فناوری

گوشی « گلکسی S۲۱ FE ۵G  »معرفی شد / از اندروید ۱۲ تا تراشه اسنپدراگون ۸۸۸

پایگاه خبری نیوزلن(newslan.ir) :

درست طبق برنامه از پیش تعیین شده، سامسونگ برای معرفی گوشی گلکسی  S۲۱ FE وارد عمل شده و این همان چیزی است که ما از مدت‌ها قبل، انتظارش را داشتیم.

این گوشی دارای نمایشگر آمولد ۶.۴ اینچی  با وضوح ۲۳۴۰x۱۰۸۰ پیکسل است که در فرکانس ۱۲۰ هرتز با نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز کار می‌کند.
پردازش توسط تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ انجام می‌شود که دارای قابلیت ۵G است.

افزون بر اینها، گوشی مذکور دارای چهار دوربین است.   یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت f/۲.۲ و یک ترکیب ۰.۵x-۱x-۳x در پشت، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی f/۲.۲ فوق عریض، ۱۲ مگاپیکسلی ۱/۱.۷۶ اینچی f/۱.۸ با OIS و ۸ مگاپیکسلی f/۲.۴ تثبیت‌شده ۳x.

گوشی « گلکسی S۲۱ FE ۵G  »معرفی شد / از اندروید ۱۲ تا تراشه اسنپدراگون ۸۸۸

این گوشی  دارای حالت‌های عکاسی ویژه است، مانند حالت شب که حداکثر ۱۴ عکس را برای ترکیب در یک تصویر تک فریمی چند فریم می‌گیرد، ضبط چند دوربینی نیز وجود دارد که می‌تواند دوربین‌های عریض جلو و عقب را در یک ویدیو ترکیب کند.

ترمیم صورت با هوش مصنوعی از یادگیری عمیق برای بهبود بافت ابرو‌ها و لب‌ها استفاده می‌کند؛ و Object Eraser دقیقاً مانند Magic Eraser در سری پیکسل ۶ کار می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که از شر اشیاء اضافی در تصاویر خود خلاص شوید.
پردازش تصاویر نیز توسط اسنپدراگون ۸۸۸ انجام می‌شود که دارای قابلیت ۵G است.

گوشی S۲۱ FE ۵G  باریک‌تر (۷.۹ میلی متر در مقابل ۸.۴ میلی متر) و سبک‌تر (۱۷۷ گرم در مقابل ۱۹۰ گرم) نسبت به مدل قبلی خود است و در چیزی که سامسونگ آن را طراحی برش کانتور می‌نامد عرضه می‌شود. این بدان معنی است که برآمدگی دوربین به خوبی در قاب پشتی ادغام شده و به صورت مات طراحی شده است، که باید به اثر انگشت کمک کند.

گوشی « گلکسی S۲۱ FE ۵G  »معرفی شد / از اندروید ۱۲ تا تراشه اسنپدراگون ۸۸۸

در داخل گوشی نیز، یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی وجود دارد که سامسونگ قول داده است تا دو روز، حجم مورد نیاز را حفظ کند.

در نهایت، مسلماً مهمترین نکته درباره گلکسی S۲۱ FE ۵G در ۱۱ ژانویه با قیمت ۷۴۹ یورو / ۶۹۹ پوند برای مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی به فروش می‌رسد. این محصول در چهار رنگ  سفید، خاکستری، یاسی و زیتونی جدید موجود است.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا