zoomit

دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا می‌تواند تغییر بزرگی در کیفیت عکس‌های ثبت‌شده با گوشی‌های هوشمند ایجاد کند

دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا می‌تواند تغییر بزرگی در کیفیت عکس‌های ثبت‌شده با گوشی‌های هوشمند ایجاد کند

کانال یوتیوب Jimmy Is Promo بیشتر ویدئوهایی درباره‌ی محصولات سامسونگ و گوشی‌های معرفی‌نشده‌ تولید و منتشر می‌کند. حالا این کانال اعلام کرده است که گلکسی اس ۲۲ اولترا به لنز SuperClear مجهز خواهد بود.

به‌گزارش فون‌آرنا، سامسونگ احتمالاً سری گلکسی اس ۲۲ را در رویداد آنپکد ۹ فوریه (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) رسما معرفی خواهد کرد و بی‌شک ستاره‌ی این رویداد گلکسی اس ۲۲ اولترا خواهد بود. ازجمله مشخصات درخورتوجه این محصول می‌توان به طراحی شبیه سری گلکسی نوت و بهره‌بردن از قلم اس‌پن اشاره کرد.

اگرچه انتظار می‌رود دوربین اصلی این گلکسی اس ۲۲ اولترا ازنظر مگاپیکسلی شبیه دوربین اصلی گلکسی اس ۲۱ اولترا باشد، پرچم‌دار بعدی غول فناوری کره‌ای احتمالاً از دوربین‌های جدید و بهبودیافته و نیز لنز SuperClear بهره خواهد برد که پیش‌تر به آن اشاره کردیم.

گلکسی اس ۲۲ اولترا

کانال Jimmy Is Promo به‌ این نکته اشاره می‌کند که لنز SuperClear روی دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی اس ۲۲ اولترا قرار خواهد گرفت که به این گوشی کمک خواهد کرد تا تصاویری بهتر و بدون انعکاس ایجاد کند. این قابلیت با یکی دیگر از گزارش‌های اخیر نیز مطابقت دارد؛ گزارشی که نشان می‌داد اس ۲۲ اولترا تصاویری روشن‌تر و بدون بازتاب ثبت می‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

  • آخرین تصاویر تبلیغاتی گلکسی S22 اولترا شایعات پیشین را تأیید می‌کند
  • سری گلکسی S22 احتمالاً قیمتی برابر با سری S21 در زمان عرضه دارد

این قابلیت می‌تواند تغییردهنده‌ای بزرگ باشد؛ زیرا مشکل انعکاس نور و تأثیر آن روی عکس‌های ثبت‌شده، حتی در بهترین گوشی‌های هوشمند اپل و گوگل نیز دیده می‌شود. به‌نظر می‌رسد مشکل انعکاس نور در تصاویر ثبت‌شده با دوربین گوشی‌های هوشمند فراتر از قابلیت‌های نرم‌افزاری و ظاهراً این‌جا است که لنز SuperClear وارد میدان می‌شود.

طبق گزارش‌های اخیر، کشودگی دیافراگم دوربین اصلی گلکسی اس ۲۲ اولترا بازتر خواهد بود و این یعنی نور بیشتری جذب خواهد کرد؛ قابلیتی که به ثبت عکس‌های واضح‌تر کمک می‌کند و علاوه‌براین کیفیت عکس‌ها را در نور شب بهبود می‌دهد. به‌نظر می‌رسد این گوشی هوشمند از تثبیت‌کننده‌ی ویدئویی بهبودیافته نیز بهره خواهد برد که با کمک هوش مصنوعی، به خلق ویدئوهای باکیفیت‌تر کمک می‌کند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا