فناوری
متا از هوش مصنوعی دارای «شخصیت» در پیامرسان خود استفاده خواهد کرد
متا از هوش مصنوعی دارای «شخصیت» در پیامرسان خود استفاده خواهد کرد
به گزارش نیوزلن و به نقل از ایندیپندنت، مارک زاکربرگ، رئیس شرکت متا که در اولین کنفرانس حضوری این شرکت از زمان آغاز همهگیری کرونا صحبت میکرد، گفت که این باتها هنوز در حال ساختاند و محدودیتهایی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.
این شرکت نام باتهای هوشمند خود را «هوش مصنوعی متا» گذاشته است که میتوانند به سوالات مختلف پاسخ دهند و در بحث شرکت کنند.
به گزارش رویترز، این فناوری قرار است در نوعی عینک پخش زنده نیز به کار برود که میتواند در لحظه به سوالات پاسخ دهد و حتی میتواند تصاویر شبهواقعی ایجاد کند.
زاکربرگ این محصولات را بهعنوان ترکیبی از دنیای مجازی و واقعی توصیف کرد و تاکید کرد آنچه متا ارائه میدهد، هوش مصنوعی کمهزینه یا رایگان است که میتواند در زندگی روزمره مردم ادغام شود.
حتما بخوانید : اینستاگرام و واتساپ مجهز به هوش مصنوعی میشوند