zoomit

دسکتاپ لنوو Yoga AIO 7 با نمایشگر ۲۷ اینچی ۴K و قابلیت چرخش ۹۰ درجه معرفی شد

دسکتاپ لنوو Yoga AIO 7 با نمایشگر ۲۷ اینچی ۴K و قابلیت چرخش ۹۰ درجه معرفی شد

لنوو رایانه‌ی شخصی رومیزی جدید خود موسوم به AIO 7 را معرفی کرد. این دسکتاپ همه‌کاره (All in One) از نمایشگر ۲۷ اینچی ۴K بهره می‌برد؛ صفحه‌نمایشی که قابلیت چرخش ۹۰ درجه دارد. AIO جدید لنوو در آمریکای شمالی عرضه نخواهد شد؛ اما در بازارهای منتخب دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. قیمت این محصول هنوز اعلام نشده است؛ اما قیمت مدل سال گذشته از ۱۵۹۹ دلار شروع شد.

همان‌طور که TheVerge اشاره می‌کند، نکته‌ی جالب درمورد مدل جدید Yoga AIO این است که دارندگان آن می‌توانند محتوای صفحه‌نمایش گوشی‌ هوشمند خود را به‌صورت بی‌سیم روی مانیتور ۲۷ اینچی چرخشی آن مشاهده کنند. البته برای استفاده از این قابلیت، گوشی کاربر باید از Miracast، AirPlay، DLNA یا LElink پشتیبانی کند. فرم‌فکتور مانیتور چرخشی اخیراً به‌دلیل رشد ویدیوهای عمودی در رسانه‌های اجتماعی محبوبیت زیادی پیدا کرده است و این ویژگی احتمالاً برای سازندگانی که ویدئو ویرایش می‌کنند جذاب خواهد بود. علاوه‌براین استفاده از نمایشگر در حالت عمومی می‌تواند راهکاری بالقوه برای تجربه‌ی محتوای تیک‌تاک باشد.

لنوو Yoga AIO 7

Yoga AIO 7 از پردازنده‌ی Ryzen 6000 AMD و پردازنده‌ی گرافیکی AMD Radeon RX 6600M بهره می‌برد. مثل مدل سال گذشته، می‌توانید لپ‌تاپ را ازطریق درگاه USB-C به AIO 7 متصل کنید تا هر دو دستگاه را با تجهیزات جانبی مشابه کنترل کنید.

مقاله‌ی مرتبط:

  • لنوو مدل‌های جدید ThinkPad از سری X و سری L را معرفی کرد
  • مایکروسافت و اپل پایین‌ترین امتیازات تعمیرپذیری لپ‌تاپ را کسب کردند

این اولین‌باری نیست که شاهد استفاده از مانیتور چرخشی در رایانه‌ها هستیم و به‌عنوان مثال تلویزیون‌های هوشمند یا برخی دسکتاپ‌های مجهز به سیستم‌عامل کروم قبلا با این ویژگی معرفی شده‌اند، اما ارائه‌ی این قابلیت در یک رایانه‌ی همه‌کاره، کمی غیرعادی است. لنوو امروز تعدادی دستگاه دیگر از سری Yoga و IdeaPad را نیز معرفی کرد که بسیاری از آن‌ها ترکیبی از قدرت عملکرد را درکنار قابلیت حمل ارائه می‌دهند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا