zoomit

سمعک‌های جدید Eargo به طور خودکار با سروصدای محیط سازگار می‌شوند

افراد کم‌شنوا در‌ کنار تمام مشکلات روزانه‌ی خود، دغدغه‌هایی مانند هزینه بالای سمعک‌ها را نیز دارند، چراکه بیشتر سمعک‌های موجود در بازار، حدود ۱۰ هزار دلار قیمت دارند و به ندرت نیز تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

در این میان استارتاپی به نام Eargo هر ساله سمعک‌هایی جدید، مقرون‌به‌صرفه‌ و قابل‌رقابت با سمعک‌های پزشکی عرضه می‌کند که جایگزینی قانع‌کننده‌ برای گزینه‌های گران‌تر این دست از محصولات به شمار می‌روند؛ هر واحد از سمعک‌های Eargo قابل شارژ است، در طراحی آن‌ها از شکل قلاب ماهیگیری الهام گرفته شده است و هنگام استفاده کاملاً در کانال گوش فرد قرار می‌گیرند.

سمعک‌های جدید Eargo 6 از قابلیتی برای «تنظیم صدا» بهره می‌برند که به‌طور خودکار صدا را برای محیط‌های مختلف تنظیم می‌کند؛ خودکار بودن این قابلیت به ندرت در سمعک‌های مقرون‌به‌صرفه دیده می‌شود.

e6-buds-corrected-on-white

Eargo در سمعک‌های جدید خود برای واضح شنیدن صدای افرادی که هنگام صحبت از ماسک استفاده می‌کنند نیز قابلیتی به نام «حالت ماسک» را اضافه کرده است؛ این قابلیت از‌ طریق اپلیکیشن Eargo فعال می‌شود و صدای محبوس‌شده‌ی پشت ماسک را تقویت می‌کند.

جاش هندریکسون، سردبیر reviewgeek، بعد از امتحان این سمعک در CES ۲۰۲۲ تجربه استفاده‌ی خود از Eargo 6 را این‌گونه شرح می‌دهد:

نامر‌ئی بودن Eargo 6 افراد کم‌شنوای بسیاری را به استفاده از سمعک راضی خواهد کرد، من در اتاقی شلوغ و پرسروصدا می‌توانستم هر کلمه‌ای را با وضوح تقریباً کامل بشنوم.

با اینکه سمعک‌های جدید Eargo ضد آب نیستند، اما مقاوم بالایی در‌ برابر آب دارند و گواهی IPX7 را در این زمینه دریافت کرده‌اند. Eargo 6 با قیمتی معادل ۲٬۹۵۰ دلار به بازار عرضه خواهند شد.

نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا