zoomit

تبلت Honor Tab 8 با نمایشگر ۱۲ اینچ و هشت بلندگوی استریو معرفی شد

تبلت Honor Tab 8 با نمایشگر ۱۲ اینچ و هشت بلندگوی استریو معرفی شد

آنر امروز از تبلت جدید ۱۲ اینچی خود موسوم به Tab 8 رسماً رونمایی کرد. پیش‌فروش مدل پایه‌ی این دستگاه با قیمت پایه ۲۰۷ دلار از هم‌اکنون آغاز شده است و از تاریخ ۲۷ جولای (پنجم مرداد ۱۴۰۱) رسماً عرضه خواهد شد. مدل ۱۲۸ گیگابایتی این تبلت با رم هشت گیگابایتی در ماه آگوست درسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. این شرکت همچنین کیبورد هوشمند Tab 8 را با قیمت ۴۱ دلار معرفی کرده است. پس از پایان دوره‌ی پیش‌فروش، قیمت انواع مدل‌های این تبلت به‌شرح زیر خواهد بود:

مدل ۱۲۸ گیگابایتی با رم چهار گیگابایت ۲۲۲ دلار

مدل ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۶ گیگابایت ۲۶۶ دلار

مدل ۱۲۸ گیگابایتی با رم هشت گیگابایت ۲۹۵ دلار

آنر تب ۸

به گزارش Gizchina، آنر تب ۸ از صفحه‌نمایش کامل ۱۲ اینچی با وضوح ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بهره می‌برد. صفحه‌نمایش LCD این محصول حاشیه‌ی باریکی دارد و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۸۷ درصد را ارائه می‌دهد. این صفحه‌نمایش همچنین از نسبت تصویر ۱۰:۶، وضوح ۲K و کیفیت بالا بهره می‌برد و از ۱٫۰۷ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. این دستگاه بدنه‌ی فلزی یک‌پارچه دارد، ضخامت آن ۶٫۹ میلی‌متر و وزن آن ۵۲۰ گرم است.

تبلت جدید Honor Tab 8 به پردازنده‌ی میان‌رده‌ی Snapdragon 680 مجهز شده است. این دستگاه از دوربین اصلی پنج مگاپیکسلی و دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی بهره می‌برد و باتری آن ۷۲۵۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد. تبلت مورداشاره از شارژ سریع ۲۲٫۵ وات پشتیبانی می‌کند و به درگاه USB C مجهز شده است.

آنر تب ۸

مقاله‌ی مرتبط:

  • گوشی مقرون‌به‌صرفه آنر X40i با نمایشگر ۶٫۷ اینچ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد
  • هواوی Mate 50 احتمالاً با تأخیر در آگوست یا سپتامبر معرفی خواهد شد

آنر تب ۸ همچنین از هشت بلندگوی استریو بهره می‌برد. آنر وظیفه‌ی توسعه‌ی الگوریتم تنظیم صوتی این محصول را خود به‌عهده داشته است. این تبلت از تکنولوژی تنظیم‌صدای DTS پشتیبانی می‌کند و گواهی Hi-Res Small Gold دارد. این شرکت می‌گوید سیستم‌صوتی تبلت جدید، تجربه‌ی جلوه‌های صوتی واضح‌تر و عمیق‌تری را ارائه می‌دهد. این دستگاه همچنین در سه‌رنگ سبز، آبی و طلایی دردسترس خریداران است.

تبلت Honor Tab 8 از گواهی Rheinland برای کاهش نور آبی بهره می‌برد. علاوه‌براین، آنر این محصول را به منابع آموزشی مجهز کرده است. این دستگاه از چند پنجره‌ی هوشمند پشتیبانی می‌کند و یک صفحه می‌تواند هم برای کلاس‌های آنلاین و هم باز کردن سایر اپلیکیشن‌ها مورداستفاده قرار گیرد. این محصول به‌طور پیش‌فرض با رابط‌کاربری Magic UI 6.1 عرضه می‌شود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا