zoomit

انتشار به‌روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition برای نسخه‌ی هندی ردمی نوت ۹ آغاز شد

شیائومی از اواخر آگوست (شهریور ۱۴۰۰) به‌روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition را برای دستگاه‌های واجد شرایط منتشر کرده است. نسخه‌ی جهانی ردمی نوت ۹ اخیرا جدیدترین به‌روزرسانی MIUI را دریافت کرده و تنها چند روز بعد، انتشار به‌روزرسانی جدید برای نسخه‌ی هندی نیز با شماره بیلد جدیدی آغاز شده است.

به‌گزارش گیزموچاینا، به‌روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition برای ردمی نوت ۹ در هند با شماره V12.5.2.0.RJOINXM عرضه شده و از آنجایی که MIUI 12.5 Enhanced Edition به‌جای ارائه‌ی ویژگی‌های جدید، بیشتر بر بهینه‌سازی دستگاه تمرکز دارد، پس از به‌روزرسانی هیچ تغییر ظاهری مشاهده نخواهد شد. گفتنی است این به‌روزرسانی همچنین پچ امنیتی اکتبر ۲۰۲۱ (مهر و آبان ۱۴۰۰) را به‌همراه دارد. این بیلد در حال حاضر دارای برچسب «Stable Beta» است.

بااین‌وجود، به‌روزرسانی جدید باید در روز‌های آینده برای نسخه‌ی هندی همه‌ی کاربران ردمی نوت ۹ در دسترس باشد. بدین ترتیب انتظار می‌رود که انتشار به‌روزرسانی به‌صورت تدریجی در مناطق مختلف عرضه شود.

ردمی نوت ۹ با رابط کاربری MIUI 11 مبتنی بر اندروید ۱۰ عرضه شد. تاکنون این گوشی هوشمند تنها یک آپدیت MIUI و اندروید را در قالب MIUI 12 و اندروید ۱۱ دریافت کرده است.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا