zoomit

وام فوری بدون ضامن – لیست و شرایط (۱۴۰۲)

وام فوری بدون ضامن – لیست و شرایط (۱۴۰۲)

وام گرفتن کاری دشوار است و پیش‌نیازهایی دارد که از عهده‌ی بیشتر مردم خارج است. تازه در صورتی که این پیش‌نیازها مثل داشتن ضامن و سپرده‌گذاری و اعتبار داشتن بانک وجود داشته باشد هم معمولاً برای دریافت وام باید در نوبت بمانید.

اما برخی از بانک‌ها در موارد معدود و برخی از پلتفرم‌ها وام‌های خرد بدون نیاز به ضامن و فوری ارائه می‌دهند. پیش از این در مقاله‌ای لیست وام‌های بدون ضامن بانک‌ها را برایتان معرفی کرده‌ایم. در این مقاله‌ وام‌هایی را معرفی می‌کنیم که علاوه بر اینکه به ضامن نیازی ندارند، می‌توانید آن‌ها را فوری دریافت کنید.

البته درست است که این وام‌ها به ضامن نیازی ندارند اما معمولاً به شرایط دیگری مثل سپرده‌گذاری، رتبه اعتباری بالا، سفته یا چک صیادی نیاز دارند.

وام‌های فوری سرویس‌های آنلاین و نئوبانک‌ها

دسته‌ای از این وام‌های بدون نیاز به ضامن و فوری مخصوص پلتفرم‌های وام‌دهی آنلاین و نئوبانک‌ها است. وام گرفتن از این برنامه‌ها کاملا به صورت غیرحضوری و اینترنتی انجام می‌شود و دوندگی‌های وام‌های بانک‌ها را ندارد. هرچند سقف وام‌دهی این پلتفرم‌ها کمتر از بانک‌ها است و بیشترشان وام‌های خرید اقساطی کالا و خدمات می‌دهند. یعنی شما با دریافت وام از این برنامه‌ها فقط می‌توانید از فروشگاه‌های طرف قرارداد به‌صورت اقساطی کالا خریداری کنید. علاوه بر این، درست است که این سرویس‌ها از شما ضامن نمی‌خواهند اما نیاز به معدل حساب و در مواردی چک یا سفته دارند.

یکی از معروف‌ترین این وام‌ها را بلوبانک ارائه می‌دهد که زیر نظر بانک سامان فعالیت می‌کند. مزیت مهم این وام نقدی بودن است که لازم نیست حتماً از آن برای خرید کالا استفاده کنید. وام بلوبانک در مرحله اول بر اساس میانگین حساب شما بین ۳ تا ۱۰ میلیون تومان است و مدت زمان بازپرداخت را هم می‌توانید بین یک تا ۶ ماه انتخاب کنید. برای دریافت آن نیاز به ضامن ندارید، درواقع ضمانت شما گردش حسابتان است اما چک برگشتی و قسط معوق مانع دریافت این وام می‌شود. برای کسانی که یک بار وام ۳ تا ۱۰ میلیونی را دریافت و به موقع بازپرداخت کرده‌اند، وام تا سقف ۴۰ میلیون تومانی هم فعال می‌شود. بازپرداخت این وام بین ۶ تا ۲۴ ماه است و سود ۲۳ درصد به آن تعلق می‌گیرد.

وام بدون ضامن و فوری سرویس وامینو تا سقف ۱۰ میلیون تومان بر اساس میزان امتیازات حساب شما است. وامینو سرویس وام‌دهی بانکینو محسوب می‌شود و بانکینو هم بانک دیجیتال بانک خاورمیانه است. این سرویس برای دریافت وام حساب شما را بلوکه نمی‌کند و برای دریافت آن هم نیازی به ضامن، چک یا سفته ندارید. سود دریافت این وام ۲ درصد است و پس از بازپرداخت آن می‌توانید دوباره وام بگیرید. به طور میانگین به ازای هر یک میلیون تومان موجودی در هر ماه شما یک امتیاز اعتباری می‌گیرید که تا ۶ ماه جمع می‌شوند و بر اساس آن امتیازات می‌توانید وام دریافت کنید.

وام‌های دیجی‌پی از ۷۵۰ هزار تومان تا ۳۰ میلیون تومان بدون ضامن، فوری و با ارائه چک صیادی، سفته یا تتر ارائه می‌شوند. این وام مخصوص خرید کالا از فروشگاه‌های طرف قرارداد دیجی‌پی است. برای وام‌های ۷۵۰ هزار تومانی تا ۲ میلیون تومانی نیازی به سپرده‌گذاری ندارید و بازپرداخت آن هم یک ماهه است و بدون سود هستند. برای وام‌های ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومانی باید ۲۳ درصد سود بدهید که رقم بالایی به حساب می‌آید. تعداد اقساط هم بستگی به مبلغ وامتان دارد، که از ۶ تا ۱۲ قسط باید بازپرداخت کنید. ضمانت دریافت این وام سپرده ۱۵ تا ۴۵ میلیون تومانی است.

وام سرویس قسطا به‌صورت کارت خرید از فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی در مبالغ ۳ میلیون تا ۲۰ میلیون است. شرایط دریافت آن اعتبارسنجی، افتتاح حساب در بانک آینده، امضای الکترونیک و واریز پیش‌پرداخت است. نوع ضمانت پس از اعتبارسنجی به‌صورت چک یا سفته مشخص می‌شود. پیش‌پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی ۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان است که در اقساط ۱۲ ماهه و مجموع اقساط حدود ۲۲ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان تعیین شده است. برای وام ۳ میلیون تومانی پیش‌پرداخت ۴۴۸ هزار و ۵۰۰ تومانی لازم است و مجموع بازپرداخت این مبلغ، حدود ۳ میلیون و ۳۸۸ هزار تومان تعیین شده است.

کیپا هم سرویس دیگری است که وام خرید کالا تا سقف ۳۰ میلیون تومان در اقساط پنج ماهه می‌دهد و ضامن نیاز ندارد اما از درخواست‌کننده چک یا سفته دریافت می‌کند. گفته شده که وام ۱۰۰ میلیونی با اقساط ۱۲ تا ۳۶ ماهه برای کارمندان خصوصی و دولتی و بازنشستگان هم در نظر گرفته شده که البته میزان سود آن اعلام نشده است.

لندو وام ۵ تا ۲۰ میلیون تومانی خرید کالا و خدمات را با سود ۲۳ درصد ارائه می‌دهد. برای دریافت این وام پیش‌پرداخت ۷۷۴ هزار تومانی تا ۳ میلیون و ۹۶ هزارتومانی نیاز است و بازپرداخت آن ۹ و ۱۲ ماهه تعیین شده است. دریافت این وام نیازی به ضامن ندارد اما سفته الکترونیک می‌خواهد.

اسنپ‌پی برای خرید محصول تا سقف ۱۰ میلیون تومان اعتبار می‌دهد در صورتی که در ۴ قسط آن را پرداخت کنید. برای خرید از طریق این سرویس نیازی به ضامن و وثیقه ندارید. البته برای خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد حواستان باشد که قیمت کالای مورد نظرتان در این فروشگاه‌ها از حالت عادی گران‌تر نباشند.

در ویپاد شعبه دیجیتال بانک پاسارگاد می‌توانید با فعال کردن حساب پشتوانه تا ۲۰ میلیون تومان بسته به اعتبار و سوابق بانکی، وام خرید کالا از فروشگاه‌های طرف قرارداد دریافت کنید. پس از فعال‌سازی این اعتبار ۱۰ روز فرصت دارید از آن استفاده کنید و تسویه آن هم ۲ تا ۶ ماهه است. مراحل دریافت این وام، افتتاح حساب در بانک پاسارگاد، اعتبار سنجی و پرداخت کارمزد آن، نداشتن چک برگشتی یا قسط معوقه است.

سقف وام بدون ضامن بانک شهر ۵۰ میلیون است و بر اساس گردش حساب بانک شهر و رتبه اعتباری به شما تعلق می‌گیرد. مراحل آنلاین آن را باید از طریق اپلیکیشن شهر پلاس طی کنید. زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماهه است و مدت زمان و مبلغ قسط‌ها بر اساس مبلغ وام تعیین می‌شود. سود این وام ۲۳ درصد است.

ایزی‌پی دو طرح وام خرید کالا بدون ضامن فوری دارد، اول خدمات خرید اعتباری به مبلغ ۵ میلیون تومان و دوم امکان خرید قسطی تا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان است. اقساط وام ۱۰۰ میلیونی ۱۸ ماهه است و برای دریافت آن نیاز به چک صیادی متعلق به خود دارید.

ازکی وام هم وام و اعتبار خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد می‌دهد که البته برای دریافت آن نیاز به چک صیادی و پیش‌پرداخت دارید و نباید چک برگشتی یا قسط معوق داشته باشید. حداکثر این وام ۷۵ میلیون تومان است و در ۶ تا ۱۸ ماه با سود ۲۳ درصد بازپرداخت می‌شود.

مبلغ وام خرید کالای بالون از ۵ تا ۵۰ میلیون تومان با ضمانت چک صیادی و سود ۲۳ درصد است و بازپرداخت آن ۶ تا ۲۴ ماه است. تامین این وام از سوی بانک سامان و بلوبانک انجام می‌شود. اعتبار شما حداکثر ۳ روز پس از ثبت درخواست وام برای خرید افزایش می‌یابد. رتبه اعتباری شما در میزان وام تاثیر دارد و چک برگشتی هم نباید داشته باشید.

دارا ۳۶۰ حیطه کاری خود را اعتبار خرد در نظر گرفته است که از ۵۰۰ هزار تا ۵ میلیون تومان وام بدون کارمزد با بازپرداخت ۲ ماهه ارائه می‌دهد. برای دریافت آن نیازی به ضمانت وثیقه یا هزینه اعتبارسنجی ندارید اما باید چک صیادی ارائه دهید و در صورت دیرکرد جریمه می‌شوید.

کردیتا کارت اعتباری هوشمند قابل استفاده در فروشگاه‌های طرف قرارداد است. سقف این وام ۲۰۰ میلیون تومان و بازپرداخت آن به صورت یکجا تا ۳۷ روز یا اقساطی تا ۳۶ ماه با سود ۲۱ درصد است. ضمانت این وام چک صیادی است.

برای کسانی که دارایی دیجیتال دارند و نمی‌خواهند آن را به ریال تبدیل کنند هم سرویس‌هایی چون بیت‌لون و ونسی امکان دریافت وام فوری بدون ضامن ارائه می‌کنند. بیت‌لون متعلق به صرافی ارز دیجیتال بیت‌پین، امکان دریافت وام با رمزارز را در اختیار کاربران کریپتو قرار می‌دهد. این وام تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به‌صورت آنی و بدون نیاز به چک و سفته و ضامن ارائه می‌شود. ضمانت این وام رمزارز به ارزش ۱.۵ برابر مبلغ وام است. بازپرداخت آن بین یک تا ۹ ماه و سود آن ۲۳ درصد تعیین شده است.

سرویس ونسی هم بدون ضامن و سفته و چک با ضمانت دارایی‌های دیجیتال مثل بیت‌کوین، کاردانو و صندوق سرمایه‌گذاری و سهام بورسی وام می‌دهد. سقف مبلغ درخواستی ۴۰ میلیون تومان است و ضمانت رمزارز به میزان ۱.۵ تا ۲ برابر مبلغ درخواستی تعیین شده است. بازپرداخت این وام ۶ ماهه و سود آن ۱۱.۵ درصد است.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا