zoomit

واتساپ حذف دوطرفه پیام‌ها را تا دو روز پس از ارسال امکان‌پذیر کرد

واتساپ حذف دوطرفه پیام‌ها را تا دو روز پس از ارسال امکان‌پذیر کرد

واتساپ در بیانیه‌ای اعلام کرد که مدت‌زمان حذف دوطرفه‌ی پیام‌ها را افزایش داده و آن را از یک ساعت به «کمی بیش از دو روز» رسانده است. اگر می‌خواهید از قابلیت جدید استفاده کنید، وارد صفحه‌ی چتی شوید که در آن پیام ارسال کرده‌اید. روی پیام مدنظر ضربه بزنید و نگه دارید، در منوی بازشده روی Delete ضربه بزنید و در نهایت یکی از دو گزینه‌ی Delete for everyone یا Delete for me را انتخاب کنید.

مقاله‌ihی مرتبط:

  • استفاده از تمام ایموجی‌ها برای واکنش به پیام‌های واتساپ امکان‌پذیر شد
  • پاک کردن حافظه و فضای اشغال شده در واتساپ (اندروید و iOS)

قبل از پاک کردن دوطرفه‌ی پیام‌ها نکته‌ی مهمی را فراموش نکنید. براساس آنچه ورج می‌نویسد، برای بهره‌مندی از این قابلیت باید طرف مقابل شما نیز جدیدترین نسخه‌ی واتساپ را روی گوشی خود نصب کرده باشد. اگر شما از آخرین نسخه‌ی واتساپ استفاده کنید اما طرف مقابل نسخه‌ی قدیمی‌تری داشته باشد، پیام بعد از یک ساعت به‌صورت دوطرفه حذف نمی‌شود و شما هیچ نوتیفیکیشنی درباره‌ی حذف نشدن پیام دریافت نمی‌کنید.

تلگرام به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین رقبای واتساپ از مدت‌ها پیش حذف دو طرفه‌ی پیام‌ها را امکان‌پذیر کرده است. تلگرام به شما امکان می‌دهد که پیام‌های طرف مقابل را نیز پاک کنید. آی‌مسیج اپل که در بین آمریکایی‌ها محبوبیت فراوانی دارد، درحال‌حاضر قابلیت پاک کردن پیام‌ها را ارائه نمی‌دهد. البته در نسخه‌ی جدید iOS که پاییز دردسترس قرار می‌گیرد این قابلیت ارائه می‌شود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا