متا راهاندازی برنامهای تشویقی برای سازندگان در تردز را تایید کرد
متا راهاندازی برنامهای تشویقی برای سازندگان در تردز را تایید کرد
در حال حاضر، این برنامه محدود به سازندگان در ایالات متحده است. این شرکت اعلام کرد که در صورت موفقیت ممکن است برنامه را به مناطق دیگر گسترش دهد.
متا در صفحه پشتیبانی خود اعلام کرد که سازندگان دعوت شده باید یک پروفایل عمومی تردز ایجاد کنند. این شرکت تصریح کرد که عملکرد پستهای تردز و تعدادشان از جمله پارامترهایی است که سازندگان میتوانند بابت آن پاداش دریافت کنند.
همچنین دستورالعملهای خاصی برای اینکه چه نوع پستهایی برای برنامه جایزه واجد شرایط هستند، وجود دارد. به عنوان مثال، یکی از الزامات این است که یک پست باید حداقل 2500 بازدید داشته باشد. جدای از آن، پستهای تردز با محتوای دارای حق نسخهبرداری، بدون متن و بازدیدهای افزایشیافته، واجد شرایط پاداش نخواهند بود.
متا اضافه میکند که محتوا نباید دارای واترمارک پلتفرم دیگری مانند تیکتاک یا یوتیوب باشد. به علاوه، محتوای ارسال شده نباید یک پست مشارکت با برندی(تبلیغاتی) باشد.
سازندگان میتوانند درآمد خود را در داشبورد حرفهای بررسی کنند و ممکن است برای دریافت وجه نیاز به حداقل درآمد داشته باشند. در برخی موارد، برای دریافت پاداش باید حداقل مبلغی را به دست آورید اما اگر به حدنصاب نرسید، هیچ پاداشی دریافت نخواهید کرد، اما ممکن است در آینده از شما دعوت شود در فرصت پاداش دیگری شرکت کنید.
این برنامه ممکن است کاربران اینستاگرام با فالوئرهای قابل توجه را وادار کند تا بیشتر در تردز پست کنند و برخی از دنبال کنندگان خود را نیز به تردز منتقل کنند. اینستاگرام تردزهای پیشنهادی را در برنامه خود نشان میدهد. اگر سازندگان مورد علاقهشان در برنامه پست میگذارند، کاربران ممکن است بخواهند تردز، رقیب ایکس،را بیشتر بررسی کنند.
برنامه جایزه جدید همچنین فرصت خوبی برای سازندگانی است که ممکن است بخواهند در پلتفرم جدید مخاطب ایجاد کنند. با این حال، مزایای پولی ممکن است موقتی باشد، زیرا متا برنامههای بلندمدتی را برای سازندگان برای کسب درآمد در Threads ارائه نکرده است.