zoomit

از خرید پارچه تا محاسبه گر حرفه‌ای؛ همگی در اپلیکیشن خیاطی روچی!

همچنین الگو و روش‌های خیاطی بسیار محدود بودند و دسترسی به متریک‌های مختلف خیاطی امکان‌پذیر نبود. به همین دلیل خیاط ها مجبور بودند فقط یک روش خاص را دنبال کنند و با همان یک روش، فعالیت‌های خود را انجام دهند.

اگرچه در هر تلفن همراهی، صدها اپلیکیشن مختلف وجود دارد، اما تعداد اپلیکیشن‌های کاربلد، حرفه ای و قدرتمند در حوزه خیاطی، صنعت مد و فشن و پوشاک بسیار کم است. یکی از جدیدترین و جذابترین اپلیکیشن های این حوزه، اپلیکیشن روچی است. در ادامه، قصد داریم ویژگی های جذاب و متنوع این اپلیکیشن را معرفی و بررسی کنیم.

ویژگی‌های اپلیکیشن روچی، هرچیزی که یک خیاط در کارش نیاز دارد!

۱ – یادگیری ویدیویی انواع ترفند خیاطی

با دانلود اپلیکیشن روچی، به‌راحتی می‌توانید انواع ترفندهای خیاطی را یاد بگیرید و نیازی به حضور در آموزشگاه‌های خیاطی و پرداخت هزینه‌های گران ندارید. در این برنامه ، دوخت انواع جیب را به‌صورت تصویری یاد می‌گیرید، با ترفندهای مختلف برای دوخت و اتصال زیپ سویشرت به‌صورت تصویری و ویدئویی آشنا میشوید و نحوه دوخت انواع آستین رگلان، گرمکن ورزشی، کلاه، انواع یقه و… را آموزش ببینید.

همچنین ترفندهای دیگری که به شما امکان می‌دهند که دوختی تمیز و کامل داشته باشید، در این اپلیکیشن به‌صورت رایگان در بخش آکادمی به شما آموزش داده می‌شود. به عبارت دیگر روچی مانند یک استاد همه‌فن‌حریف و آنلاین در کنار شما است تا به‌طور کامل بتوانید خیاطی را یاد بگیرید و جواب سوالات مختلف خود را به‌راحتی پیدا کنید.

۲ – محاسبه گر قدرتمند!

روچی

برای خیاطی کردن قبل از ترسیم الگو نیاز به دانستن اعداد مختلفی دارید. شما باید مواردی مانند دور سینه، کارور جلو و پشت، دور باسن، کمر، قد لباس، دور بازو و … را بدانید. اگر تصمیم دارید برای خودتان الگو ترسیم کنید و لباس بدوزید، تقریبا کار راحت‌تر است. کافی است متر در اختیار داشته باشید و اعداد را ثبت کنید. اما درصورتی‌ که بخواهید برای دیگران الگو خیاطی ترسیم کنید چطور؟ قطعا میدانید که ممکن است ثبت برخی از اعداد را فراموش کنید. در این صورت کار کمی سخت می‌شود. اما با داشتن اپلیکیشن روچی، کار خیاطی و ترسیم الگو بسیار راحت‌تر و لذتبخش تر می‌شود.

کافی است اعداد اصلی شامل قد، دور کمر، دور باسن و دور سینه را در این اپلیکیشن وارد کنید تا به سایر اعداد دسترسی پیدا کنید. به عبارت دیگر سایر موارد شامل کارور، دور بازو، اندازه سرشانه و … به‌ طور دقیق و کامل در اختیار شما قرار می‌گیرید تا بتوانید الگویی کامل و بدون نقص ترسیم کنید. درنتیجه لباس دوخته شده نیز به شکل بهتری خواهد بود و ایرادات مرسوم اندامی را نخواهد داشت.

۳ – خرید پارچه، راحت‌تر از همیشه!

یکی از ملزومات بسیار مهم در خیاطی و اساس آن، داشتن پارچه‌های باکیفیت است. این برنامه با در نظر گرفتن تمامی شرایط کیفیت و مرغوبیت کالا، بهترین پارچه‌ها را در متریال مختلف و با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد. قیمت پارچه‌های ارائه‌شده بسیار مناسب هستند و نسبت به بسیاری از فروشگاه‌های حضوری و آنلاین قیمت کمتر و مناسب‌تری دارند.

این اپلیکیشن انواع پارچه‌های بهاره و تابستانه، کالکشن‌های پاییزی، کشمیر پشمی، پارچه آنغوره، انواع پارچه مخصوص آستری، گلدار، کرپ اسکاچی و … را با مرغوبیت کامل و قیمت بسیار مناسب به فروش میرساند؛ بنابراین با خرید پارچه از روچی، نه‌تنها یک خیاطی لذت‌بخش و مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید، بلکه در وقت و انرژی خود جهت جستجو به دنبال بهترین پارچه ها در بازار هم صرفه‌جویی می‌کنید.

۴ – با اپلیکیشن روچی، انواع الگوی مادر در اختیار شما است

یکی از جذابیت‌های ممتاز این اپلیکیشن این است که به شما این امکان را میدهد که به انواع الگوی مادر دسترسی پیدا کنید. فقط کافی است به این فکر کنید که می‌خواهید چه لباسی بدوزید، روچی به شما کمک می‌کند تا برای سایزهای مختلف، الگوهای مختلفی داشته باشید. در این اپ می‌توانید به الگوهای خیاطی مختلف، مانند الگوی پایه پیراهن پسرانه، بلوز و شلوار دخترانه، الگوی پایه پیراهن اسپرت مردانه، لباس نوجوان، روپوش بیمارستانی زنانه و الگوی پایه فرم مدارس دخترانه و پسرانه را در دسترس داشته باشید.

همچنین الگوی انواع شلوار مردانه فاق کوتاه مردانه، ساپورت زنانه و بلوز و شلوار پسرانه و الگوی بالاتنه زنانه در سایزهای مختلف با قیمت بسیار مناسب در دسترس است. بنابراین با داشتن این برنامه، دست شما کاملا باز است و می‌توانید به الگوهای مد نظر خود دسترسی داشته باشید؛ فقط کافی است که اصول اولیه خیاطی را بلد باشید؛ برای بقیه راه، روچی همراه شما است…

۵ – دیگر به دنبال وسایل خرازی نگردید!

روچی

برای انجام انواع پروژه‌های دوخت، نمی‌توانید فقط به یادگیری این حرفه خلاق و داشتن پارچه اکتفا کنید. شما نیاز به ملزومات دیگری نیز دارید. اپلیکیشن روچی نیز با در نظر گرفتن تمامی شرایط و نیازهای یک خیاط، انواع ملزومات خرازی و لوازم خیاطی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در این اپلیکیشن می‌توانید به انواع دکمه، نوار توپی خارجی، نوار رنگی و طلایی، نوار گلدوزی و سنتی، اپلیکه‌های جذاب در طرح‌های مختلف و اپلیکه یقه دسترسی داشته باشید. همچنین انواع نوار پرده، ابزارهای خیاطی مانند گونیا، بشکاف، سرنخ زن، متر، قرقره در رنگ‌های مختلف، کش شلواری، لایی‌چسب، لایی پرشین و … با قیمت بسیار مناسب به‌راحتی در دسترس شما است.

۶ – مخاطب اپلیکیشن روچی تنها خیاطان نیستند!

روچی به شما امکان می‌دهد که بتوانید به انواع پارچه عمده با کیفیت مرغوب و درجه‌یک دسترسی پیدا کنید. اگر شما هم به‌عنوان یکی از دارندگان تولیدی لباس فعالیت می‌کنید، نیاز به پارچه در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف با مرغوبیت کامل و قیمت بسیار مناسب دارید. روچی با در نظر گرفتن تمامی شرایط کیفی، این امکان را برای شما فراهم کرده است و پارچه‌های مختلفی مانند مموری، بادکنکی، مخمل سوییت، دورس گلکسی، کشمیر و… را با قیمت عمده و بسیار مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد تا نیاز تولیدی شما به انواع پارچه، به بهترین و سریع‌ترین زمان ممکن برطرف شود تا دیگر به علت نبودن متریال و پارچه های اولیه، زمان خود و تولیدی و کارگاه خود را هدر ندهید.

کلام پایانی

کار کردن با اپلیکیشن روچی بسیار راحت بوده و فقط کافی است با شماره موبایل خود وارد این اپ شده و ثبت‌ نام کنید تا بعد از آن، به تمام مواردی که بالا در موردشان صحبت کردیم، برای همیشه و به‌طور کاملا رایگان دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید سوالات خود را از کارشناسان روچی بپرسید و از اطلاعات و راهنمایی‌های تیم روچی به‌صورت کاملا رایگان استفاده کنید. اپلیکیشن روچی، راهی سریع برای یادگیری خیاطی، خرید انواع پارچه، الگو، لوازم خیاطی، متریال اولیه برای تولیدی و کارگاه‌های پوشاک و برطرف شدن دغدغه‌های همیشگی خیاطان است.

این اپلیکیشن هم برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید، و هم برای گوشی‌هایی که از سیستم عامل ios پیروی می‌کنند موجود است. برای دانلود اپلیکیشن خیاطی روچی، می‌توانید از پلتفرم‌های موجود، مانند کافه بازار، گوگل پلی، سیبچه، سیب اپ و مایکت استفاده کنید. کافی است وارد این پلتفرم‌ها شده و عبارت «روچی» را جستجو کنید.

همچنین از سایت فروشگاه اینترنتی روچی، می‌توانید به تمام امکانات ذکر شده و قابلیت های بیشتر دسترسی داشته باشید، آخرین مطالب صنعت مد و فشن را دنبال کنید، انواع پارچه ها را با هم مقایسه کنید و یک خرید اینترنتی پارچه لذت بخش را تجربه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا