وب ايرانی

پاسخ دیوار به اولتیماتوم فیلترینگ

پاسخ دیوار به اولتیماتوم فیلترینگ

در پی انتشاری خبری در رسانه‌ها مبنی بر تهدید اپلیکیشن دیوار به فیلترینگ، روابط عمومی این مجموعه با تهیه و ارسال جوابیه‌ای، در این خصوص توضیح داده است.
گفتنی است این خبر به دلیل انتشار برخی آگهی‌ها در این اپلیکیشن، و از سوی دادستانی منتشر شده بود.

در این رابطه:
    – اولتیماتوم ۷۲ ساعته دادستانی به اپلیکیشن دیوار

متن کامل توضیحات روابط عمومی “دیوار” که به دفتر نیوزلن ارسال شده به شرح زیر است:

برخی از کاربران دیوار که اکنون یکی از ده سایت پربازدید ایرانی است و چند روز پیش آغاز ششمین سال فعالیت خود را جشن گرفت، صبح روز گذشته با خواندن خبری در روزنامه‌ها در خصوص اعلام ضرب‌الاجل، همچون ما متعجب شدند.
پیرو تماس‌هایی با نهادهای ذیربط، تیم حقوقی دیوار از نامه یک مقام انتظامی و درخواست بازبینی و حذف چند آگهی خبردار شد که هنگام انتشار خبر مربوطه در رسانه‌ها، برای دیوار، ارسال هم نشده بود.

اپلیکیشن دیوار با بیش از ده میلیون نصب فعال، پرنصب‌ترین اپلیکیشن ایرانی پس از کافه‌بازار است و به واسطه دریافت روزانه بیش از ۲۰۰ هزار آگهی، همواره در تکاپو بوده‌است تا با انتشار محتوایی کاربردی و مطابق با هنجارهای جامعه، در راستای بهبود وضعیت اقتصادی و تسهیل مبادلات تجاری، مبادرت ورزد.

دیوار اکنون بستری گسترده برای ارائه خدمات و کالا برای کسب‌وکارهای خرد و کلان فراهم کرده و زمینه‌ساز اشتغال بیشتر در کشورمان شده است.
تنها در ماه گذشته بیش از ۱۵ میلیون ایرانی و بیش از ۳۳۰ هزار کسب‌وکار بومی برای تبلیغ و معرفی کالا و خدمات خود، یا بهره‌گیری از کالاها و خدمات ارائه‌شده توسط دیگران در دیوار، از خدمات آن استفاده کرده‌اند.

دیوار در این میان، گاه تذکرهایی مبنی بر حذف یا اصلاح برخی آگهی‌های میزبانی شده دریافت می‌کند و در این مسیر و جهت حفظ امنیت و حرمت کاربران ایرانی، همواره پذیرای انتقادها، تذکرات و پیشنهادهای پلیس فتا، مقام‌های قضایی، کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و سایر سازمان‌های مرتبط بوده‌ و نهایت همکاری را با آنان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام داده است.
نامه دیروز هم از سایر گزارش‌هایی که در تعاملات رایج ما و نهادهای ذیربط انجام می‌شود،‌ مستنثی نبوده و اکنون با پیگیری دیوار، آگهی‌های مذکور نیز حذف شده است.

حفظ اعتماد کاربر ایرانی اولویت اصلی تیم ۱۲۰ نفره‌ی مجموعه دانش‌بنیان دیوار بوده‌است و این تیم جهت نیل به این هدف، در آینده نیز نهایت تلاش خود را به کار خواهد بست.
 

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا