مديريت ICT

نگرانی کارکنان توییتر درباره تصمیم جدید ایلان ماسک

نگرانی کارکنان توییتر درباره تصمیم جدید ایلان ماسک

نامه‌ای سرگشاده از سوی تعداد نامشخصی از کارمندان توئیتر برای هیئت مدیره توئیتر و مدیر شرکت تسلا خریدار تازه توئیتر ارسال شده، در داخل شرکت در حال دست به دست شدن است.

به گزارش  نیوزلن از مهر، این نامه پس از انتشار گزارشی در روزنامه واشنگتن پست منتشر شد که در آن ادعا شده بود مالک جدید توئیتر می‌خواهد تا ۷۵ درصد از حدود ۷۵۰۰ کارمند توئیتر را اخراج کند. در این نامه آمده است: «برنامه اخراج ۷۵ درصد از کارکنان توئیتر به توانایی توئیتر برای ارائه خدمات عمومی لطمه می‌زند. تهدیدی به این بزرگی غیرمحتاطانه و بی پروایی است، اعتماد کاربران و مشتریان ما را به پلتفرم توئیتر تضعیف می‌کند و اقدامی شفاف برای ارعاب کارکنان است. ما نمی‌توانیم کار خود را در محیطی سراسر آزار و با تهدید مداوم انجام دهیم.»

این نامه همچنین شامل فهرستی از خواسته‌ها برای “رهبری فعلی و آینده” شرکت است. علاوه بر تاکید بر ضرورت اجرای «سیاست‌های اخراج منصفانه برای همه کارگران»، نویسندگان نامه از مالکان جدید توئیتر می‌خواهند که مزایای فعلی کارکنان، از جمله امکان دورکاری را حفظ کند.

این نامه همچنین به شکاف ایدئولوژیک بالقوه بین برخی از کارکنان توئیتر و مدیر جدید این شرکت اشاره می‌کند که گفته می‌شود کمتر طرفدار اعتدال است. در این نامه آمده است: «ما از مدیر جدید توئیتر می‌خواهیم که بر اساس نژاد، جنسیت، گرایش‌ها یا عقاید سیاسی و غیره کارکنان، بین آنها تبعیض قائل نشود.»

مشخص نیست تاکنون چند کارمند توئیتر این نامه را امضا کرده اند. اما این نشانه دیگری از این است که کارمندان توئیتر تحت مدیریت جدید چقدر ممکن است اوضاع آشفته ای داشته باشند. پس از یک مبارزه حقوقی چند ماهه، به نظر می‌رسد روند خرید توئیتر تا ۲۸ اکتبر نهایی شود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا