zoomit

عکس‌های رندر و مشخصات گوشی Honor Magic V پیش از رونمایی افشا شدند

آنر که قصد دارد اولین گوشی تاشوی خود با فرم‌فاکتوری مشابه گلکسی Z Fold سامسونگ را فردا مصادف با بیستم دی ماه رونمایی کند، حالا رندرهایی از این گوشی به همراه مشخصات آن به بیرون درز کرده‌اند.

آنر مجیک V یک نمایشگر داخلی OLED به اندازه‌ی ۷.۹ اینچ با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح ۱۹۸۴×۲۲۷۲ پیکسل دارد که طبق ویدئوهای تبلیغاتی که آنر منتشر کرده است، نمایشگر داخلی آن فرورفتگی یا اثری از تاشدگی نخواهد داشت. اگر این مورد در عمل نیز پیاده شود، قدم بزرگی در مورد نمایشگرهای تاشو خواهد بود.

تاجایی که مشخص است تنها یک دوربین سلفی در این گوشی وجود دارد که روی نمایشگر ۶/۴۵ اینچ بیرونی آن جای گرفته است. این نمایشگر از پنل OLED، نسبت تصویر ۲۱/۳:۹ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد؛ ضمناً رزولوشن دوربین سلفی نیز طبق اطلاعات فاش‌شده، ۴۲ مگاپیکسل است.

ماژول دوربین‌های مجیک V آنر، از سه دوربین تشکیل شده است؛ یک دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه‌ی دیافراگم f/1.9، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دیگر با لنز فوق‌عریض و دیافراگم f/2.2 و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بعدی که «دوربین طیف بهبودیافته» عنوان شده است، هنوز ماهیّت مشخصی ندارد؛ اما به احتمال زیاد خبری از دوربینی برای زوم اپتیکال در‌ کار نیست.

ابعاد اولین گوشی تاشو آنر در اندازه‌های ۱۴/۳ × ۷۲/۷ × ۱۶۰/۴ میلی‌متر در حالت تاشده و ۶/۷ × ۱۴۱/۱ × ۱۶۰/۴ میلی‌متر در حالت تانشده خواهد بود؛ همچنین مجیک وی که اندازه‌ای مانند گوشی تاشو هواوی میت X2 دارد، با ۲۹۳ گرم سنگینی، از نظر وزن نیز مشابه گوشی تاشو هواوی است.

گوش تاشو آنر Magic V

باتری تاشوی آنر با ظرفیت ۴۷۵۰ میلی‌آمپرساعتی از باتری میت X2 هواوی حجیم‌تر است و همچنین مجیک V با شارژر ۶۶ وات، سرعت شارژ سریع‌تری را نیز ارائه خواهد داد. طراحی بدنه‌ی این دستگاه تاشو نیز در سه مدل مشکی براق، سفید با الگوهای نقطه‌ای و چرم مصنوعی نارنجی رنگ در‌ دسترس کاربران خواهد بود.

تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل اول به همراه ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، اجرای سخت‌افزاری این تاشو را بر عهده دارند؛ همچنین اندروید ۱۲ با پوسته‌ی MagicUI 6، با همراه داشتن ویژگی‌هایی مختص دستگاه‌های تاشو، نرم‌افزار Magic V را به اجرا در می‌آورند.

مانند دیگر گوشی‌های تاشو، اولین گوشی تاشو آنر نیز ارزان‌قیمت نیست. بر‌ اساس شایعات نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایت حدود ۱۴ هزار یوآن و مدل ۵۱۲ گیگابایت آن نیز حدود ۱۵ هزار یوآن قیمت‌گذاری شده‌اند و قیمت مدل پایه چیزی حدود ۲،۲۰۰ دلار خواهد بود که دو برابر گوشی تاشو شیائومی میکس فولد و هم‌قیمت گوشی تاشو اپو فایند N است؛ اما ارزان‌تر از تاشو هواوی میت X2 خواهد بود.

نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا