zoomit

تأمین مالی کمتر از یک‌ ساعت در رایان فاندینگ

تأمین مالی کمتر از یک‌ ساعت در رایان فاندینگ

طرح «تأمین سرمایه درگردش تولید داروی کولیکز و گریپ میکسچر» با سود سالانه ۵۲ درصد، سود مؤثر ۶۳ درصد، در ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، در رایان فاندینگ (سکوی تأمین مالی جمعی رایان) شروع شد و تأمین مالی جمعی این طرح، حدود ۵۰ دقیقه طول کشید.

تأمین مالی جمعی توسط بیش از ۱۶۰ کاربر

بر اساس گزارش روابط عمومی سکوی تأمین مالی جمعی رایان، مبلغ ۱۵ میلیارد تومان طرح «تأمین سرمایه درگردش تولید داروی کولیکز و گریپ میکسچر» توسط بیش از ۱۶۰ کاربر (حقیقی و حقوقی) تأمین مالی شد.

این پنجمین طرح تأمین مالی جمعی در سه ماهه اول فعالیت رسمی رایان فاندینگ بود که توانست رکورد تأمین مالی جمعی کمتر از یک‌ساعت را به خود اختصاص دهد.

سود سالانه ۵۲ درصد

طرح «تأمین سرمایه درگردش تولید داروی کولیکز و گریپ میکسچر»، یک هفته قبل از شروع تأمین مالی جمعی، به کاربران رایان فاندینگ اطلاع رسانی شده بود، تا کاربران بتوانند در فرصت سرمایه‌گذاری با سود سالانه ۵۲ درصدی، مشارکت داشته باشند.

سکوی تأمین مالی جمعی رایان (رایان فاندینگ) از علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری دعوت می‌کند، برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های کنونی و اطلاع از طرح‌های بعدی این سکو، به سامانه اینترنتی رایان فاندینگ به نشانی: ryan-funding.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

سکوی تأمین مالی جمعی رایان (رایان فاندینگ) از سازمان فرابورس ایران، مجوز فعالیت دریافت کرده و تمام فعالیت آن تحت قوانین رسمی کشور است.

تأمین مالی جمعی چیست؟

تأمین مالی جمعی به فرایند تأمین سرمایه یا جمع‌آوری پول به صورت آنلاین و از طریق یک پلتفرم اینترنتی برای پروژه‌های جدید، طرح های نوآورانه و کسب‌وکارهای نوپا و کوچک گفته می‌شود.

امروزه تأمین مالی جمعی به یک کانال جدید و معروف مالی در جهان تبدیل شده است.

تأمین مالی جمعی بیشتر برای جذب سرمایه استارتاپ‌ها، ایده‌های نوین، پروژه‌های صنعتی، طرح‌های مسئولیت اجتماعی و پروژه‌های نیکوکاری کاربرد دارد.

معرفی رایان فاندینگ

سکوی تأمین مالی جمعی رایان فاندینگ، مرجع جمع‌آوری سرمایه مورد نیاز تأمین مالی جمعی یا Crowdfunding برای انجام یک ایده و طرح، توسط جمعی از سرمایه‌‌گذاران به شمار می‌رود.

پلتفرم تأمین مالی جمعی رایان فاندینگ، پل ارتباطی میان کارآفرینان نوآور و سرمایه‌گذاران جسوری است که به دنبال روش متفاوتی برای خلق ثروت هستند.

در رایان فاندینگ، طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شوند، تا بتوانند به آسانی در تمام ابعاد و آثار خلق شده توسط این طرح‌ها و ایده‌ها شریک شوند و بابت سرمایه‌گذاری خود سود دریافت کنند.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا