موبايل

داغی دردسرساز آیفون ۱۵

داغی دردسرساز آیفون ۱۵

اپل با شکایت از سوی کاربران در خصوص داغی بیش از حد مدل‌های آیفون ۱۵ روبروست و بعضی از مشتریان این شرکت مدعی هستند که فریم تیتانیومی به حدی داغ می‌شود که نمی‌شود گوشی را در دست نگه داشت.

به گزارش نیوزلن از ایسنا، انجمن سازنده آیفون با بازخورد مشتری درباره آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس روبرو شده که مدعی هستند این گوشی‌ها بیش از حد داغ می‌شوند.

یک کاربر نوشت: من آیفون ۱۵ پرو دارم و این گوشی آن قدر داغ است که نمی‌شود در دست نگه داشت. کاربر دیگری نوشت: پوستم سوخت. مشکل آیفون ۱۵ پرو مکس چیست؟

پست‌های متعددی در انجمن اپل، به داغی بیش از حد مدل‌های آیفون ۱۵ پرو اشاره دارند و یک کاربر عکسی از آیفون ۱۵ در کنار یک دماسنج پست کرد که دمای ۴۴ درجه را نشان می‌داد. پست‌هایی هم در این باره در شبکه‌های اجتماعی ایکس و ردیت منتشر شده است.

مینگ چی کوئو، تحلیلگر اپل در شرکت «تی اف اینترنشنال سکیوریتیز» گفت: هرگونه مشکل داغی بیش از حد احتمالا به دلیل تغییر در طراحی گوشی است زیرا اپل تلاش کرده است وزن محصول خود را کاهش دهد و استفاده از فریم تیتانیومی، تاثیر منفی بر راندمان حرارتی گذاشته است.

مدل آیفون پرو، فریمی از جنس تیتانیوم دارد که ممکن است مانع پخش شدن گرما در گوشی شود. پیش از این، اپل از فولاد ضد زنگ در مدل‌های رده بالای آیفون استفاده می‌کرد.

بر اساس گزارش گاردین، به گفته مینگ چی کوئو، اپل ممکن است از طریق یک به‌روزرسانی نرم افزاری، این مشکل را حل کند. این مشکل بعید است به دلیل استفاده از تراشه ساخت تایوان در مدل‌های پرو باشد. این تحلیلگر خاطرنشان کرد اگر این مشکل حل نشود، ممکن است روی فروش مدل‌های پرو تاثیر منفی بگذارد.

آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس از تیتانیوم ساخته شده، صفحه نمایش آنها حاشیه باریک‌تری داشته، دکمه اکشن دارند و قدرتمندترین تلفن هوشمندی توصیف شده‌اند که اپل تاکنون ساخته است. قیمت آیفون ۱۵ پرو با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی از ۹۹۹ دلار و آیفون ۱۵ پرو مکس با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، از ۱۱۹۹ دلار آغاز می‌شود.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا