zoomit

بزرگ‌ترین شرکت سرمایه‌گذاری جهان درمسیر پیوستن به دنیای رمزارزها

بزرگ‌ترین شرکت سرمایه‌گذاری جهان درمسیر پیوستن به دنیای رمزارزها

بزرگ‌ترین شرکت مدیریت دارایی جهان سرانجام پس از سال‌ها مقاومت دربرابر رمزارزها، سعی دارد به‌شکل اساسی وارد این حوزه شود. بلک راک، که دارایی‌هایی درحدود ۱۰ تریلیون دلار را تحت مدیریت خود دارد با کوین‌بیس همکاری خواهد کرد تا امکان دسترسی مشتریان سازمانی خود را به رمزارزها فراهم کند.

براساس پست وبلاگی کوین‌بیس که به‌عنوان محبوب‌ترین صرافی رمزارز در ایالات متحده شناخته می‌شود، بیت کوین اولین دارایی دیجیتال است که ازطریق این مشارکت ارائه خواهد شد. پلتفرم مدیریت سرمایه‌گذاری علا‌ءالدین بلک‌راک، اتصال به کوین‌بیس پرایم را برای ارائه‌ی قابلیت‌های تجارت کریپتو، نگه‌داری، کارگزاری اصلی و گزارش به مشتریان مشترک ارائه می‌دهد.

بلک‌راک در اطلاعیه‌ای نوشت:

مشتریان مشترک علا‌ءالدین و کوین‌بیس می‌توانند درکنار سرمایه‌گذاری‌های دولتی و خصوصی خود، بیت کوین را در سبک ریسک‌ خود مدیریت کنند.

به‌نوشته‌ی TechCrunch، این خبر نشان‌دهنده‌ی تغییری بزرگ برای بلک‌راک است که رئیس آن، لرسی فینک پنج‌سال پیش بیت کوین را شاخص پولشویی نامیده بود. این شرکت از آن زمان پیشرفت‌های کوچکی در وب ۳ داشته است و معاملات فیوچرز (آتی) بیت کوین را نیز از سال گذشته به پلتفرم خود و چند صندوق دارایی‌هایش معرفی کرده است. فینک در ماه مارس امسال در نامه‌ای به سهام‌داران گفت که بلک‌راک درحال مطالعه‌ی ارزهای دیجیتال، استیبل کوین‌ها و فناوری‌های اساسی است تا ببیند چگونه می‌تواند با بهره گرفتن از آن‌ها در ارائه‌ی خدمات به مشتریان خود کمک کند.

صرافی کوین بیس /Coinbase

مقاله‌ی مرتبط:

  • سولانا سرقت میلیون‌دلاری رمزارزهای پلتفرمش را به والت Slope مرتبط می‌داند
  • سرقت ۲۰۰ میلیون دلاری هکرها از پل بلاک چین Nomad

بلک‌راک می‌گوید کوین‌بیس پرایم امروز ۱۳ هزار مشتری سازمانی دارد که از مجموعه ابزارهای خود استفاده می‌کنند. هنوز مشخص نیست این شرکت‌ها چه زمانی قصد دارند سایر رمزارزهای غیر از بیت کوین را به این پلتفرم اضافه کنند.

امروز، یک روز بسیار بزرگ برای کوین‌بیس است. مارک زاکربرگ مدیرعامل متا نیز امروز اعلام کرد که شرکت او کیف پول کوین‌بیس را درکنار سایر کیف پول‌های شخص‌ثالث به پلتفرم اینستاگرام اضافه می‌کند. سهام کوین‌بیس تا ساعت ۱۱ صبح امروز به‌وقت شرقی بیش از ۱۷ درصد افزایش یافت و همچنین در ماه گذشته بیش از ۷۰ درصد افزایش را تجربه کرد که نشان می‌دهد وضعیت آن از پایین‌ترین سطح خود در ماه می، اکنون شروع به بهبود کرده است، زیرا عقب‌نشیتی بازار رمزارزها به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

به‌نظر می‌رسد شرایط نامطلوب بازار رمزارز به‌ویژه به کوین‌بیس ضربه وارد کرده است. این صرافی به‌تازگی اعلام کرده که استخدام‌ها را متوقف و یک دور اخراج را در تابستان امسال اجرا کرده است که مورد آخر شامل ۱۸ درصد از کارمندان آن می‌شود. سایر صرافی‌ها نیز واکنش‌های متفاوتی به زمستان رمزارزها داشته‌اند؛ به‌عنوان مثال Gemeni نیز طی ماه‌های اخیر در دو دور، برخی کارمندان خود را اخراج کرده است. البته شعبه‌ی آمریکایی بایننس نیز به‌طور فعال درحال استخدام نیروی کار جدید است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا