zoomit

اپل احتمالا به‌زودی برند تناسب‌اندام Peloton را خواهد خرید

اپل احتمالا به‌زودی برند تناسب‌اندام Peloton را خواهد خرید

شرکت پلوتون که در زمینه‌ی تجهیزات ورزشی و تناسب‌اندام فعالیت می‌کند، هم‌اکنون با مشکلات مالی مواجه شده است. این شرایط باعث شده است پلوتون قیمت محصولاتش را کاهش دهد و حتی براساس شایعات، این شرکت به‌زودی ۴۱ درصد از کارکنان بخش فروش و بازاریابی خود را اخراج خواهد کرد.

به‌گزارش گیزموچاینا، یکی از دلایلی که پلوتون با مشکلات مالی مواجه شده است، ورود شرکت‌های بزرگ فناوری، ازجمله اپل به حوزه‌ی تناسب‌اندام است. اپل هم‌اکنون کلاس‌های دیجیتالی تناسب‌اندام را با سرویس اپل فیتنس پلاس و با قیمت‌های ارزان‌تر ازطریق بسته‌ی اپل‌وان دردسترس علاقه‌مندان قرار داده است. پلوتون نیز به کارمندانش اعلام کرده است تولید محصولاتی مثل Bike و Bike Plus و Tead در ۶ تا ۲۴ هفته‌ی آینده متوقف خواهد شد.

جان فولی، مدیرعامل پلوتون، در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت که این شرکت اکنون اقدامات اصلاحی درخورتوجهی برای بهبود چشم‌انداز سودآوری و بهینه‌سازی هزینه‌هایش انجام می‌دهد. به‌دنبال این بیانیه، ارزش سهام این شرکت ۲۴ درصد کاهش یافت و و این یعنی ارزش سهام پلوتون درمقایسه‌با بازه‌ی زمانی مشابه سال گذشته، ۸۵ درصد کاهش یافته است.

مقاله‌های مرتبط:

  • فناوری حسگر فشار خون اپل واچ یک‌ قدم به واقعیت نزدیک شد
  • آیپد ایر ۵ و مک های جدید احتمالاً در رویداد بهاره اپل رونمایی می‌شوند

مشکلاتی که اخیراً برای پلوتون به‌وجود آمده است، مقدمه‌ی فروخته‌شدن این برند به شرکت‌های بزرگی مثل اپل را فراهم کرده است. در گزارشی مرتبط، گفته شده اگر قرار است پلوتون آینده‌ای داشته باشد، بهتر است به‌عنوان بخشی از شرکت‌ بزرگ‌تر به فعالیتش ادامه دهد و اپل گزینه‌ای ایدئال برای این شرکت محسوب می‌شود. اپل هم‌اکنون سرویس فیتنس پلاس را ارائه می‌دهد و علاوه‌براین، ساعت هوشمند اپل‌واچ به‌عنوان دستگاهی با قابلیت‌های جذاب برای ورزش‌کاران به‌خوبی در بازار شناخته شده است.

شرکت اهل کوپرتینو می‌تواند با خرید پلوتون، فروشگاه این برند را تعطیل و تجهیزات تولیدی این شرکت را ازطریق فروشگاه‌هایش به مشتریان عرضه کند. علاوه‌براین، با‌‌توجه‌‌‌به کاهش ارزش بازار پلوتون به ۷٫۹ میلیارد دلار، تیم‌ کوک می‌تواند به‌راحتی این برند را بخرد.

ایده‌ی فروش پلوتون به اپل درحال‌حاضر در انجمن‌های سرمایه‌گذاری و حتی وب‌سایت‌های مشاور مالی مثل The Motley Fool اعلام شده است. این ایده فعلا به‌طور رسمی تأیید نشده است؛ زیرا هیچ‌یک از طرفین این معامله اطلاعیه‌ای رسمی در‌این‌باره منتشر نکرده‌اند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا