zoomit

ماشین‌های ۲۰۲۴ نیسان مستقیما از آینده آمده‌اند

ماشین‌های ۲۰۲۴ نیسان مستقیما از آینده آمده‌اند

نیسان از چهار کانسپت هیجان‌انگیز در نمایشگاه خودرو پکن پرده‌برداری کرد. Epoch سدانی کاملاً برقی و Evo یک خودرو پلاگین هیبریدی است. دو کانسپت دیگر، کراس‌اوورهایی با نام‌های Epic و Era هستند و همگی پیش‌نمایشی از آینده‌ی طراحی نیسان را نشان می‌دهند.

سدان‌های جدید نیسان که با همکاری دانگ فنگ طراحی شده‌اند، در آینده وارد مرحله‌ی تولید انبوه خواهند شد. در طول کنفرانس مطبوعاتی، ماکوتو اوچیدا، مدیرعامل نیسان، گفت طراحی مدل‌های تولیدی بسیار به کانسپت‌ها نزدیک خواهد بود و توسعه‌ی آن‌ها آغاز شده است.

خودروهای کانسپت نیسان Evo و Epoch از نمای جلو

Nissan

به‌نظر می‌رسد که سدان‌های جدید نیسان از نظر اندازه یکسان هستند. Evo با خطوط زاویه‌دار، طراحی جسورانه‌تری دارد. فضای داخلی تمام کانسپت‌های جدید نیسان رویکردی مینیمالیستی مشابه تسلا دارند و همه‌ی گزینه‌های کنترلی در یک نمایشگر بزرگ تبلت‌مانند قرار گرفته‌اند.

نام Evo سدان‌های اسپرت را در ذهن تداعی می‌کند، اما به‌گفته‌ی نیسان این خودرو بیشتر برای خانواده‌ها طراحی شده است.

با توجه به اینکه خودروسازان فعال در چین همچنان سدان‌های زیادی را در بخش‌های مختلف عرضه می‌کنند، مدل‌های جدید نیسان باید در بازاری شلوغ مشغول رقابت شوند.

کراس اوور‌ Epic برقی و Era پلاگین هیبریدی از همان زبان طراحی دو سدان جدید پیروی می‌کنند و قرار است طی سه سال آینده وارد بازار شوند.

Epic از شارژ دوطرفه پشتیبانی می‌کند و Era از سیستم تعلیق بادی، صندلی‌های موسوم‌به Zero-Gravity و سیستم چهار چرخ محرک بهره می‌برد.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا