zoomit

تماشا کنید: تبلیغ خلاقانه گوگل کاربران آیفون را به خرید پیکسل ۸ ترغیب می‌کند

تماشا کنید: تبلیغ خلاقانه گوگل کاربران آیفون را به خرید پیکسل ۸ ترغیب می‌کند

با توجه‌ به اینکه اخیراً سری آیفون ۱۵ معرفی شده است، گوگل سعی دارد توجهات را از پرچمدار جدید اپل به رویداد Made By Google بعدی خود هدایت کند. غول جست‌وجوی اینترنت قصد دارد در این مراسم که ۴ اکتبر (۱۲ مهر ۱۴۰۲) برگزار خواهد شد از سری پیکسل ۸ در کنار پیکسل بادز پرو رونمایی کند.

گوگل تبلیغ جدیدی منتشر کرده تا نکته‌ای را به کاربران یادآوری کند. این ویدیو با عنوان We get it و با موسیقی‌ سازهای دلپذیر در پس‌زمینه آغاز می‌شود و سپس کلماتی را می‌بینیم که روی صفحه پیمایش می‌شوند و فهرستی از برنامه‌های گوگل را نشان می‌دهند که همه بدون توجه به گوشی خود از آن‌ها استفاده می‌کنند.

گوگل در تبلیغ جدیدش به برنامه‌ی جیمیل، نقشه‌، جستجوگر، درایو، ترجمه، اسلاید، متن‌نگار، تقویم، فوتوز و کروم اشاره می‌کند. این شرکت همچنین توضیح می‌دهد که اطلاع دارد حتی در صورت استفاده از این اپلیکیشن‌ها، شاید گوشی هوشمندتان از برندهای غیر پیکسل باشد.

ویدیو گوگل ناگهان به بالای صفحه برمی‌گردد تا یک‌بار دیگر همه‌ی برنامه‌هایی را که احتمالاً روی آیفون از آن‌ها استفاده می‌کنید، نشان دهد. نکته این است که اگر به آیفون پایبند هستید، استفاده از برنامه‌های گوگل یعنی این شرکت در انجام کارهای روزانه‌ی شما نقش مهمی دارد. گوگل در نهایت به ما نشان می‌دهد طی رویداد ۴ اکتبر از سری پیکسل ۸ رونمایی خواهد کرد و امکان پیش‌سفارش این گوشی‌ها از همان روز فعال خواهد بود.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا