zoomit

ردمی ۱۰ مدل ۲۰۲۲ با نمایشگر ۹۰ هرتزی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

ردمی ۱۰ مدل ۲۰۲۲ با نمایشگر ۹۰ هرتزی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

مدل ۲۰۲۲ ردمی ۱۰ در سکوت خبری برای بازارهای جهانی معرفی شد. این گوشی میان‌رده به صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی مجهز شده است و در بخش پشتی آن شاهد دوربین چهارگانه هستیم. دوربین اصلی این دستگاه ۵۰ مگاپیکسلی است. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به باتری بزرگ و تراشه‌ی سری Helio G اشاره کرد.

مشخصات و ویژگی‌ها

به گزارش گیزموچاینا، ابعاد ردمی ۱۰ مدل ۲۰۲۲ معادل ۸٫۹۲ در ۷۵٫۵۳ در ۱۶۱٫۹۵ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۱ گرم است. این دستگاه از نمایشگر ۶٫۵ اینچی بهره می‌برد که دوربین سلفی در پانچ‌هول مرکزی بالای آن تعبیه شده است. وضوح این صفحه‌نمایش Full HD پلاس بوده و از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. تراکم پیکسلی نمایشگر مدل ۲۰۲۲ ردمی ۱۰ نیز معادل ۴۰۵ پیکسل‌براینچ بوده و با لایه‌ای از جنس گوریلا گلس ۳ پوشانده شده است. دوربین جلویی این دستگاه هشت مگاپیکسلی است و در بخش پشتی آن شاهد سیستم دوربین چهارگانه هستیم که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین هشت فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی است.

ردمی ۱۰ مدل ۲۰۲۲ از تراشه‌ی Helio G88 بهره می‌برد. این محصول همچنین به چهار گیگابایت رم LPDDR4x و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی eMMC مجهز شده است. این گوشی به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۱ را با رابط کاربری MIUI 12.5 اجرا می‌کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • ردمی K50 گیمینگ ادیشن به دوربین‌ ۶۴ مگاپیکسل IMX686 مجهز می‌شود
  • شیائومی: قصد داریم رقابت «مرگ و زندگی»‌ را با اپل در بازار گوشی‌های پریمیوم آغاز کنیم

مدل ۲۰۲۲ ردمی ۱۰ از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و از فناوری شارژ سریع ۱۸ وات و شارژ معکوس ۹ وات پشتیبانی می‌کند. این محصول در برخی از خرده‌فروشی‌ها با شارژر ۲۲٫۵ وات عرضه می‌شود. در بخش امنیت این گوشی از سیستم تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند و علاوه‌براین یک حسگر اثر انگشت در لبه‌ی کناری آن تعبیه شده است. دستگاه مورد اشاره از شبکه‌های ۴G VoLTE پشتیبانی می‌کند و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به درگاه کارت میکرو اس‌دی، وای‌فای ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث نسخه‌ی ۵٫۱، حسگر مادون‌قرمز، NFC، جی‌پی‌اس، درگاه یواس‌بی سی، بلندگوهای دوگانه، درگاه ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و بدنه‌ی مقاوم در‌ برابر پاشش آب اشاره کرد. بدین ترتیب بیشتر مشخصات و امکانات این محصول شبیه ردمی ۱۰ مدل ۲۰۲۱ است که در ماه اوت سال گذشته معرفی شد.

قیمت مدل ۲۰۲۲ ردمی ۱۰ هنوز رسما تأیید نشده است. این محصول در سه رنگ خاکستری کربنی، سفید و آبی به‌بازار عرضه خواهد شد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا