zoomit

سری گلکسی S22 از جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری بهره‌مند نیستند

سری گلکسی S22 از جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری بهره‌مند نیستند

سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ روز گذشته در رویداد آنپکد ۲۰۲۲ معرفی شد. به‌گزارش سم‌موبایل، متأسفانه این گوشی‌ها از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، قابلیتی که بسیاری از طرفداران سامسونگ منتظرش بودند، بی‌بهره‌اند.

دورانی که همه‌ی دستگاه‌ها به جک ۳٫۵ میلی‌متری مجهز می‌شدند، به‌پایان رسیده است. درحالی‌که برخی از گوشی‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت هنوز با جک هدفون عرضه می‌شوند، سامسونگ آن را از گوشی‌های پرچم‌دار پریمیوم خود حذف کرده است. بنابراین، با دیدن گلکسی اس ۲۲، گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا و نبود جک ۳٫۵ میلی‌متری ناامید می‌شوید.

مقاله‌ی مرتبط:

  • سری گلکسی اس ۲۲ از درگاه کارت حافظه‌ی میکرو SD بهره نمی‌برند

اکنون دنیا به سمت هدفون‌های بی‌سیمی رفته است که با اتصال به دستگاه شما از‌ طریق بلوتوث و ارائه‌ی ویژگی‌های مختلفی از‌ جمله ANC (حذف نویز فعال) کیفیت صدای مطلوبی دارند. سامسونگ به‌اندازه‌ی کافی لطف داشته است تا هدفون‌های بی‌سیم گلکسی بادز خود را به‌عنوان محرکی برای پیش‌فروش گوشی‌های پرچم‌دارش به مشتریان تحویل دهد.

سامسونگ با استفاده از این روش برای تشویق مشتریانش به استفاده از هدفون‌های‌ بی‌سیم تلاش می‌کند. ناگفته نماند که احتمال بازگشت جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون به گوشی‌های پرچم‌دارش بسیار کم است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا