zoomit

مدل ویژه هوم پاد با قابلیت‌های اپل TV و دوربین فیس تایم همچنان در دست تولید است

مدل ویژه هوم پاد با قابلیت‌های اپل TV و دوربین فیس تایم همچنان در دست تولید است

براساس ادعای مارک گارمن، افشاگر معتبر بلومبرگ، اپل همچنان در حال کار روی مدل ویژه‌ای از هوم پاد (Apple HomePod) است که ترکیبی از اسپیکر هوشمند و قابلیت‌های اپل TV و دوربین فیس‌تایم محسوب می‌شود.

به‌گزارش MacRumors، مارک گارمن به‌طور مشخص گفته است که «کاملاً» اعتقاد دارد مدل جدید هوم پاد مراحل تولید را می‌گذارند و این گجت جدید «در مرکز رویکرد اپل» برای محصولات خانگی قرار خواهد گرفت. او افزوده است که فکر نمی‌کند اپل همچنان مشغول تولید «هوم پاد مستقل بزرگ» باشد؛ اما شاید مدل جدید هوم پاد مینی در آینده عرضه شود.

مارک گارمن نخستین‌بار در سال گذشته‌ی میلادی مدعی شده بود اپل به‌دنبال ترکیب هوم پاد با اپل TV و دوربین است. گارمن گفته بود انتظار دارد کاربر بتواند با این محصول کارهایی مثل تماشای ویدئو، انجام بازی، پخش موسیقی، استفاده از دستیار صوتی سیری و… انجام دهد.

در زمان انتشار آن گزارش، گفته شد گجت جدید اپل در مراحل اولیه‌ی تولید است و احتمال دارد اپل هرگز محصول را عرضه نکند یا تغییراتی مهم در آن اعمال کند. براساس ادعای جدید گارمن، اپل همچنان به برنامه‌های اولیه‌ی خود پایبند مانده است.

مقاله‌‌ی مرتبط:

    • بلومبرگ: اپل در حال ساخت دستگاه ترکیبی اپل تی‌وی، هوم‌پاد و دوربین فیس تایم است

یک سال پیش، اپل تولید نسل اول هوم پاد را برای همیشه متوقف کرد و باعث شد گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی نسل جدید این اسپیکر هوشمند آغاز شود. هوم پاد مینی که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، به‌دلیل ارزان‌تر‌بودن به محبوبیت بسیار بیشتری رسید؛ ازاین‌رو، بعید نیست که به‌زودی نسل جدید هوم پاد مینی نیز عرضه شود.

درپایان باید به این نکته نیز اشاره کنیم که فعلاً نمی‌دانیم طراحی ظاهری گجت جدید اپل که قابلیت‌های هوم پاد و اپل TV را در خود دارد و به دوربین مجهز است، چگونه خواهد بود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا