zoomit

خرید شماره مجازی؛ نامبرلند

خرید شماره مجازی؛ نامبرلند

جالب است بدانید که این محدودیت‌ها در دنیای مجازی نیز دست از سر ما برنمی‌دارند و ما را از بسیاری از امکانات محروم می‌کنند. برای مثال اگر قصد داشته باشید تا اکانت‌های متعددی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کنید نیاز به تعداد زیادی شماره تلفن خواهید داشت. تمامی این شماره‌ها محدود به مکانی ثابت هستند و اگر بخواهید برای تماس از آن‌ها استفاده کنید لازم است که حتماً سیم‌کارت مربوطه را در گوشی موبایل قرار دهید.

اما به نظر شما می‌توان تمامی این محدودیت‌ها را برطرف کرد و بدون نیاز به سیم‌کارت فیزیکی یا تلفن ثابت به ارسال پیام و برقراری تماس پرداخت؟ خوشبختانه تکنولوژی به قدری پیشرفت کرده که با خرید شماره مجازی می‌توان علاوه ‌بر موارد گفته‌شده، از امکانات بی‌شمار دیگری نیز بهره‌مند شد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

مزایای خرید شماره مجازی نامبرلند

شماره مجازی شماره‌ای بدون محدودیت است! چراکه کاربران می‌توانند با خرید شماره مجازی بدون نیاز به سیم‌کارت، به برقراری تماس یا ارسال پیام با نقاط مختلف جهان بپردازند و اکانت‌های متعددی را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کنند. استفاده از شماره مجازی نامبرلند دارای مزایای بی‌شماری است. برهی از این موارد را به صورت خلاصه بررسی می‌کنیم:

نامبرلند

محدودیت ها را دور بزنید!

شماره مجازی هیچ‌یک از محدودیت‌های شماره حقیقی را ندارد. در واقع شما می‌توانید با خرید شماره مجازی اکانت‌های متعددی را در شبکه‌های اجتماعی بسازید، با کشورهای اروپایی و آمریکایی تماس بگیرید، محدود به مکان ثابتی نشوید و هرلحظه به شماره خود دسترسی داشته باشید و مهم‌تر از آن، برای استفاده از شماره‌های متعدد نیازی به خرید چند تلفن ثابت و گوشی موبایل نداشته باشید.

با شماره مجازی هزینه‌های خود را کاهش دهید

تصور کنید که به دلیل مسائل کاری یا شخصی دائماً نیاز به تماس با یکی از کشورهای خارجی مانند آمریکا را دارید. مطمئناً هزینه قبض تلفن شما در پایان هر ماه سرسام‌آور می‌شود! پس بهتر است تا تنها با یک‌بار هزینه به خرید انواع شماره مجازی بپردازید و سپس با کم‌ترین میزان هزینه با دیگر کشورها تماس بگیرید. علاوه بر اینکه برای داشتن یک شماره مجازی کافی است چند هزار تومن ناچیز صرف کنید و صاحب یک سیم‌کارت مجازی شوید.

محدود به مکان نباشید

خطوط ثابت تلفن باعث می‌شوند تا کاربران محدود به مکانی خاص شوند چراکه در غیر این‌صورت امکان برقراری تماس‌ وجود ندارد. حال تصور کنید که منتظر تماس بسیار مهمی هستید اما امکان حضور در محل کار برایتان فراهم نیست! در این مواقع می‌توانید از شماره‌های مجازی برای کسب‌وکار خود استفاده کنید تا محدودیت‌های مکانی را از بین ببرید.

بازاریابی کسب‌و‌کار

روش‌های بازاریابی بسیار متنوع هستند، اما با وجود این‌که امروزه اکثر افراد جامعه در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند بستر مناسبی برای تبلیغات و بازاریابی در انواع سوشال‌مدیا فراهم شده است؛ اما برای این کار نیاز به اکانت‌های متعددی در شبکه‌های اجتماعی خواهید داشت. بنابراین می‌توانید از شماره‌های مجازی برای این کار استفاده کرده و به‌راحتی به تبلیغات بپردازید.

انواع شماره مجازی نامبرلند

مطمئناً افراد مختلف با خرید شماره مجازی به‌دنبال امکانات مشخصی هستند. به‌همین‌دلیل نامبرلند انواع شماره مجازی را با توجه به کاربردهایشان مشخص کرده که شامل شماره عادی، اجاره‌ای و دائمی می‌شوند. از این جهت سایت نامبرلند کاملترین سایت شماره مجازی در ایران و حتی در دنیاست. هیچ سایت شماره مجازی را نمی‌توانید بیابید که امکانات زیر را به صورت یکجا داشته باشند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی انواع شماره مجازی نامبرلند بپردازیم:

انواع شماره مجازی نامبرلند

۱. شماره مجازی عادی

شماره مجازی عادی نامبرلند با قیمت بسیار مناسب به فروش می‌رسد و به‌همین‌دلیل در میان بسیاری از کاربران محبوب است. با استفاده از این شماره می‌توانید تنها در یکی از شبکه‌های اجتماعی مثل واتساپ یا اینستاگرام اکانت کاربری خود را ایجاد کنید. بنابراین اگر قصد دارید تا با خرید یک شماره مجازی به صورت هم‌زمان در چند سرویس به ساخت حساب کاربری بپردازید شماره مجازی عادی برایتان مناسب نخواهد بود.

نامبرلند این نوع شماره ها را از کشورهای مختلفی (حدود ۱۴۰ کشور) ارائه می‌کند و از امنیت مناسبی برخوردارند. همچنین در این شماره‌ها ارسال کد فعال‌سازی تنها یک‌بار و در بازه زمانی ۲۰ دقیقه‌ای صورت می‌گیرد. اگر در این‌زمان کدی برایتان ارسال نشد می‌توانید به‌راحتی شماره را جایگزین کرده یا تمامی مبلغ پرداختی را پس بگیرید. البته در اپراتورهای مخابراتی شماره ۱، ۲، ۵ و ۶ در سایت نامبرلند این محدودیت وجود ندارد و امکان دریافت مجدد پیامک در تایم مذکور فراهم است (این قابلیت در ایران تنها در سایت نامبرلند وجود دارد).

۲. شماره مجازی اجاره‌ای

شماره مجازی اجاره‌ای نامبرلند برای مدت‌زمان مشخصی قابل استفاده است و محدودیت‌های شماره مجازی عادی را ندارد. در واقع شما با استفاده از این شماره می‌توانید در سرویس‌های مختلف ثبت‌نام کنید و پس از پایان مدت اجاره، در صورت نیاز مجدداً آن را تمدید کنید. خوشبختانه این شماره‌ها توسط بسیاری از نرم‌افزارها شناسایی و مسدود نمی‌شوند و کیفیت بسیار بالایی دارند؛ بنابراین می‌توان از آن‌ها برای ساخت اکانت در بسیاری از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی حساس نیز استفاده کرد.

۳. شماره مجازی دائمی

می‌توان ادعا کرد بهترین نوع شماره مجازی، شماره مجازی دائمی است. با خرید شماره مجازی دائمی نامبرلند تقریباً تمامی محدودیت‌ها برداشته خواهد شد! برای تهیه این شماره‌ها کافی است تا تنها یک‌بار هزینه کنید و سپس به صورت دائمی از شماره مورد نظر استفاده کنید.

امکانات موجود در شماره مجازی دائمی بسیار زیاد است؛ برای مثال می‌توان برای ارسال پیام یا تماس نامحدود به نقاط مختلف جهان از آن استفاده نمود (بخلاف شماره عادی و اجاره‌ای) یا برای ساخت اکانت در انواع سوشال مدیا از جمله تلگرام، واتساپ، اینستاگرام و… شماره مجازی دائمی را به‌کار برد. همچنین امکان استفاده از آن‌ها در اپلیکیشن موبایل یا نسخه تحت وب وجود دارد. در واقع می‌توان شماره مجازی دائمی را به‌عنوان امن‌ترین و باکیفیت‌ترین شماره مجازی در دنیا در نظر گرفت که دارای امکاناتی مشابه سیم‌کارت واقعی است!

چرا نامبرلند؟

نامبرلند به‌عنوان مطمئن‌ترین پنل خرید شماره مجازی شناخته می‌شود چراکه دارای نماد ساماندهی، نماد رسمی اعتماد الکترونیک (اینماد) و گواهی پرداخت امن است. درنتیجه می‌توانید با خیال راحت از نامبرلند خرید کنید.

از مزایای دیگر نامبرلند نسبت به دیگر سایت‌ها می‌توان به کیفیت بالا، تنوع منحصر‌به‌فرد، قیمت ارزان، امنیت بی‌نظیر، تحویل فوری آنلاین، امکان پرداخت و پشتیبانی آنلاین توسط کارشناسان مجرب (از ساعت ۹ صبح تا ۲۴) اشاره نمود. همچنین پاسخ تمامی سؤالات شما در بخش راهنمای سایت نامبرلند قابل مشاهده است. برای افراد علاقه‌مند به همکاری، امکان همکاری در فروش وجود دارد تا بتوانند به این‌صورت درآمد درخورتوجهی را به دست آورند. در انتها امیدواریم با خرید از سرزمین شماره مجازی نامبرلند تمامی محدویت‌های فضای مجازی را کنار بزنید و به امکانات دلخواهتان دسترسی پیدا کنید.

ورود به سایت نامبرلند

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا