zoomit

ساعت هوشمند ارزان «بوت» با طراحی آشنا و نمایشگر نسبتاً بزرگ معرفی شد

ساعت هوشمند ارزان «بوت» با طراحی آشنا و نمایشگر نسبتاً بزرگ معرفی شد

برند BoAt ساعت هوشمند Storm Call 3 را رونمایی کرد. مشخصات رسمی استورم کال ۳ نشان می‌دهد این ساعت برای مصرف‌کنندگانی که به‌دنبال یک ساعت هوشمند مدرن هستند، مناسب به نظر می‌رسد.

مشخصات ساعت هوشمند استورم کال ۳

Boat

استورم کال ۳ ظاهری شبیه‌ به اپل واچ دارد و مجهز به صفحه‌ی مربعی با بندهای سیلیکونی یا فلزی است. این ساعت با صفحه‌نمایش ۱٫۸۳ اینچی عرضه خواهد شد.

ساعت هوشمند استورم کال ۳ بیش‌ از ۷۰۰ حالت ورزشی دارد و در بخش سلامتی، به حسگرهایی برای ردیابی ضربان قلب و اکسیژن خون مجهز است.

ساعت جدید بوت از سیستم‌عامل Crest+OS پشتیبانی می‌کند و از گواهی IP67 برای مقاومت دربرابر گردوغبار و آب بهره می‌برد. انرژی لازم برای کار با استورم کال ۳ را باتری ۲۳۰ میلی‌آمپرساعتی آن تأمین می‌کند؛ باتری ساعت هوشمند بوت با یک‌بار شارژ تا ۷ روز دوام می‌آورد.

ساعت هوشمند استورم کال ۳ در رنگ‌های مختلف

Boat

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های Storm Call 3 سیستم ناوبری یکپارچه‌ی نقشه‌ی آن به‌حساب می‌آید که توسط MapmyIndia طراحی شده است و به کاربران امکان می‌دهد بدون استفاده‌ی مداوم از گوشی هوشمند خود به پیمایش بپردازند.

یکی از قابلیت‌های ساعت هوشمند استورم کال ۳ ویژگی QR Tray است که برای ذخیره‌ی اطلاعات ضروری در قالب کدهای QR به‌کار می‌رود و مستقیماً از طریق این ساعت هوشمند در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

ساعت جدید بوت می‌تواند کدهای QR با شناسه‌ی UPI، بلیت‌های سفر و سینما، کارت‌های شناسایی و موارد دیگر را نیز ذخیره کند. قیمت ساعت هوشمند استورم کال ۳، ۱٬۰۹۹ روپیه (۱۳٫۱۸ دلار) است. این ساعت در رنگ‌های مشکی، صورتی، سبز زیتونی و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا