zoomit

زمان انتخابات اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی مشخص شد

زمان انتخابات اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی مشخص شد

به گزارش newslan، انتخابات اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی که قرار بود امروز برگزار شود، چندی پیش از سوی وزارت صمت لغو و به پایان ماه رمضان موکول شد. این اولین بار نیست که انتخابات این اتحادیه لغو می‌شود. تاریخ اولیه برگزاری انتخابات هیئت مدیره این اتحادیه قرار بود شهریور ماه سال گذشته برگزار شود که به دلیل همه‌گیری کرونا به تعویق افتاد و مقرر شد آبان ماه سال ۱۴۰۰ این انتخابات برگزار شود.

انتخابات اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی

بااین‌حال بازهم به دلیل ادامه‌دار بودن شیوع ویروس کرونا شرایط برای برگزاری این انتخابات مهیا نشد و اعضای هیئت مدیره اعلام کردند که این انتخابات اواخر سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد که در نهایت این وعده نیز عملی نشد. در گام بعدی هم اتحادیه در اسفند‌ماه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اتاق اصناف تاریخ ۲۳ فروردین را برای برگزاری این انتخابات اعلام کرده است؛ اما این تاریخ هم به‌خاطر انتقاد اعضا در خصوص برگزاری آن در سکوت خبری و بدون اطلاع‌رسانی و تبلیغات از سمت وزارت صمت و با ارسال نامه‌ای به مدیران کل وزارت صمت در ۳۱ استان و جنوب کرمان به‌خاطر برگزاری انتخابات در ماه رمضان به تعویق افتاد.

حالا برای چندمین بار وزارت صمت در نامه‌ای اعلام کرده که انتخابات دور دوم اعضای هیئت مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۴ در سراسر کشور برگزار خواهد شد. طبق این نامه این انتخابات در تهران در محل اتاق اصناف ایران و در سایر استان‌ها نیز در محل آن اداره کل برگزار خواهد شد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا