zoomit

Axon 40 Ultra Space Edition با رم ۱۸ گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی یک ترابایت معرفی شد

Axon 40 Ultra Space Edition با رم ۱۸ گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی یک ترابایت معرفی شد

ZTE Axon 40 Ultra Space Edition در دو نسخه عرضه می‌شود؛ مدل اول با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و مدل رده‌بالا با ۱۸ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی. این دستگاه درواقع ادامه‌ دهنده‌ی راه نسخه‌ی مشابهی است که سال قبل براساس Axon 30 Ultra ساخته شده بود.

به گزارش GSMArena، طراحی نسخه‌ی Space Edition گوشی Axon 40 Ultra کمی با مدل معمولی این دستگاه تفاوت دارد. پنل پشتی این نسخه‌ اکنون با پنل ساخته‌شده از مواد سرامیکی جایگزین شده است. ZTE همچنین برآمدگی دوربین را بهبود داده است و به‌جای یک جزیره مجزا به‌طور یکنواخت با پشت آن ترکیب می‌شود. سرامیک به‌کار رفته دراین محصول با استفاده از قالب مخصوصی ایجاد شده است تا بافتی متمایز روی سطح آن ایجاد شود.

نسخه‌ی Space گوشی Axon 40 Ultra مانند مدل معمولی Ultra از تراشه‌ی امنیتی اختصاصی ZTE بهره می‌برد. این شرکت ادعا می‌کند که پردازنده‌ی مذکور آزمایش رمزگذاری تجاری ملی را پشت سر گذاشته و سه گواهینامه‌ی بین‌المللی امنیت و حریم خصوصی را دریافت کرده است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • آمریکا با تهدید خواندن هواوی و ZTE، واردات تجهیزات این دو شرکت را ممنوع کرد
  • گوشی گیمینگ ردمجیک ۸ پرو با قابلیت شارژ ۱۶۵ وات از راه می‌رسد

گوشی جدید ZTE بیشتر شبیه نسخه‌ی معمولی Axon 40 Ultra است. این یعنی محصول مورداشاره به نمایشگر ۶.۸ اینچی AMOLED با نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتزی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی زیر نمایشگر مجهز شده است. قلب تپنده‌ی این دستگاه، تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 1 بوده و از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد. البته برخلاف مدل معمولی گوشی مذکور، مدل جدید آن به‌جای شارژ ۶۵ وات از شارژ ۸۰ وات استفاده می‌کند. سیستم دوربین پشتی این گوشی نیز شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض و یک دوربین پریسکوپی است.

اقلام جعبه Axon 40 Ultra Space Edition

ZTE Axon 40 Ultra Space Edition‌ درحال‌حاضر برای پیش‌سفارش در چین ارائه شده است و عرضه‌ی آن از ۶ دسامبر (۱۵ آذر ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد. مدل ۵۱۲ گیگابایتی این گوشی با رم ۱۲ گیگابایت با قیمت ۵۹۰۰ یوان (۸۲۵ دلار) به‌فروش می‌رسد، و نسخه‌ی یک ترابایتی آن با رم ۱۸ گیگابیتی با برچسب قیمتی ۷۷۰۰ یوان (۱۰۷۵ دلار) عرضه خواهد شد. این مدل ویژه در یک جعبه‌ی سفارشی با قاب محافظ که متناسب با شکل جدید برآمدگی دوربین است عرضه می‌شود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا