که امکانات زیرساختی در منطقه مورد نظر وجود داشته باشد، در اکثر موارد به طور عادی، انتقال انجام می‌شود.

برخی مواقع تغییر مکان تلفن ثابت مورد انتظار افراد در کلان شهرهای داخل و خارج از منطقه مخابراتی مطرح است که طبق اعلام شرکت مخابرات ایران، بررسی‌ها نشان می‌دهد ۹۰ درصد از درخواست‌های متقاضیان در داخل منطقه به خوبی انجام می‌شود و چالش‌های اصلی در زمینه انتقال از یک منطقه مخابراتی به منطقه دیگر است که نیازمند امکانات زیرساختی و امکانات شبکه‌ای بیشتری است که ممکن است در نقاطی با محدویت امکانات مواجه باشیم.

معاون خدمات تجاری و مشتریان مخابرات ایران تاکید کرده است که در این موارد نیز استفاده از فناوری‌های جدید ارتباطی مانند سیپ فون و سیپ ترانک در حل چالش‌های پیش رو می تواند راه گشا باشد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا