zoomit

واتساپ احتمالاً به‌زودی امکان ارسال پیام از طریق عینک هوشمند را فراهم می‌کند

واتساپ احتمالاً به‌زودی امکان ارسال پیام از طریق عینک هوشمند را فراهم می‌کند

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که کاش می‌توانستید به وسیله عینک هوشمند به کسی تلفن کنید یا بدون دست زدن به گوشی هوشمند خود در واتساپ پیام بفرستید؟ با کالبدشکافی فایل نصبی جدید نسخه‌ی اندروید واتساپ، این ویژگی ممکن است در آینده‌ای نزدیک به واقعیت تبدیل شود. به نظر می‌رسد کار کردن با قابلیت مذکور به عینک هوشمند Ray-Ban Stories و فیسبوک اسیستنت نیاز دارد.

اندروید پلیس با استناد به XDA Developers می‌نویسد کاربران در آخرین نسخه‌ی بتای ۲.۲۲.۹.۱۳ واتساپ رشته‌هایی از داده‌ها را پیدا کرده‌اند که نشان می‌دهد توسعه‌دهندگان این پیام‌رسان در حال کار کردن روی ویژگی‌ جدیدی برای دیکته کردن پیام‌ها ازطریق دستیار فیسبوک هستند. در داده‌ها تنها از واژه Assistant استفاده‌ شده اما احتمالاً به معنای Facebook Assistant است.

عینک Ray-Ban Stories

مقاله‌ی مرتبط:

  • نمایشگر آیفون ۱۴ پرو منحصرا به‌دست سامسونگ و ۳ مدل دیگر توسط چند شرکت تولید می‌شود

با کمک این ویژگی می‌توانید هنگامی که در خیابان راه می‌روید به فیسبوک اسیستنت دستور دهید پیامی در واتساپ به دوست شما ارسال کند. درواقع می‌توانید بدون حتی لمس گوشی هوشمند خود و با استفاده از میکروفون عینک هوشمند Ray-Ban Stories چنین کاری را انجام دهید. در کالبدشکافی انجام‌شده، علاوه‌بر رشته‌های کد، گرافیک‌هایی که شامل عینک هوشمند و آرم واتساپ می‌شود نیز یافت شده است. می‌توان گفت این موردی بسیار خاص برای استفاده از Ray-Ban Stories محسوب می‌شود زیرا این محصول در بازار گجت‌های پوشیدنی انقلاب خاصی نکرده است.

در نهایت باید گفت درست است که چنین ویژگی در نسخه‌ی بتا مشاهده شده، اما نمی‌توان اطمینان داشت حتماً این قابلیت به نسخه‌ی عمومی واتساپ راه پیدا خواهد کرد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا