zoomit

خرید جهیزیه قیمت مناسب در فروشگاه رادهوم

خرید جهیزیه قیمت مناسب در فروشگاه رادهوم

معمولاً جهیزیه از آن خریدهایی است که با مشورت و اعمال نظر اطرافیان انجام می‌شود. هر شخص با توجه به فاکتورهایی که مد نظر خودش است، کالایی را به عروس و داماد پیشنهاد می‌دهد. در این شرایط، زوج جوان با محصولات زیادی روبه‌رو هستند که انتخاب را برای آن‌ها سخت‌تر کرده است.

فروشگاه اینترنتی رادهوم، اهمیت انتخاب کالای مناسب، در شروع زندگی را به خوبی درک می‌کند. با توجه به قیمت بالای لوازم خانگی، خرید کالا با آگاهی کامل و تحقیق و بررسی، یکی از ملزومات پیش از خرید است. به همین منظور، رادهوم در این مقاله نکات لازم برای خرید مهم‌ترین کالاها را توضیح خواهد داد.

هیچ زوجی دوست ندارد با گذشت یک سال، درگیر تعمیر لوازم خانه باشد؛ یا حتی بدتر از آن، مجبور باشد دوباره کالا را خریداری کند.

خرید لوازم خانگی، تنها بخشی از شروع زندگی زوج‌های جوان است. آن‌ها در ابتدای زندگی خود، با مسائل دیگری همچون خرید یا اجاره خانه، خرید ماشین روبه رو هستند. بسیاری از آن‌ها، برنامه‌هایی را برای سفر در نظر گرفته‌اند که باید هزینه‌ای را برای آن کنار بگذارند. همه این عوامل باعث می‌شود تا برای خرید جهیزیه ارزان و تأمین کالاهای مورد نیاز خود، حساسیت و وسواس بیشتری داشته باشند.

یک جمله در بین بیشتر مادرها مشترک است که می‌گویند «این وسیله را از جهیزیه‌ام دارم و هنوز هم خوب کار می‌کند.» معمولاً در هر خانه‌ای یک یا چند وسیله‌ی برقی پیدا می‌شود که در این شرایط باشند. بعضی از زوج‌ها می‌خواهند همچون مادران خود، یک کالای با کیفیت تهیه کنند که برای مدتی طولانی از آن استفاده کنند. از طرف دیگر، بعضی از افراد کیفیت را اولویت خود قرار نمی‌دهند و صرفاً براساس قیمت یا مشخصات ظاهری کالا را انتخاب می‌کنند؛ معمولاً نتیجه چنین انتخاب‌هایی، کالای با دوام و با کیفیتی نخواهد بود و بعد از مدتی مجبور به تعویض آن خواهند شد.

خرید یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و تلویزیون، از مهم‌ترین و شاید گران‌ترین کالاها باشند. برای این که انتخاب این چند کالای اساسی به بهترین شکل ممکن صورت گیرد، در ادامه به بررسی و راهنمای خرید آن‌ها پرداخته خواهد شد.

خرید یخچال فریزر از رادهوم

امروزه یخچال فریزرها یکی از ضروری‌ترین لوازم در هر خانه‌ای هستند. تنوع بالای محصولات و وجود تفاوت‌های اساسی در قیمت، کیفیت و برند، فرایند انتخاب یخچال فریزر مناسب را سخت کرده است. اغلب یخچال فریزر ها به صورت یخچال فریزر دوقلو، کمبی و ساید بای ساید تولید می‌شوند. البته نمونه‌های دیگری نظیر یخچال فریزر هتلی (مینی) هم تولید می‌شوند که عمدتا در اداره یا خوابگاه‌ها کاربرد دارند.

یخچال فریزر کمبی انتخابی اقتصادی

یخچال فریزر کمبی یکی از محبوب‌ترین نوع یخچال فریزر است. نام دیگر یخچال فریزر کمبی، یخچال فریزر پایین بالا است؛ دلیل محبوبیت آن‌ها قیمت اقتصادی و فضای کمی است که اشغال می‌کنند.

با توجه به اینکه تعداد طبقات یخچال و کشوهای فریزر کمتر است، معمولاً برای خانواده‌های ۲ تا ۴ نفره مناسب‌تر هستند. همچنین برای خانواده‌هایی که تمایل دارند مواد غذایی و سبزیجات را تازه‌تر مصرف کنند و در فواصل زمانی کوتاه‌تر (مثلا هفته‌ای یک یا دوبار) خرید می‌کنند، یخچال فریزر کمبی، مناسب است.

معمولاً خانواده‌های کم جمعیت و زوج‌های جوان برای تهیه جهیزیه ارزان، یخچال فریزرهای پایین بالا یا کمبی را انتخاب می‌کنند؛ اما علاوه بر تعداد افراد خانواده، آنچه که ظرفیت مناسب یخچال فریزر را تعیین می‌کند، نوع خرید کردن خانواده است.

بعضی از خانواده‌ها به صورت روزانه یا هفتگی و بعضی از آن‌ها به صورت ماهانه خرید خود را انجام می‌دهند و طبیعتا هر کدام به ظرفیت متفاوتی نیاز دارند. برای مثال، بسیاری از خانواده‌های دونفره، به صورت ماهانه و به مقدار زیادی خرید می‌کنند؛ برای چنین خانواده‌هایی یخچال فریزر کمبی مناسب نیست.

البته برعکس این موضوع هم می‌تواند باشد. یعنی خانواده‌های پر جمعیتی که به صورت هفتگی یا روزانه خرید خود را انجام می‌دهند؛ برای چنین خانواده‌هایی، یخچال فریزر کمبی می‌تواند مناسب باشد و احتیاجی به یخچال فریزرهای گران‌قیمت و بزرگ نخواهند بود.

یخچال فریزر کمبی، به علت فضای کمی که اشغال می‌کند و حمل و نقل آسانی که دارد؛ بهترین گزینه برای خانواده‌های مستاجر است. یخچال فریزر های بزرگ و سنگین، ممکن است در جا‌به‌جایی‌های مکرر آسیب ببینند و عمر دستگاه کوتاه شود.

یخچال فریزر ساید بای ساید انتخابی مدرن

یخچال فریزرهای ساید بای ساید، در واقع از دو کابین مجزا در یک بدنه تشکیل شده‌اند که یکی از آن‌ها یخچال و دیگری فریزر است. علاوه بر دو در، در مدل‌های جدیدتر این نوع یخچال فریزر، چهار در نیز دیده می‌شود.

محبوبیت زیاد این مدل به دلیل زیبایی ظاهری آن است؛ چراکه استفاده از یخچال فریزر ساید بای ساید، دکوراسیون آشپزخانه را به شکل قابل توجهی مدرن‌‌تر نشان می‌دهد. در قسمت بیرونی این مدل از یخچال فریزر ها، امکاناتی همچون آبسردکن، یخ‌ساز، هوم بار، نمایشگر و … وجود دارد.

ابعاد و سایز این مدل از یخچال فریزر ها نسبتاً بزرگ است و این موضوع باعث می‌شود تا‌ جا‌به‌جایی و حمل و نقل آن سخت باشد. این ابعاد نسبتاً بزرگ، نیازمند فضای مشخصی برای قرارگیری در آشپزخانه است. به همین علت، خرید یخچال فریزر ساید بای ساید برای خانواده‌هایی که فضای کافی در آشپزخانه خود ندارند مناسب نیست. به همین علت، یخچال فریزر کمبی، می‌تواند انتخاب بهتری برای این افراد در مقایسه با ساید بای ساید باشد.

یخچال فریزر ساید بای ساید از نظر حجم و فضا، مابین کمبی و دو قلو قرار می‌گیرد. در یخچال فریزر ساید بای ساید هم تعداد طبقات یخچال و هم تعداد کشوهای فریزر مناسب است و فضای مناسبی جهت انجماد مواد غذایی در فریزر و مواد غذایی تازه در یخچال دراختیار قرار می‌دهد.

ساید بای ساید هم در دسته یخچال فریزر‌های عریض قرار می‌گیرد و قبل از خرید باید فضای مناسبی برای آن در نظر گرفت.

به‌طور کلی، یخچال فریزر ساید بای ساید می‌تواند هم برای خانواده‌های کم جمعیت مناسب باشد که در حجم زیاد خرید می‌کنند؛ هم برای خانواده‌های با جمعیت متوسط مناسب باشد؛ هم برای خانواده‌های پر جمعیتی که در فواصل زمانی کوتاه خرید می‌کنند.

یخچال فریزر دوقلو، انتخابی مطمئن و همیشگی

یخچال فریزرهای دوقلو، از دو کابین مجزا تشکیل شده‌اند. هرکدام از این دو بخش، دارای موتور و کمپرسور خاص خود هستند اما برای استفاده، معمولاً این دو را کنار یکدیگر قرار می‌دهند.

طراحی یخچال فریزرهای دوقلو دست کمی از مدل‌های ساید بای ساید نداشته و در زیبایی با آن‌ها رقابت می‌کند.

در قسمت بیرونی کابین این مدل‌ها، امکانات مختلفی نظیر یخ‌ساز، آبسردکن، هوم‌ بار، پنل کنترل و … نصب می‌شود که البته این امکانات در انواع یخچال فریزر های دوقلو به‌طور یکسان وجود ندارد و برند سازنده و قیمت، دو عاملی هستند که در وجود آن‌ها تأثیر گذارند.

یکی از مزیت‌های بسیار خوب مدل‌های دوقلو در این است که می‌توان دوکابین را از یکدیگر جدا کرد. این ویژگی، هم جا به جایی و حمل و نقل آن‌‌ها را آسان‌تر کرده و هم در صورت کمبود فضا، می‌توان یخچال فریزر را در دو جای مختلف قرارداد.

بزرگ‌ترین تفاوت و مزیت‌ یخچال فریزرهای دوقلو در مقایسه با دیگر مدل‌ها، ظرفیت بسیار مناسب دو کابین یخچال فریزر این مدل است. یخچال این مدل، دارای کشو و قسفه‌های عمیق و بسیار پرکاربردی است که باعث می‌شود بتوان انواع میوه و سبزیجات و خوراکی‌‌هایی مانند سس و انواع بطری را در آن قرار داد.

در کنار یخچال، کابین فریزر نیز به اندازه یخچال ظرفیت بسیار خوبی دارد. در کنار کشوهای مختلف برای نگه‌داری انواع مواد غذایی یخ زده و خوراکی‌هایی نظیر بستنی و سوسیس و کالباس، قفسه‌هایی نیز روی در آن قرار گرفته است تا بتوان مواد غذایی بسته‌بندی شده مانند پنیر پیتزا و نخود فرنگی، ذرت و … را درون آن قرار داد.

به‌طور کلی، یخچال فریزرهای دوقلو، برای نگه‌داری حجم بالای مواد غذایی مناسب هستند و همین امر باعث می‌شود تا این مدل‌، بهترین انتخاب برای خانواده‌‌های پرجمعیت و افرادی باشد که تصمیم دارند مقدار زیادی خوراکی نگه‌داری کنند.

قیمت یخچال فریزر

به‌طور کلی قیمت یخچال فریزر کمبی به نسبت یخچال فریزر دوقلو و یخچال فریزر ساید بای ساید، ارزان‌تر است. همه یخچال فریزر های کمبی، امکانات و قابلیت‌های یکسانی ندارند و اختلاف قیمت آن‌ها به دلیل همین تفاوت‌ها است؛ اما معمولاً افرادی که قصد خرید یخچال فریزر ارزان را دارند، یخچال فریزر کمبی را انتخاب می‌کنند.

مواردی مانند ظرفیت و رنگ یخچال فریزر، مجهز بودن به نمایشگر لمسی، فیلتر تصفیه آب، سیستم هوای چندگانه، کمپرسور ویژه آب و هوای گرمسیری و کنترل الکتریکی هوشمند سیستم عیب‌یاب از جمله موارد مهمی هستند که بر قیمت یخچال فریزر کمبی تأثیر می‌گذارند.

درست است که ساید بای سایدها در دسته یخچال فریزر های ارزان قرار نمی‌گیرند، اما شرکت‌‌های ایرانی تلاش کرده‌اند تا در قیمت گذاری محصولات خود، همه اقشار جامعه به‌خصوص عروس دامادهایی که به‌دنبال خرید یخچال فریزر ساید بای ساید برای جهیزیه خود هستند را درنظر بگیرد.

علاوه بر برند و شرکت تولید کننده، مواردی چون وجود آبسردکن یا یخ‌ساز، اتوماتیک یا دستی بودن آن‌ها، لمسی یا دکمه‌ای بودن کلیدهای کنترل پنل، رنگ، تعداد کشو و قفسه‌‌ها، نوع کمپرسور و … در قیمت یخچال فریزر دوقلو تأثیر دارند.

تفاوتی ندارد که یک خانواده کم جمعیت یا پرجمعیت باشد؛ در بیشتر موارد اولویت خرید بیشتر خانواده‌ها، خرید یخچال فریزر دوقلو است. به دلیل محبوبیت زیادی که یخچال فریزر دوقلو در بین ایرانی‌ها دارد، شرکت‌‌های ایرانی تلاش کرده‌اند تا در قیمت گذاری محصولات خود، همه اقشار جامعه به‌خصوص عروس دامادهایی که به‌دنبال خرید یخچال فریزر دوقلو برای جهیزیه خود هستند را درنظر بگیرد.

به‌طور کلی قیمت مناسب یکی از دغدغه‌های همیشگی خریداران بوده است؛ برای خرید یخچال فریزر با بهترین قیمت می‌توانید روی رادهوم حساب کنید.

خرید ماشین لباسشویی از رادهوم

ماشین لباسشویی ها در دو نوع دوقلو و اتوماتیک ارائه می‌شوند؛ در این میان ماشین لباسشویی اتوماتیک از محبوبیت بیشتری برخوردار است و ماشین لباسشویی دوقلو در شرایط خاصی خریداری می‌شود.

معمولاً انتخاب اول هر خریداری، ماشین لباسشویی اتوماتیک است. ماشین لباسشویی اتوماتیک دارای برنامه شستشوهای متنوعی است که به خوبی می‌تواند برای هرگونه جنس و پارچه‌ای مناسب باشد.

از طرف دیگر، ماشین لباسشویی دوقلو هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. این نوع ماشین لباسشویی برنامه شستشو‌های زیادی ندارد و برای کسانی مناسب است که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای خرید ماشین لباسشویی بپردازند. در ادامه هر کدام از این ماشین لباسشویی‌ها بیشتر معرفی خواهند شد.

رادهوم

شستشوی آسوده و راحت با ماشین لباسشویی اتوماتیک

لباسشویی‌های در از جلو که نزد عموم مردم پرطرفدار‌تر هستند، کیفیت شستشوی فوق‌العاده‌ای دارند و همچنین وجود برنامه‌های شستشوی متنوع باعث می‌شود هر نوع لباسی را به بهترین شکل ممکن، شستشو و خشک کنند.

لباسشویی‌های در از جلو، مصرف آب و برق بسیار بهینه‌ای دارند و ممکن است موقع خرید کمی گران‌تر باشند، اما عمر و دوام طولانی دارند و با مصرف آب و برق بهینه، در دراز مدت مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند.

لباسشویی‌های دوقلو دارای دو مخزن جداگانه جهت شستشو و خشک کردن هستند پس از اتمام شستشوی لباس‌ها، باید به صورت دستی لباس‌ها را وارد محفظه خشک کن کرد.

لباسشویی‌های دوقلو فاقد برنامه شستشوی خاصی هستند و با توجه به قیمت بسیار پایین‌تر نسبت به لباسشویی‌های اتوماتیک در از جلو، یک انتخاب اقتصادی برای خرید لباسشویی با بودجه محدود هستند.

ماشین لباسشویی دوقلو انتخابی اقتصادی و بادوام

ماشین لباسشویی های دوقلو یا به اصطلاح نیمه اتوماتیک، از دو مخزن مجزا تشکیل شده‌اند که یکی از آن‌ها لباس‌ها را شستشو می‌دهد و دیگری به‌عنوان خشک کن عمل می‌کند. در این مدل از لباسشویی‌ها، برخلاف مدل‌های در از جلو، در‌های ورود و خروج لباس و همچنین کلیدهای کنترلی، در بالای دستگاه واقع شده است.

علت نام‌گذاری این مدل از لباسشویی‌ها به نیمه اتوماتیک، این است که بعد از شسته شدن لباس‌ها، لازم است تا به صورت دستی آن‌ها را از مخزن خارج کرد و به درون خشک‌کن انداخت.

ماشین لباسشویی‌ های دوقلو همچنان پرطرفدار هستند؛ دلایل زیادی برای انتخاب این ماشین لباسشویی های بادوام و قیمت مناسب وجود دارد. برای مثال، با استفاده از ماشین لباسشویی دوقلو، دیگر نیازی به خم شدن برای اضافه کردن و درآوردن لباس‌ها وجود ندارد. سهولت ورود و خروج لباس‌ها باعث می‌شود افراد بسیاری که در ناحیه کمر و پا دچار مشکلاتی هستند، به جای خرید ماشین لباسشویی اتوماتیک در از جلو،‌ علاقه بیشتری به خرید مدل‌‌های دوقلو نشان دهند.

کارایی ماشین لباسشویی های دوقلو، در شستشوی پارچه‌‌های سنگین مانند پتو یا پرده در مقایسه با لباسشویی اتوماتیک بسیار بیشتر و بهتر است. نکته قابل توجه این است که میزان مصرف آب، در این نمونه از ماشین لباسشویی نسبت به لباسشویی اتوماتیک کمتر است.

قیمت ماشین لباسشویی

قیمت ماشین لباسشویی اتوماتیک، به مواردی چون ظرفیت، برنامه‌های شستشو، رنگ، نوع کمپرسور، طراحی در، لمسی یا کلیدی بودن پنل و … بستگی دارد. علاوه بر این، برند و شرکت سازنده نیز تأثیر زیادی در قیمت این وسیله پرکاربرد دارد. تلاش شرکت‌های ایرانی برای تولید محصولات با کیفیت موجب شد تا علاقه خانواده‌ها به خرید کالاهای داخلی به‌ویژه خرید ماشین لباسشویی ایرانی، بیش از گذشته افزایش یابد.

قیمت ماشین لباسشویی های دوقلو، به ظرفیت، سرعت دور خشک کن، جنس بدنه و نهایتا برند و شرکت بستگی دارد. با وجود اینکه لباسشویی‌های دوقلو امکانات کمتری نسبت به سری اتوماتیک دارند، اما قیمت بسیار اقتصادی آن‌ها همچنان موجب محبوبیت زیاد و علاقه خانواده‌‌ها به خرید لباسشویی دوقلو بوده است.

قیمت مناسب و منطقی، یکی از دغدغه‌های خریداران است. سایت رادهوم دارای به‌روزترین قیمت‌ها است، بنابراین یکی از سایت‌ها برای خرید ماشین لباسشویی با قیمت مناسب سایت رادهوم است.

خرید تلویزیون از رادهوم

شاید پیش از این اصلی‌ترین موردی که تلویزیون‌ها را از هم تفکیک می‌کرد، کیفیت تصویر و سایز تلویزیون بود. کیفیت تلویزیون‌های رایج در بازار شامل سه دسته Full HD ،HD و ۴k می‌شوند؛ همچنین رایج‌ترین سایزهای تلویزیون نیز ۴۲ تا ۶۰ اینچ است که بر این اساس تلویزیون را انتخاب می‌کردند. امروزه علاوه بر کیفیت تصویر و سایز، هوشمند بودن یا غیر هوشمند بودن تلویزیون بسیار پر اهمیت شده است.

رادهوم

معمولاً تلویزیون جزو آن دسته از لوازمی است که تا آخرین نفس، روی آن حساب می‌شود. امروزه بیشتر از همیشه نقش تلویزیون‌های هوشمند در خانه حس می‌شود. صنعت سرگرمی به‌شدت در حال رشد است؛ بازی، فیلم، سریال، محیط جذاب و بی‌پایان اینترنت، از جمله مواردی هستند که می‌توانند ساعت‌ها افراد مختلف با هر سن و سالی را میخکوب کنند.

معمولاً مهم‌ترین و پرکاربردترین، استفاده‌ای که از تلویزیون هوشمند می‌شود، تماشای آنلاین فیلم و اشتراک‌گذاری محتوای گوشی و لپ‌تاپ با تلویزیون است.

در صورتی که نهایت استفاده از تلویزیون، به مشاهده کانال‌ها محدود می‌شود؛ خرید تلویزیون هوشمند یک هزینه اضافه است. خریداران می‌توانند تنها سایز، کیفیت تصویر و کیفیت صدای آن را مد نظر قرار دهند.

تلویزیون HD، کیفیتی که هنوز هم جواب می‌دهد

کیفیت HD پایین‌ترین کیفیت را دارد اما همچنان برای تلویزیون‌های کوچک مانند تلویزیون‌های ۳۲ اینچ، کیفیت مناسب و قابل قبولی را به نمایش می‌گذارند. تلویزیون‌های HD هوشمند نیستند اما می‌توان به‌سادگی آن‌ها را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کرد! تنها با خرید یک اندروید باکس و اتصال آن به تلویزیون، امکان بهره‌گیری از اینترنت در تلویزیون میسر می‌شود.

کسانی که به‌دنبال خرید تلویزیون باکیفیت و اقتصادی هستند، می‌توانند هوشمند بودن تلویزیون را جزو اولویت‌های اصلی خود قرار ندهد و به عوامل مهم‌تری مانند کیفیت تصویر و کیفیت صدا توجه کنند.

تلویزیون Full HD، با کیفیت و اقتصادی

به دلیل نمایش بسیار خوب جزییات، نسبت صفحه عریض و نمایش رنگ چشم‌نواز و همچنین قیمت مناسب، طرفداران زیادی دارد. تلویزیون‌ های Full HD دارای کیفیت تصویر بسیار خوب و شفافی هستند به گونه‌ای که جزئیات به‌طور کامل نمایش داده می‌شود.

سیستم عامل یا به‌طور کلی هوشمند بودن، یکی دیگر از امکانات تلویزیون‌ های Full HD است که در برخی از مدل‌ها دیده می‌شود.

تلویزیون ۴K، انتخابی مدرن و کامل

تصاویری که روی این نمایشگرها دیده می‌شود، ۴ برابر واقعی‌تر و باکیفیت‌تر از تصاویر پخش شده در مدل‌های Full HD است. کیفیت تصویر ۴K زمانی خودش را نشان می‌دهد که سایز نمایشگر بزرگ باشد. به همین علت است که سایز تلویزیون‌های ۴K، از ۵۰ اینچ بیشتر است.

تقریباً بیشتر تلویزیون‌های ۴K هوشمند هستند. این قابلیت امروزه اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است؛ با اتصال تلویزیون به اینترنت، می‌توان از تمام سرگرمی‌های ممکن مانند تماشای فیلم، بازی کردن، وبگردی و … لذت برد.

قیمت تلویزیون

در کنار برند، موارد متعددی در قیمت تلویزیون نقش دارند. این موارد می‌توانند شامل کیفیت تصویر، سایز صفحه‌نمایش، هوشمند بودن یا نبودن، تعداد پورت‌ها و امکانات جانبی باشند. برای مثال قیمت تلویزیون ۴k در مقایسه با قیمت تلویزیون Full HD بیشتر است. پس بهتر است قبل از خرید تلویزیون، نیاز را سنجیده تا انتخاب بهتری صورت گیرد و در هزینه‌های اضافی صرفه‌جویی شود.

خرید آگاهانه، اطلاع از قابلیت‌های تلویزیون و قیمت مناسب، از نکات قابل توجه خرید است. نقد و بررسی هر کدام از مدل‌ها به‌طور کامل، باعث شده است تا خرید تلویزیون با مناسب‌ترین قیمت با آسودگی خاطر انجام گیرد.

فروشگاه اینترنتی رادهوم

فروشگاه اینترنتی Radhome تلاش کرده است تا سبد کاملی از لوازم صوتی و تصویری، لوازم شستشو و نظافت و یخچال فریزر را به همراه نقد و بررسی و با قیمتی مناسب و معقول، در سایت خود ارائه دهد.

آنچه که سایت رادهوم را از سایر فروشگاه‌های آنلاین متمایز کرده است، ارائه انواع لوازم خانگی از کوچک تا بزرگ است. شما می‌توانید با بهترین قیمت و گارانتی اصلی شرکت خریداری کنید.

تنوع بی‌نظیر برندها در فروشگاه اینترنتی رادهوم

رادهوم، یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی در استان خوزستان است که با بررسی بازار و سلیقه همه افراد و خانواده‌ها، تلاش کرده است تا سبد کاملی از لوازم خانگی برندهای مطرح و خوش نام و نشان ایرانی را ارائه دهد تا دست خریداران محترم برای انتخاب باز باشد.

همچنین، کارشناسان این مجموعه با بررسی ابعاد مختلف هریک از کالا، نقد و بررسی تخصصی هریک از آن‌ها را نوشته‌اند تا فرایند انتخاب و خرید، بیش از پیش آسان شود.

قیمت‌های درج شده در صفحه هریک از کالا، بروز بوده تا هیچ مشکلی برای خریداران محترم به وجود نیاید. رادهوم، با بهره‌گیری از کادری مجرب و حرفه‌ای در واحد لجستیک خود، متعهد می‌شود که سفارش کاربران را صحیح و سالم و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست آن‌ها می‌رساند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا