zoomit

مشخصات فاش‌شده Moto G52 از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ تعبیه‌شده در آن خبر می‌دهد

مشخصات فاش‌شده Moto G52 از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ تعبیه‌شده در آن خبر می‌دهد

چند ماه پیش، موتورولا موتو G71 ،G51 ،G41 و G31 را رونمایی کرد و اکنون نیز چرخه‌ی جدیدی آغاز شده است. اوایل ماه جاری، شاهد عرضه‌ی رسمی Moto G22 بودیم؛ اما اکنون ایوان بلس، افشاگر نام‌آشنا، جزئیاتی از G52 را به اشتراک گذاشته است.

به‌گزارش جی‌اس‌ام آرنا، ابتدا باید گفت به‌نظر نمی‌رسد موتو جی ۵۲ دنباله‌ای برای Moto G51 5G باشد. پیش از همه‌چیز پشتیبانی‌نکردن آن از ۵G می‌تواند دلیلی بر این مسئله باشد. درواقع، Moto G52 به‌قدری با دستگاه یادشده تفاوت دارد که بیشتر به نسخه‌ی ارتقایافته‌ی Moto G41 شبیه است.

این گوشی به اسنپدراگون ۶۸۰ مجهز خواهد بود که بازسازی ۶ نانومتری اسنپدراگون ۶۶۲ تلقی می‌شود. این پردازنده ضعیف‌تر از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس به‌کاررفته در G51 5G است. تنها ضعف اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس ناد ۸ نانومتری قدیمی‌تر است که کارایی آن را کمتر می‌کند. تراشه‌ی مذکور با ۴ یا ۶ حافظه‌ی گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی همراهی می‌شود و جی ۵۲ از ابتدا اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند.

پنل پشت و نمایشگر موتو جی ۵۲ در رنگ های مختلف

ظاهراً Moto G52 از صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی P-OLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره خواهد بود. یکی دیگر از بخش‌های متفاوت این دستگاه درمقایسه‌با G51 5G، نمایشگر آن‌ است؛ زیرا گوشی هوشمند دوم به صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز است.

بخش دوربین شامل ماژول اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پشت است که با دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این دستگاه نیز در حفره درون صفحه‌نمایش قرار گرفته است. باید به این نکته اشاره کرد که در G51 5G نیز از چنین تنظیمات دوربینی استفاده شده است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • موتورولا احتمالاً امسال چهار گوشی دیگر از خانواده Edge معرفی می‌کند

درنهایت باید گفت که انرژی لازم برای کار با این گوشی را باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین خواهد کرد (هنوز از شارژ سریع خبری نیست). بدنه‌‌ی آن نیز گواهی IP52 برای مقاومت دربرابر گردوغبار و پاشش آب دارد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه بلندگوهای استریو خواهد بود.

در خرده‌فروشی‌ها، قیمت موتورولا Moto G51 5G تقریباً ۲۳۰ یورو است؛ اما در‌حال‌حاضر در سایت رسمی شرکت با برچسب قیمت ۱۹۰ یورو دیده می‌شود. گفتنی است قیمت G41 نیز درحدود ۲۵۰ یورو است؛ ازاین‌رو، انتظار داریم Moto G52 جدید در همان بازه‌ی قیمتی روانه‌ی بازار شود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا