zoomit

تبلت Pixel آینده گوگل احتمالاً به قلم مجهز خواهد شد

تبلت Pixel آینده گوگل احتمالاً به قلم مجهز خواهد شد

گوگل در جریان کنفرانس I/O خود، پس از هفت سال وقفه، ورود مجددش به بازار تبلت‌ها را رسماً تأیید کرد. این شرکت حتی ظاهر تبلت آینده‌اش را به‌نمایش گذاشت، اگرچه برخی از جزئیات کلیدی مانند اینکه آیا شامل قلم است یا خیر، در هاله‌ای از ابهام باقی ماندند.

به گفته وبلاگ فناوری NuGiz، اخیراً یک تبلت گوگل با کد Tangor در وب‌سایت Universal Stylus Initiative (USI) تأیید شده است.

برای افراد ناآشنا، USI گروهی از شرکت‌ها هستند که هدف آن‌ها ارتقای استاندارد جهانی برای قلم‌های فعال قابل همکاری در طیف وسیعی از دستگاه‌های صفحه لمسی، از جمله گوش، تبلت، و رایانه است. گوگل در سال ۲۰۱۸، به این طرح پیوست.

تأییدیه تبلت گوگل در گواهینامه USI

نکته‌ی جالب این است که در این گواهینامه هیچ اشاره‌ای به برند پیکسل نشده؛ بنابراین شواهد زیادی وجود ندارد که ثابت کند در واقع به تبلت Pixel آینده اشاره دارد. ۹to5Google متذکر شد که Pixel Tablet اولین دستگاه اندرویدی خواهد بود که از استاندارد USI پشتیبانی می‌کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • مشخصات احتمالی صفحه‌نمایش پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو گوگل منتشر شد

از آنجاکه گوگل تا سال ۲۰۲۳ این تبلت را عرضه نخواهد کرد، در‌حال‌حاضر اطلاعات زیادی دردسترس نیست. باوجوداین، Rick Osterloh، معاون ارشد دستگاه‌ها و خدمات گوگل، اخیراً اعلام کرد که تبلت آینده گوگل «هوشمندترین تبلت در جهان» خواهد بود.

از آن زمان گمانه‌زنی ها مبنی بر اینکه تبلت دارای نوعی عملکرد خانه هوشمند خواهد بود، شروع شد، اگرچه این موضوع همچنان مبهم است. مورد مشخص این است که تبلت پیکسل از تراشه‌ی سفارشی Tensor گوگل بهره خواهد برد و می‌تواند با بهترین تبلت‌های اندرویدی موجود در بازار رقابت کند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا