zoomit

سری گلکسی واچ ۵ احتمالاً با قابلیت تشخیص دمای بدن عرضه می‌شود

سری گلکسی واچ ۵ احتمالاً با قابلیت تشخیص دمای بدن عرضه می‌شود

به‌روزرسانی آزمایشی One UI Watch 4.5 که به‌تازگی برای سری گلکسی واچ ۴ منتشر شده است، جزئیات جالبی درباره‌ی خط‌تولید نسل بعدی این ساعت‌ها فاش کرد.

به‌گزارش SamMobile، هیچ نشانه‌ای از مدل گلکسی واچ ۵ کلاسیک در نسخه‌ی آزمایشی One UI Watch 4.5 وجود ندارد؛ اما نکته‌ی مهم این است که سامسونگ احتمالاً قصد دارد قابلیت تشخیص دمای بدن را به ساعت‌های هوشمند آینده‌ی خود اضافه کند.

چند ماه قبل، گزارشی منتشر شد مبنی‌بر اینکه سامسونگ قصد دارد از حسگر دمای بدن در سری گلکسی واچ ۵ استفاده کند. در گزارشی دیگر نیز، اشاره شده بود این برند کره‌ای می‌خواهد از فناوری اشاره‌شده در محصولات پوشیدنی خود استفاده کند؛ اما مشکلات به‌وجودآمده در الگوریتم‌های تشخیص دمای بدن احتمالاً باعث خواهد شد این ویژگی تا سال ۲۰۲۳ ارائه نشود.

اکنون شواهد جدید در به‌روزرسانی آزمایشی One UI Watch 4.5 نشان می‌دهد سامسونگ احتمالاً قابلیت تشخیص دمای بدن را به سری گلکسی واچ ۵ اضافه خواهد کرد. همان‌طورکه در اسکرین‌شات زیر مشاهده می‌کنید، آزمایش‌کنندگان بتا اکنون به گزینه‌ای موسوم به Skin temperature during sleep در برنامه‌ی Samsung Health دسترسی دارند.

تشخیص دما در گلکسی واچ

مقاله‌های مرتبط:

  • گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ با وزن ۲۵۴ گرم احتمالاً سبک‌ترین نسل این گوشی تاشو خواهد بود
  • گلکسی A04s سامسونگ با تراشه Exynos 850 در گیک بنچ رؤیت شد

سری گلکسی واچ ۴ سخت‌افزار موردنیاز برای تشخیص دمای بدن را ندارند و این یعنی سامسونگ در حال‌ کار روی اضافه‌کردن بخش نرم‌افزاری این قابلیت برای مدل‌های آینده است. البته هنوز نمی‌دانیم این ویژگی جدید هنگام عرضه‌ی سری گلکسی واچ ۵ دردسترس خواهد بود یا مدتی بعد به‌عنوان به‌روزرسانی ارائه خواهد شد.

سامسونگ می‌تواند سری گلکسی واچ ۵ را ابتدا با حسگر غیرفعال تشخیص دمای بدن عرضه کند و سپس با انتشار به‌روزرسانی سیستم‌عامل، این ماژول را فعال کند. علاوه‌براین، احتمال دارد این شرکت در حال آزمایشی ویژگی مذکور برای مدل‌های ۲۰۲۳ ساعت‌های هوشمند خود باشد و هیچ تصمیمی برای اضافه‌کردن آن در سری گلکسی واچ ۵ نداشته باشد.

فقط زمان مشخص خواهد کرد کدام سناریو واقعیت دارد؛ اما نکته‌ی مهم این است که سامسونگ واقعاً در حال توسعه‌ی قابلیت‌ تشخیص دمای بدن برای ساعت‌های هوشمند آینده‌ی خود است. به‌هرحال، امیدواریم این ویژگی جذاب در سری گلکسی واچ ۵ ارائه شود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا