zoomit

وان پلاس ۱۰ از قدرتمندترین تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون استفاده می‌کند

وان پلاس ۱۰ از قدرتمندترین تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون استفاده می‌کند

به نظر می‌رسد وان‌پلاس استراتژی متفاوتی برای عرضه‌ی گوشی‌های پرچم‌دار خود در پیش گرفته است. اخیراً شرکت مذکور وان‌پلاس ۱۰ پرو را در چین عرضه کرده و گفته که این دستگاه در ماه مارس به‌صورت جهانی به فروش خواهد رسید. همچنین انتظار می‌رود مدل معمولی آن در بازه‌ی زمانی آوریل تا مه در قفسه‌های بازار دیده شود.

بر‌ اساس گزارش mspoweruser، وان پلاس ۱۰ معمولی دارای همان تراشه‌ی موجود در مدل «پرو»، یعنی اسنپدراگون ۸ نسل اول خواهد بود. به عبارت دیگر، مدل معمولی از نظر قدرت پردازشی تفاوت چندانی با نسخه‌ی پرو نخواهد داشت. از آنجاکه ما کاملاً از مشخصات وان‌پلاس ۱۰ آگاه نیستیم، در ‌حال حاضر نمی‌توانیم تفاوت بین این دو را بگوییم. احتمالاً نسخه‌ی معمولی طراحی مشابه با وان‌پلاس ۱۰ پرو خواهد داشت. همچنین، ممکن است تفاوت عمده‌ای بین این دو در بخش سخت‌افزار وجود نداشته باشد، بنابراین بسیار جالب است ببینیم این شرکت چگونه پرو را از مدل معمولی متمایز می‌کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • گوشی وان پلاس ۱۰R به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ مجهز خواهد شد

در ‌همین حال، وان‌پلاس ۱۰R که نسخه‌ی کوچک‌شده‌ی وان‌پلاس ۱۰ خواهد بود، درون خود تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک را جای می‌دهد. درحالی‌که مدیاتک تراشه‌ای پرچم‌دار است، اما به اندازه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک قدرتمند نیست. با نزدیک‌شدن به تاریخ عرضه‌ی رسمی، اطلاعات بیشتری درباره‌ی این گوشی در‌ دسترس قرار خواهد گرفت.

این اولین باری نیست که وان‌پلاس از تراشه‌ی مدیاتک در گوشی‌های خود استفاده می‌کند. علاوه بر وان‌پلاس، بسیاری دیگر از سازندگان گوشی نیز از آن در گوشی‌های پرچم‌دار خود استفاده می‌کنند. به‌عنوان مثال، گزارش شده که اوپو در گوشی هوشمند Find X5 خود تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ را قرار خواهد داد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا