zoomit

این آیفون‌ها iOS 17 را دریافت نمی‌کنند

این آیفون‌ها iOS 17 را دریافت نمی‌کنند

اپل دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ سیستم‌عامل iOS 17 را با تغییرات نه‌چندان انقلابی در دسترس قرار داد تا روند به‌روزرسانی سالانه‌ی نرم‌افزار آیفون همچنان ادامه داشته باشد. تغییرات iOS 17 در حد و اندازه‌ی iOS 16 نیست، اما نصب این سیستم‌عامل همچنان توصیه می‌شود.

به‌گزارش نیوزلن، نسخه‌ی جدید iOS در برخی از زمینه‌ها بهینه‌تر شده است و قابلیت‌های جدیدی به اپلیکیشن‌هایی مثل Messages آورده. اکنون کاربران آی‌مسیج می‌توانند با سوایپ، به پیام‌ها پاسخ دهند (قابلیتی که از سال‌ها قبل در تلگرام و واتساپ وجود داشته و نبودش در آی‌مسیج آزاردهنده بود). کاربران اپل مپس اکنون می‌توانند نقشه‌ها را برای استفاده‌ی آفلاین دانلود کنند.

کاربران آیفون در iOS 17 می‌توانند پوستر اختصاصی برای فهرست مخاطبان طراحی کنند. نسخه‌ی جدید آی او اس تغییراتی در فیس‌تایم نیز اعمال می‌کند و به اپلیکیشن جدید Journal برای خاطره‌نویسی مجهز است.

اپل سیستم‌عامل iOS 17 را برای آیفون XS و گوشی‌های جدیدتر منتشر کرده است. بدین ترتیب با انتشار iOS 17 سرانجام پشتیبانی نرم‌افزاری از گوشی‌های آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون ۱۰ به پایان رسید. اپل با انتشار iOS 16 به پشتیبانی از آیفون ۶ و آیفون ۷ پایان داده بود. آن گوشی‌ها همچنان به iOS 15 مجهزند.

برای مشاهده‌ی قیمت گوشی آیفون و قیمت گوشی برندهای دیگر می‌توانید از بخش محصولات نیوزلن استفاده کنید.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا