zoomit

پیکسل ۸ پرو احتمالا به حسگر اثر انگشت روان‌تری مجهز خواهد شد

پیکسل ۸ پرو احتمالا به حسگر اثر انگشت روان‌تری مجهز خواهد شد

گوگل روی گوشی هوشمند جدیدی از سری پیکسل با شماره مدل G10 کار می‌کند که ظاهراً مدل تغییر یافته پیکسل ۷ پرو خواهد بود. با‌این‌حال، گوشی مذکور همچنین به برخی از مشخصاتی که می‌توان برای پیکسل ۸ پرو سال آینده انتظار داشت، اشاره می‌کند.

این خبر از مدل پیکسل G10 توسط توسعه‌دهنده‌ای به‌نام کوبا وویچیچوسکی در توییتر به اشتراک گذاشته شد. با نگاهی به توییت‌های او، متوجه می‌شویم که نسخه اصلاح‌شده پیکسل ۷ پرو ظاهراً دارای حسگر اثر انگشت جدید اولتراسونیک کوالکام خواهد بود. به عبارت دیگر، این موضوع نشان می‌دهد که پیکسل ۸ پرو که سال آینده عرضه می‌شود، احتمالاً از همین فناوری جدید نیز برخوردار خواهد شد. گفتنی است که فناوری جدید حتی می‌تواند مشکل کندی حسگر اثر انگشت را که بسیاری از افراد با گوشی‌های هوشمند سری پیکسل داشته‌اند، برطرف کند.

برندهای دیگری مانند سامسونگ، ویوو و… قبلاً برای امنیت بیومتریک به‌سوی حسگر اولتراسونیک رفته‌اند. بدین‌ترتیب، غول فناوری موتور جستجو با این حسگر جدید می‌تواند تجربه‌ی باز کردن قفل سریع‌تر و روان‌تری را به کاربران خود ارائه دهد. دراین بین مزایای دیگری مانند باز کردن قفل گوشی حتی اگر انگشت شما مرطوب یا روغنی باشد، وجود خواهد داشت.

مقاله‌ی مرتبط:

  • شاید پیکسل ۷a گوگل زودتر از انتظار معرفی شود

هنوز جزئیات دقیقی درباره‌ی پیکسل ۸ پرو منتشر نشده است؛ اما گفته می‌شود قدرت سخت‌افزاری آن را تراشه نسل بعدی Tensor 3 تأمین می‌کند که احتمالاً توسط سامسونگ تولید خواهد شد. تراشه جدید احتمالاً در مقایسه با نسل قبلی خود ارتقاء عملکرد را تجربه خواهد کرد و در مجموع سری پیکسل ۸ شاید در پشتیبانی از شارژ سریع ارتقا پیدا کند. ناگفته نماند که در حال حاضر این گزارش رسمی نیست، پس نمی‌توان صحت آن را تأیید کرد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا