zoomit

گوگل پیکسل ۷ را با پشتیبانی از Face Unlock عرضه خواهد کرد

گوگل پیکسل ۷ را با پشتیبانی از Face Unlock عرضه خواهد کرد

کمتر از یک هفته تا زمان برگزاری رویداد گوگل برای معرفی سری Pixel 7 فاصله داریم و روز به روز اطلاعات بیشتری درباره‌ی این محصولات به بیرون درز پیدا می‌کند. برای مثال، یکی از کاربران Reddit با نام کاربری Mishaal Rahman روز ۷ مهر، از دو قابلیت هیجان‌انگیز پیکسل ۷ پرده برداشت که می‌تواند زندگی را برای صاحبان این گوشی ساده‌تر کند. ازآنجاکه اطلاعات منتشر شده، مستقیماً از کنسول گوگل پلی به دست آمده، می‌توان بدون تأیید مستقیم خود گوگل، از درستی آن‌ها اطمینان داشت.

براساس این اطلاعات و به گزارش Androidauthority، پیکسل ۷ از قابلیت Face Unlock پشتیبانی خواهد کرد که ایمنی بیشتری را برای کاربر به ارمغان می‌‌آورد. این قابلیت پیش از این تنها در گوشی‌های پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال وجود داشت و حالا به نظر می‌رسد که گوگل دوباره قصد دارد پشتیبانی از Face Unlock را دراختیار صاحبان گوشی‌های پیکسل ۷ بگذارد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • پیکسل ۷ احتمالاً از شارژ ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند

آنچه درباره‌ی قابلیت Face Unlock در پیکسل ۷ جای بحث دارد، میزان استفاده و نحوه‌ی کاربرد این قابلیت در گوشی‌های جدید گوگل است. قابلیت Face Unlock به کاربر اجازه می‌دهد قفل گوشی را باز کند، اما اینکه می‌توان از این ویژگی برای پرداخت‌های NFC یا احراز هویت در برنامه‌ها استفاده کرد یا خیر، هنوز مشخص نیست. با توجه به اینکه پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو تنها یک دوربین سلفی در پنل جلویی دارند و برای ایجاد رندر سه‌بعدی دقیق و ایمن از چهره‌ی افراد نیز حداقل وجود دو سنسور لازم است، می‌توان از الان احتمال استفاده از Face Unlock‌ برای احراز هویت و مواردی اینچنین را منتفی دانست.

علاوه بر قابلیت Face Unlock، کنسول گوگل پلی تأیید می‌کند که پیکسل ۷ از eSIM MEP نیز پشتیبانی می‌کند. eSIM MEP سیستمی است که امکان استفاده از دو سیم‌کارت تعبیه‌شده‌ی مختلف را به صورت هم‌زمان فراهم می‌کند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا