zoomit

گوشی اکسپریا ۵ مارک ۴ در ویدئوهای تبلیغاتی رویداد سونی رؤیت شد

گوشی اکسپریا ۵ مارک ۴ در ویدئوهای تبلیغاتی رویداد سونی رؤیت شد

به‌گزارش نو‌ت‌بوک چِک، در جدیدترین ویدئوهای تبلیغاتی سونی با محوریت رویداد جدیدش در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۰ شهریور ۱۴۰۱) ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران، ظاهراً گوشی اکسپریا ۵ مارک ۴ به‌نمایش درآمده است.

براساس گزارش منتشرشده گوشی هوشمند جدیدی در دو ویدئوی اخیر سونی برای تبلیغات رویداد ظاهر شده است. البته شات‌های ویدئو بیشتر روی خواننده‌ی بریتانیایی، Cat Burns، فوکوس می‌کند؛ اما شات‌های لحظه‌ای و ناگهانی از یک گوشی جدید به‌نمایش درمی‌آید که ممکن است گوشی سونی اکسپریا ۵ مارک ۴ یا اکسپریا کامپکت جدید باشد.

درحالی‌که انتظار می‌رود که گوشی به‌نمایش درآمده در تیزر ویدئویی سونی گوشی اسکپریا ۵ مارک ۴ باشد که بالاخره در ویدئویی خودنمایی می‌کند؛ اما دیری نپایید که اساس این حدس و گمان متزلزل شد. بخشی از اطلاعات افشاشده درباره‌ی قیمت محصولات جدید سونی توسط منبع تأیید نشده، جزئیاتی را شامل می‌شود که ممکن است یک مدل گوشی اکسپریای متفاوت، پیش از مدل مارک ۴ سری اکسپریا ۵ رونمایی شود.

با این استدلال که گوشی هوشمند ۶ اینچی را واقعاً نمی‌توان «کامپکت» در نظر گرفت و سونی نیز در تیزرهای جدید خود از شعار «Go Compact» استفاده می‌کند، می‌توان نتیجه گرفت که احتمالاً یک گوشی هوشمند کامپکت به‌صورت کاملاً غیرمنتظره در شرف رونمایی قرار دارد.

دانلود ویدئوی اول

در ویدئوی اول هنرمند دنیای موسیقی، کت برنز، حضور دارد و درباره‌ی ضبط یکی از آهنگ‌هایش با نام «People Pleaser» و تصویربرداری ویدئوی آن آهنگ با استفاده از گوشی هوشمند جدید اکسپریا سونی صحبت می‌کند و در همین حین تصویری به‌نمایش درمی‌آید که خواننده درحال ضبط آهنگ ازطریق گوشی مورد بحث است و به‌صورت لحظه‌ای می‌توان آن را دید. سپس، عبارت‌های «Be Creative» و «Go Compact» نشان داده می‌شوند.

دیگر نکته‌ای که می‌توان از آنچه در ویدئو اول می‌گذرد، برداشت کرد این است که گوشی اکسپریا ۵ مارک ۴ یا شاید اکسپریا کامپکت حاضر در ویدئو رنگ طلایی روشن دارد و لبه‌ی آن نیز با طراحی مسطح به‌چشم می‌خورد؛ اما دیگر جزئیات بیشتری درباره‌ی دستگاه را نمی‌توان در ویدئوی اول تشخیص داد.

دانلود ویدئوی دوم

خوشبختانه در ویدئوی دوم گوشی سونی اکسپریای جدید از خجالتش کم شده و همچنان که کت برنز درباره‌ی تجربیات ضبط آهنگ با گوشی سونی صحبت می‌کند، می‌توان نمای نزدیک‌تری از گوشی و چگونگی قرارگیری آن در دست از نظر ابعاد، مشاهده کرد. در این ویدئو سه‌بار گوشی نشان داده می‌شود؛ البته یکی از این سه‌ بار همان تصویر به‌نمایش درآمده در ویدئوی اول است و آخرین بار نیز تصویر تاری است که خواننده را در حال گوش دادن به صدای ضبط‌شده نشان می‌دهد.

اما، مهم‌ترین بخش نمایش گوشی در ویدئو می‌توان قسمت پایینی پنل جلویی گوشی را به‌خوبی مشاهده کرد که در دست قرار گرفته است و باردیگر طراحی طلایی آن را به‌رخ می‌کشد؛ البته شانس اندکی وجود دارد که این رنگ طلایی مربوط به بدنه‌ی گوشی نباشد و رنگ قاب محافظ آن باشد. با‌این‌حال، می‌توان گفت که گوشی سونی اکسپریا ۵ مارک ۴ احتمالی طراحی کمی متفاوت و صدالبته متمایز و جذابی نسبت به طراحی اکسپریا ۵ مارک ۳ دارد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • سونی تاریخ رونمایی گوشی جدید خانواده اکسپریا را اعلام کرد
  • سونی اکسپریا ۵ مارک ۴ احتمالاً بهترین گوشی هوشمند کامپکت جهان خواهد بود

انتظار می‌رود گوشی اکسپریا ۵ مارک ۴ نمایشگری ۶ اینچی داشته باشد. پیش‌تر درخواست‌های زیادی از سونی می‌شد تا برای تولید گوشی‌هایی که بتوان آن‌ها را کامپکت نامید، مانند آیفون ۱۳ مینی با نمایشگری ۵٫۴ اینچی، اقدام کند.

با‌وجوداین، نکاتی در نظر می‌آید که نشان می‌دهد شاید دستگاه جدید اکسپریا که در این ویدئوها به‌نمایش درآمده در نهایت مدل جدید گوشی اکسپریا کامپکت باشد.

علاوه‌براین، شاید بتوان گفت گوشی جدید اکسپریا قرار است جانشین دور گوشی سونی اکسپریا Z2 کامپکت متعلق به سال ۲۰۱۸ میلادی (۱۳۹۷ شمسی) است که در آن زمان نمایشگری ۵ اینچی داشت. در نهایت تأیید یا رد همه‌ی این حدس و گمان‌ها در تاریخ اول سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی (۱۰ شهریور ۱۴۰۱) ساعت ۱۱:۳۰ به‌وقت تهران ممکن خواهد شد.

دیدگاه شما کاربران newslan در رابطه با احتمال معرفی گوشی اکسپریا ۵ مارک ۴ یا اکسپریا کامپکت چیست؟

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا