zoomit

ایلان ماسک: ارسال توییت با متن طولانی به‌زودی امکان‌پذیر خواهد شد

ایلان ماسک: ارسال توییت با متن طولانی به‌زودی امکان‌پذیر خواهد شد

ایلان ماسک، مالک و مدیرعامل فعلی توییتر، می‌گوید این شبکه‌ی اجتماعی به‌زودی میزبان قابلیت جدیدی می‌شود تا کاربران بتوانند متن‌های طولانی را به توییت‌های خود اضافه کنند. ماسک هنوز نگفته این قابلیت در چه زمانی دردسترس قرار می‌گیرد، اما وعده داده است که امکان توییت نوشتن با متن طولانی دوران «اسکرین‌شات‌های دفترچه یادداشت» را به پایان می‌رساند.

کاربران نسخه‌ی فعلی توییتر برای منتشر کردن متن‌های طولانی باید متن را در جای دیگری بنویسند و از آن اسکرین‌شات بگیرند، مثل بیانیه‌ای که ماسک خطاب به شرکت‌های تبلیغاتی نوشته بود.

ایلان ماسک گفته است که توییتر روی ابزارهای جدیدی برای درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا کار می‌کند و در آینده شاهد اعمال بهبودهایی در سیستم جست‌و‌جوی داخلی توییتر نیز خواهیم بود. ایلان ماسک می‌نویسد: «جست‌و‌جو در داخل توییتر من را یاد موتور جست‌و‌جوی اینفوسیک در سال ۱۹۹۸ می‌اندازد! این بخش از توییتر نیز در زمانی سریع بسیار بهتر خواهد شد.»

مقاله‌های مرتبط:

  • خداحافظی با محدودیت ۲۸۰ کاراکتری؛ ارسال پست‌های طولانی در توییتر به‌زودی ممکن می‌شود
  • ایلان ماسک هم‌زمان با تعدیل نیرو گسترده در توییتر از «افت چشم‌گیر» درآمد خبر می‌دهد

براساس گزارش انگجت، توییتر پیش از این‌که به تصاحب ایلان ماسک در بیاید، کار روی قابلیت متن‌های طولانی را شروع کرده بود. در اوایل سال جاری میلادی یک افشاگر گفت توییتر احتمالاً بخش جدیدی تحت عنوان «مقالات» ایجاد می‌کند تا کاربران بتوانند توییت‌های طولانی پست کنند.

توییتر شب گذشته به وقت تهران میزبان به‌روزرسانی جدیدی شد تا نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی سرویس اشتراکی توییتر بلو (Twitter Blue) دردسترس قرار گیرد. این سرویس هنوز به‌طور کامل فعال نشده و توییتر فعلاً در حال آزمایش آن است. پس از پایان مراحل آزمایشی، توییتر بلو هشت دلاری یک‌سری قابلیت‌ها نظیر تیک آبی، اولویت در منشن‌ها و کاهش تبلیغات را به کاربران ارائه می‌دهد. توییتر بلو همچنین ارسال ویدیوهای طولانی‌تر را ممکن می‌کند.

ایلان ماسک از زمان تصاحب توییتر، تغییرات قابل توجهی در ساختار این شرکت اعمال کرده است. بلافاصله پس از بسته شدن قرارداد، مدیران عالی‌رتبه اخراج شدند. ماسک همچنین در روزهای اخیر نیمی از ۷٬۵۰۰ کارمند توییتر را اخراج کرده است. گزارش‌های ضدونقیض می‌گویند توییتر با برخی از کسانی که اخراج شده‌اند تماس گرفته و خواستار بازگشت آن‌ها به محیط کار شده است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا