zoomit

ایرپاد پرو ۲ اپل با تراشه H2 و قابلیت حذف نویز بهبودیافته معرفی شد

ایرپاد پرو ۲ اپل با تراشه H2 و قابلیت حذف نویز بهبودیافته معرفی شد

اپل در رویداد اخیر خود، درکنار سری آیفون ۱۴ از محصولات دیگری نیز رونمایی کرد. یکی از گجت‌‌های جدید این شرکت، نسل جدید هدفون بی‌سیم سری ایرپاد پرو است. این شرکت می‌گوید ایرپاد پرو درحال‌حاضر محبوب‌ترین هدفون TWS جهان است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، ایرپاد پرو ۲ اکنون با تراشه‌ی جدید H2 همراه شده است. قابلیت حذف‌نویز فعال روی این محصول اکنون نسبت به قبل تا دوبرابر بهتر عمل می‌کند و به‌گفته‌ی اپل این ویژگی کیفیت صدا را نیز بهبود می‌بخشد.

نسل دوم ایرپاد پرو اپل

یکی از دلایل محبوبیت نسل اول ایرپاد پرو، کیفیت صوتی آن‌ها درمقابل محصولات مشابه سامسونگ، سونی و سایر رقبا بود، اما یک‌پارچه بودن این محصول با آیفون و سایر محصولات اپل، یکی از بهترین مزایای این محصول است. عملکرد حذف‌نویز نسل اول نیز حتی درحال‌حاضر درمقایسه با رقبا، بسیار خوب بوده است و با این‌که چندسال از معرفی آن‌ها می‌گذرد همچنان حالت شفاف باکیفیتی در کلاس خود ارائه می‌دهند.

ایرپاد پرو جدید اکنون از سیستم شارژ به‌روزرسانی‌شده بهره می‌برد و از قابلیت Find My و بلندگوی داخلی بهره می‌برد تا بتوانید آن‌ها راحت‌تر ردیابی کنید. علاوه‌براین امکان شارژ کیس شارژ این محصول با کابل لایتنینگ یا شارژرهای مبتنی‌بر استاندارد Qi یا MagSafe انجام می‌شود. امکان شارژ کیس ایرپاد پرو ۲ با شارژ اپل واچ نیز وجود دارد.

نسل دوم ایرپاد پرو اپل

از دیگر تغییرات مهم ایرپاد پرو ۲ می‌توان به عمرباتری بهبودیافته‌ی آن اشاره کرد که به گفته‌ی اپل، با هربار شارژ تا ۶ ساعت پخش مدوام دوام خواهند آورد. بدین‌ترتیب این محصول ازنظر عمرباتری با ایرپادهای استاندارد عرضه شده در سال گذشته مطابقت دارد. کیس شارژ این محصول نیز اکنون شارژدهی را تا ۳۰ ساعت ارتقا می‌دهد. درمقام مقایسه، عمرباتری ایرپاد پرو اصلی با کیس شارژ آن ۲۴ ساعت بود.

اکنون کاربران می‌توانند پخش رسانه‌ها را کنترل کرده و بدون استفاده از دستگاه‌های دیگر، آن را افزایش دهند. ایرپاد پرو جدید با کنترل لمسی یک‌بار تند کشیدن انگشت به‌سمت بالا یا پایین، امکان تنظیم حجم صدا را امکان‌پذیر می‌کند. برای تغییر موسیقی، پاسخ به تماس‌های تلفنی و موارد دیگر، پایه را فشار دهید یا برای درخواست‌ها از عبارت Hey Siri استفاده کنید. حسگر تشخیص پوست نیز روی این محصول بهبود یافته است و پخش داخلی را با دقت بیشتر فعال یا غیرفعال می‌کند و بدین‌ترتیب عمرباتری نیز ارتقا خواهد یافت.

کیس شارژ ایرپاد پرو ۲

صدای فراگیر، یکی از ویژگی‌های است که در ایرپاد پرو جدید اپل به‌طور منحصر‌به‌فرد با توجه به ابعاد و شکل سر و گوش کاربر، تنظیم می‌شود، درحالی‌که حالت شفاف روی این محصول اکنون به‌طور تطبیقی کار می‌کند و بنابراین در کاهش صداهای محیطی مثل فعالیت‌های ساختمانی، بهتر عمل می‌کند.

اپل اعلام کرد که ایرپاد پرو ۲ را با قیمت ۲۴۹ دلار به‌فروش می‌رساند. مشتریان می‌توانند این محصول را از تاریخ ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) سفارش دهند و عرضه‌ی آن نیز از ۲۳ سپتامبر (اول مهر ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد. شایان‌ذکر است این محصول به‌همراه گوشی‌های لاستیکی جدید و بسیار کوچک ارائه می‌شود که با توجه به ابعاد گوش کاربر، باعث می‌شود راحت‌تر در گوش قرار گیرد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا