zoomit

استقبال چشمگیر از جاروبرقی رباتیک ۲۰۲۴ سامسونگ در کره

استقبال چشمگیر از جاروبرقی رباتیک ۲۰۲۴ سامسونگ در کره

ماه گذشته، سامسونگ شروع به فروش جاروبرقی رباتیک خود موسوم‌ به Bespoke Jet Bot Combo AI در کره‌جنوبی کرد. اکنون غول فناوری کره‌ای اعلام کرده است که بیش از ۱۰ هزار دستگاه از جاروی رباتیک خود را در این کشور فروخته است.

Bespoke Jet Bot Combo ربات جاروبرقی به‌همراه کف‌شور است و دو پد چرخان دارد که با سرعت ۱۷۰ دور در دقیقه می‌چرخند. ایستگاه شارژ این ربات که Clean Station نام دارد، می‌تواند به‌طور خودکار محفظه‌ی زباله را خالی و مخزن آب را پر کند و پد‌های کف‌شور را با بخار آب بشوید و آن‌ها را با هوای گرم ۵۵ درجه‌ی سانتی‌گراد خشک کند.

حسگر سه بعدی جارو برقی رباتیک سامسونگ Bespoke Jet Bot Combo

Samsung

جاروبرقی Bespoke Jet Bot Combo AI به‌کمک حسگری سه‌بعدی، اشیاء و افراد و حیوانات خانگی اطراف خود را به‌خوبی شناسایی می‌کند. این محصول می‌تواند سطوح مختلف مانند پارکت و موکت یا فرش را تشخیص دهد و برای هریک مکانیزم متناسبی را به‌کار بگیرد.

سامسونگ می‌گوید: «راز محبوبیت Bespoke Jet Bot Combo AI، فرایند هوشمند ضدعفونی‌کردن پدهای کف‌شور جارو با بخار است که برای اولین‌بار در کره‌جنوبی به‌وقوع می‌پیوندد.»

سامسونگ ماه گذشته هر دو مدل از جاروبرقی رباتیک خود را در ایالات متحده عرضه کرد و محصول جدید در آنجا نیز با استقبال خوبی مواجه شد. قیمت جاروبرقی سامسونگ مدل Bespoke Jet Bot Combo AI در آمریکا ۱٬۶۹۹ دلار تعیین شده است.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا