zoomit

استراتژی‌ها و نقاط تمرکز همکاران سیستم در سال آینده اعلام شد

استراتژی‌ها و نقاط تمرکز همکاران سیستم در سال آینده اعلام شد

او در ابتدای صحبت‌های خود گفت: « چشم‌انداز همکاران سیستم یک شرکت ۱۰۰ ساله است. برای رسیدن به این نقطه، نیاز به استراتژی‌های دقیق، برنامه‌ریزی و طراحی آینده داریم. لازم است از درستی مسیری که طی می‌کنیم مطمئن باشیم و تغییرات را پیش از رخ دادن شناسایی و درک کنیم و براساس آن جهت حرکت‌مان را تنظیم، رصد و در صورت نیاز، بازتعریف کنیم.»

فولادی در ادامه‌ گفت توسعه، تقویت و نگهداشت سرمایه‌های انسانی و جذب استعدادهای برتر یکی از سرخط‌های استراتژیک همکاران سیستم در سال آینده است. فولادی همچنین تأکید کرد انتظار دارد تا توسعه‌ی افراد به شکلی دنبال شود که حس اثربخش بودن در بین تک‌تک اعضاء تیم ایجاد شود.

همکاران سیستم

رهبری محصولی در بخش‌های مختلف بازار به‌ویژه خدمات و زیرساخت‌های ابری استراتژی دیگری است که رئیس هیئت‌مدیره‌ی همکاران سیستم بر آن تأکید کرد.

فولادی مشتری‌محوری را یکی دیگر از استراتژی‌های کلیدی سال آینده همکاران سیستم دانست و گفت: « در کنار رضایت مشتریان از خدمات و محصولات ما، مهم است که مشتریان، همکاران سیستم را همراه و شریک موفقیت کسب‌وکارشان بدانند. مشتری‌مداری یکی از پایه‌های موفقیت همکاران سیستم است و امروز نیاز داریم که نگاهی متفاوت به آن داشته باشیم و تقویتش کنیم.»

محمد عزیزاللهی مدیرعامل همکاران سیستم در ادامه تکنولوژی و نوآوری، سرمایه‌ی انسانی و ارزش‌آفرینی برای مشتریان را سه عامل کلیدی و آینده‌ساز برای کسب‌وکارها دانست که آثار آن در بیشتر منابع مطالعاتی معتبر دنیا دیده می‌شود.

مدیرعامل همکاران سیستم همچنین در شرح استراتژی توسعه‌ی منابع انسانی گفت: «هدف ما این است که محیط کار همکاران سیستم انتخابِ افراد شایسته‌ و مؤثر باشد.» او تأکید کرد توسعه‌ی شخصی و سازمانی، مدیریت عملکرد و کارایی در کنار جذب استعدادها و افراد خبره و تقویت برند کارفرمایی مهم‌ترین رویکردهای همکاران سیستم در این مسیر هستند.

محسن طلایی قائم‌‌مقام مدیرعامل همکاران سیستم در بخش دیگر گردهمایی به بررسی ابعاد مختلف «رهبری محصولی در بازار نرم‌افزارهای سازمانی» پرداخت. به گفته‌ی همکاران سیستم سال‌ها است با راهکارهای نرم‌افزاری خود در صنایع مختلف رهبر بازار است. انتظار می‌رود ضمن تداوم رهبری محصولی، با رویکردهای جدید زمینه‌ای را فراهم کند که مشتریان درک متفاوتی از محصولات و خدمات شرکت را تجربه کنند.

طلایی در ادامه عملکرد تیم توسعه‌ی محصول و نرم‌افزار همکاران سیستم در سال ۱۴۰۰ را شرح داد. به‌روزآوری معماری ماژول‌های اصلی راهکاران به فانوس، آغاز طراحی معماری سپیدار ابری و افزایش ظرفیت تیم توسعه‌ی محصول بخشی از دستاوردهای سال ۱۴۰۰ به شمار می‌آیند که طلایی به آن‌ها اشاره کرد. او توسعه‌ی فانوس را یکی از اهداف کلیدی محصولی همکاران سیستم در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد که می‌تواند جایگاه شرکت را در زمینه‌ی تکنولوژی نرم‌افزار ارتقاء دهد. فانوس معماری جدید رابط کاربری راهکاران همکاران سیستم است. فانوس، یک معماری نوین با دیزاین و تکنولوژی به‌روز است. این معماری از یک سو، رابط کاربری محصولات‌مان برای مشتری را بهبود می‌دهد و از سوی دیگر نظر تکنولوژی و زیرساختی امکان توسعه محصولات بیشتر را فراهم می‌کند.

همکاران سیستم

قائم‌مقام مدیرعامل همکاران سیستم در ادامه افزود: «در سال آینده قصد داریم خدمات IT را به شکل متنوعی به کسب‌وکارها عرضه کنیم و ارائه‌ی خدمات زیرساختی ابری از مسیر شرکت ابرآمد را به شکل جدی دنبال می‌کنیم.»

به گفته‌ی او هدف از تأسیس ابرآمد این است که در کنار نرم‌افزار، همه‌ی خدمات IT موردنیاز ‌شرکت‌ها به آن‌ها عرضه شود. در ابرآمد قصد داریم ضمن ارائه‌ی راهکارهای به‌صرفه، کارآمد و امن، سهم از بازار خدمات و زیرساخت‌های ابری در کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و بزرگ را هم افزایش دهیم.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا